Doen wat ze beloven. Snelle levering. Prima laptop bezorgd met de aanvulling zoals besteld. Gewoon goed.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij deze computerwinkel. Het personeel was ontzettend behulpzaam en nam echt de tijd om mij te adviseren bij het kiezen van een laptop die perfect bij mijn wense... Se mere
Ik heb enkele dagen geleden een gerefurbished Lenovo Thinkpad gekocht. Het werkt opzich prima, echter zijn er enkele problemen. Om te beginnen was de thermal paste volledig opgedroogd, waardoor... Se mere
Virksomheden har svaret
Corona, dus thuiswerken met zijn beiden. Helaas maar een laptop, via allerlei vergelijkingen uitgekomen bij het Laptopcentrum. Mooie HP gekocht, levertijd was door alle drukte iets langer, maar dat v... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Al 2 jaar vaste klant
Al 2 jaar vaste klant. Prima laptops voor een mooie prijs. Ook goed geholpen via de klantenservice.
Alles volgens afspraak, top!
In maart 2019 heb ik een laptop aangeschaft bij Laptopcentrum.
Deze is, zoals op de site is aangegeven, snel en goed ingepakt afgeleverd.
Helaas is 2 maanden later mijn adapter kapot gegaan en heb gebeld met de helpdesk. Hier werd ik vriendelijk te woord gestaan en heb het probleem voorgelegd.
Met behulp van mijn ordernummer is de garantietijd, 1 jaar op alle hardware, gecontroleerd,
Op ditzelfde moment wordt mij medegedeeld dat er zo spoedig mogelijk een nieuwe adapter wordt verstuurd.
1 dag later heb ik een vervangende en goed werkende adapter ontvangen via PostNL op het voorgestelde tijdstip.
super geregeld en netjes volgens afspraak, daar hou ik van.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Laptop bleek technisch niet 100% te zijn.
3 sterren laptop gekocht.Goed gecheckt wat dat betekent (filmpje bekeken etc). "Diepere gebruikssporen, technisch 100%"
Het leek mij daardoor een goede prijs voor het type laptop.
Bezorging was snel
-Stickertjes op het Duitse toetsenbord (is oke, maar had gemeld mogen worden.
+Laptop werkte lekker snel, maar na 3 dagen bleek de accu defect. Ik kreeg een nieuwe accu opgestuurd, was niet direct leverbaar, maar kreeg ik binnen 10 dagen. Tja, kan gebeuren, fijn geregeld!
-Na een maand kwam ik erachter dat de displaypoort beschadigd was (plastic middenstukje weg). Telefonisch contact opgenomen, er werd beweerd dat dit bij de advertentie had gestaan en dat ik blij moest zijn met de goede deal die ik had gehad. Dit is zeker niet waar, heb dat echt heel goed gecheckt. Heb geen bezwaar tegen sporen, wel tegen defecten. Ook nu staat dezelfde laptop nog online voor dezelfde prijs en ook aangemerkt als 100% technisch in orde, dus de zogenaamde goede deal van toen zou nu 6 weken later niet anders zijn (mits bij deze laptops de poort wel aanwezig is)
Aanbieding die ik kreeg was: Ze wilden me een dockingstation opsturen om me tegemoet te komen (zodat ik toch de displayport kon gebruiken) Dit zou me in totaal 30 euro kosten (zou anders 60 euro zijn). Tijdens gesprek even gegoogled en kwam erachter dat deze ook voor 30 euro online te koop zijn bij andere aanbieders.
Dit was het enige wat ze me konden bieden. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.
Ik had een terechte garantievraag en deze hebben ze beantwoord door nog me nog iets extra's te proberen te verkopen...
Vind ik zeker geen nette afhandeling.
Toevoeging:
Na deze review ben ik teruggebeld en heb ik het aanbod gekregen om laptop om te ruilen naar een versie met werkende poort. (waardering nu op 3 sterren gezet).
In reactie op wat hieronder staat:
-Ik zou het dockingstation tegen hun 'kostprijs' krijgen, ze worden anders voor 60 euro aan hun eigen klanten aangeboden (179 is onzin en dat ze er verlies op maken ook)
-laptop is eind december gekocht (niet 3 maanden geleden), filmpjes zijn op 6 december op youtube geplaatst. Veel langer dan 3 weken geleden. Dus die heb ik zeker wel gezien.
-Of ik de specificaties goed gelezen heb blijft natuurlijk te betwisten. Ik raad aan om bij een aankoop bij deze webshop goede screenshots te maken van alle informatie over je aankoop, zodat je altijd een sterke zaak hebt.
-Het klopt dat ik een aanbod heb gekregen om de laptop te vervangen, echter werd hieraan toegevoegd dat ik dan wel eens zou zien hoe een ***-laptop er in het echt uit zou zien. Leek mij geen goede ruil (was door deze uitspraak een beetje bang de aller brakste laptop te krijgen). Heb daarom maar een dockingstation aangeschaft.
-Yes, nieuwe adapter was snel geleverd. Dat vond ik goede service.
-Het mankement had gewoon in het aankoopbewijs moeten staan, dan was daar nu geen discussie over geweest.
Update:
Ik herinner mij een heel ander telefoongesprek, maar het menselijk geheugen is erg onbetrouwbaar. Fijn dat je er een opname van hebt, dan kunnen we checken of het klopt! Zou je die mij kunnen sturen? Dan zal ik de waardering zeker op 5* zetten.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Prettige zaken!
Zo vlak voor de feestdagen en even voor 17.00 mijn bestelling doorgegeven. Ik heb een tijd getwijfeld of ik een refurbished product durfde te bestellen, je koopt immers 'blind' een gebruikt product.
Pas na de bestelling ben ik op deze site terecht gekomen en de wisselende, al dan niet terechte, ervaringen maakte mij een klein beetje ongerust.
Echter heeft Laptopcentrum bijzonder goed geleverd. Netjes de volgende dag binnen. Een optisch puntgave laptop met de specs die ik besteld had. Heel fijn, dank jullie wel!
Een goede koop
De laptop verkeerde in een betere staat dan verwacht; start snel op en werkt goed.
Decent product for a good price
Laptop is fine and in specification, working as expected. Only a little disappointed form the stickers on the keyboard.
Goede info op de website
Goede info op de website, snelle levering, prima verpakt. En je krijgt wat je hebt besteld met keuring- en garantiebewijs.
Ik wou dat ik eerst reviews bekeken had…
Ik wou dat ik eerst reviews bekeken had voor ik een laptop bestelde. De volgende dag in huis...niet dus ik wacht al een aantal dagen en krijg nergens een reactie of ander bericht terug.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Gebruikssporen en sterrenwaardering klopt niet.
Let op bij het bestellen van een laptop bij Laptopcentrum.
Ik heb een 5-sterren laptop besteld. Volgens de omschrijving van laptop centrum heeft zo'n laptop 'geen tot minimale gebruikssporen' en 'is hij bijna niet te onderscheiden als nieuwe'. Echter bij ontvangst bleek de laptop een groot gebruikspoor te hebben (3 bij 4 centimeter, dit is opgemeten en niet overdreven), erg zichtbaar onder het toetsenbord.
Bij navraag of dit wel echt een 5-sterren laptop is, werd gereageerd dat dit prima voldoet aan de eisen van een 5-sterrenproduct.
Mijn ervaring met andere bedrijven is dat die veel hogere eisen hebben bij een 5-sterren refurbished product en ik zou dus niet snel meer een product bij Laptopcentrum kopen. En al helemaal niet met 3 sterren of lager, want dan vrees ik het ergste voor de staat.
Er is aangeboden de laptop om te wisselen. Dit heb ik om twee redenen niet gedaan.
1. Ik had de laptop snel nodig en hij kwam al 4 dagen later aan door verkeerde communicatie van laptopcentrum. Omwisselen zou mij teveel tijd kosten.
2. Ik heb er geen vertrouwen in, dat ik bij een wissel van de laptop een beter exemplaar zou krijgen, omdat laptopcentrum bij hun punt bleef dat dit een 5-sterrenmodel is. Dan zal het volgende 5-sterrenmodel ook wel zijn zichtbare(!) sporen hebben, en dat is precies wat ik niet had verwacht bij 5 sterren.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Prima aftersales
Product was defect, opgestuurd en keurig opgelost in korte tijd.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Ondeskundig, onprofessioneel, slechte communicatie
Ik had een refurbished Lenovo laptopje besteld met een resolutie van 1440 bij 900. Laptopcentrum stuurde er een met een resolutie van 1280 bij 800. Ook was de processor iets trager dan vermeld. Dat was niet wat ik besteld had, en had ik bij concurrenten voor lagere prijs gezien, dus via de website vraag gesteld of daar wat aan gedaan kon worden. Na enkele dagen nog geen reactie, dus tussen de middag dan maar gebeld. (Ze zijn alleen overdag bereikbaar, als ik zelf aan het werk ben.) Uitgelegd dat de tragere processor niet zo erg was, maar het scherm wel (25% minder pixels.)
Advies was eerst een video- en schermdriver update uit te voeren. Ok, gedaan maar de resolutie bleef hetzelfde. Nogmaals gebeld, mocht hem terugsturen, dan zou hij van het goede scherm worden voorzien, of ik kreeg een ander exemplaar met de correcte specificaties.
Na *twee* weken kreeg ik weer een Asbas doos van Postnl, met daarin *exact dezelfde* laptop, met *exact dezelfde* resolutie. Die avond meteen boze mail gestuurd (want tel. niet bereikbaar), daar kwam vrij snel een reactie op dat de laptop alsnog kon worden omgeruild. Dus maar weer teruggestuurd.
Na bijna *twee* weken werd er weer een doos bezorgd. Daarin zat een laptop van het goede type, met een scherm van 1440x900 (eindelijk). Jammer was dat het touchpad een beetje beschadigd was (ruw aan je vingers), maar daar zou ik wel aan wennen. Dus ik pak mijn Linux DVD om hem dual boot te maken, herstart en ga de BIOS in om booten van DVD aan te zetten, en ja hoor, een Supervisor wachtwoord waardoor geen enkele belangrijke instelling was aan te passen! Booten van optische drive of USB was onmogelijk, en ook de CPU Virtualisatie opties stonden uit.
Volgende dag gebeld om te melden dat ik er zo niks aan had, en of ze het wachtwoord er af konden halen. Dat kon helaas niet. Wel werd meteen gemeld dat ik hem kon terugsturen, en mijn geld zou terugkrijgen. Dat ik heb ik gedaan, en kreeg de aanschaf en twee keer verzendkosten terug, terwijl ik vier keer verzendkosten had betaald (1x bij de bestelling, en 3x voor het steeds weer terugsturen...).
Ipv. marktplaats.nl dacht ik juist een deskundig bedrijf te hebben uitgekozen om dit soort blunders te voorkomen. Als refurbisher dien je apparaten helemaal na te kijken. Als je niet op voorraad hebt wat de klant besteld heeft kan je niet zo maar iets anders sturen, of een grotendeels onbruikbaar artikel, maar dien je te COMMUNICEREN dat je niet aan de verwachtingen kan voldoen.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Heel prettige ervaring
Heel prettige ervaring. Voor een goede prijs een gebruikt Ultrabook besteld en gekocht. Volgende dag geleverd en ook nog een prima product. Ik ben onder de indruk.

Besvarelse fra Laptopcentrum

Besvarelse fra Laptopcentrum
Potentielekoperskunnenbeterverderkijken.
Leveren wat anders dan geadverteerd. Geadverteerde laptop blijkt in werkelijkheid een samenstel van versleten componenten. Opgelapt met stickers op een duits toetsenbord. Geven lange boze emails voor een vervanging onder garantie. Heet ook wel Asbascomputers.nl. Zie vooral de lange lijsten met negatieve reviews over deze laptopcentrum en Asbas. Zovele slechte ervaringen is geen toeval. 1 ster is nog teveel.
In december 2017 heb ik een bestelling …
In december 2017 heb ik een bestelling bij jullie geplaatst. Ik kreeg snel daarna te horen dat de laptop die ik had besteld niet in goede conditie was en dat jullie dit niet wilden opsturen ( wat ik fijn vond om te horen). Ik kreeg de keuze om of een andere laptop uit te kiezen of om mijn geld terug te krijgen. Ik besloot om de bestelling ongedaan te maken en mijn geld terug te krijgen. Ik heb helaas na twee onbeantwoorde mailtje nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Het was voor mij een best wel groot bedrag en ik vind het erg jammer dat de communicatie zo slecht verloopt.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Ik had een laptop besteld
Ik had een laptop besteld, gezien de specs een hele goede deal. Foutje gemaakt met de leveringsdatum dus gebeld met laptopcentrum of dat aangepast kon worden. Was geen probleem en zou de volgende dag geleverd worden. Volgene dag thuis gebleven maar geen laptop, dag erna de hele dag thuis gebleven omdat ik niet wist of de laptop overdag of in de avond bezorgd zou worden maar om 21:00 nog steeds geen laptop. Vanmorgen eerst 45 min in de wacht gehangen en toe te woord gestaan. De laptop was ineens niet meer geschikt om naar een klant te sturen (want die kijken ze blijkbaar niet na tijdens het refurbishen) dus nu gaat de verkoop niet door en kan ik weer een paar weken zonder laptop op mijn geld gaan wachten (tenzij ze sneller zijn dan in de recensies). Ik zal hier nooit meer iets bestellen en zal het ook iedereen die ik ken afraden om zaken met ze te doen want dit vind ik echt geen stijl...
NAV de reactie:
Ik heb de bezorgdatum laten aanpassen naar de volgende dag omdat we per ongeluk tijdens het bestellen een verkeerde datum hadden aangegeven. Die bezorgdatum zit me ook niet dwars als de rest goed geregeld is maar de reactie dat zijn gewoon smoesjes. Als ik vandaag nog zelf moet bellen over de status en dan pas voor een nieuwe kan kiezen kan die laptop ook niet meer dezelfde dag geleverd worden. Of is dat het nieuwe "vandaag besteld vandaag in huis" beleid?

Besvarelse fra Laptopcentrum
volgende dag in huis ? Mooi niet al 3 dagen wachten
Laptop besteld zaterdag avond,
Zou hem dinsdag binnen moeten hebben nu 22:00 en nog steeds een laptop en op de site staat voor 18:00 besteld morgen in huis nou dus mooi niet dat ze het zondag niet bezorgen is begrijpelijk maar het is nu dinsdag heb nog geen track en trace code niks !

Besvarelse fra Laptopcentrum
Echt een aanbeveling
Duidelijke website, snelle levering, prima product

Besvarelse fra Laptopcentrum
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







