Doen wat ze beloven. Snelle levering. Prima laptop bezorgd met de aanvulling zoals besteld. Gewoon goed.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij deze computerwinkel. Het personeel was ontzettend behulpzaam en nam echt de tijd om mij te adviseren bij het kiezen van een laptop die perfect bij mijn wense... Se mere
Ik heb enkele dagen geleden een gerefurbished Lenovo Thinkpad gekocht. Het werkt opzich prima, echter zijn er enkele problemen. Om te beginnen was de thermal paste volledig opgedroogd, waardoor... Se mere
Virksomheden har svaret
Corona, dus thuiswerken met zijn beiden. Helaas maar een laptop, via allerlei vergelijkingen uitgekomen bij het Laptopcentrum. Mooie HP gekocht, levertijd was door alle drukte iets langer, maar dat v... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Juli 2019 een Dell Latitude gekocht
Juli 2019 een Dell Latitude gekocht. Prima apparaat maar na 10-11 maanden begon het beeldscherm gebreken te vertonen. Geen probleem , wordt onder garantie vervangen. Diverse malen gebeld, vriendelijke, behulpzame klantenservice maar laptop nog niet klaar. Dat in de huidige tijd leveringen wel eens vertraging oplopen kunnen zij ook niets aan doen. Uiteindelijk kwam het allemaal goed en heb ik weer een prima laptop.
Klasse service
Wout
Tevreden!
Ik kreeg mijn bestelling optijd binnen, en later ben ik nog goed geholpen met een audio probleem wat nu is opgelost!
Hartelijk dank!
blij met de laptop
toen ik mijn laptop besteld heb kreeg ik foutmeldingen omdat 1 van mijn RAM geheugen kapot was. met een fijn gesprek krijg ik weer een nieuwe RAM geheugen en het was fijn om met jullie te praten.
Asbas heeft een professionele service
Asbas heeft een professionele service, zeer klant vriendelijk en correct. Mijn 1e aankoop was niet naar verwachting en in goed overleg hebben ze dat top opgelost. Ik moet de nieuwe laptop nog binnen krijgen, maar durf deze recensie al nu te plaatsen. Volste vertrouwen dat het goed komt.
Dank mannen!
Weer een tevreden klant
Weer een tevreden klant. Beter dan verwacht. Vlugge levering en in zeer goede staat voor een 4sterren laptop. Alles werkt uitstekend.Ben zeer tevreden en volgende laptop zeker weer van Laptopcentrum.Geen 5 maar 10 sterren. TOP
Laptops besteld A-Grade en ontvang 1 met schade.
3 Laptop HP 650 G4 A-Grade besteld en een ontvangen. Echter een laptop met schade op de deksel en een mail gestuurd op 23-03 2020 echter nu op 31-03 nog steeds geen reactie. Beetje jammer.
Krijg nu onderstaande email waarin ze mij uitmaken of ik lieg.: zie hier de bijlage:
Van: "
Datum: maandag 23 maart 2020 om 12:09
Aan: Laptop Centrum
Onderwerp: Re: Laptop Centrum - Bestelling 82219
Goedemorgen
Hebben de laptops binnen gekregen en 2 Laptops zijn in uitstekende conditie echter een desktop heeft wat krassen en zit beschadigingen op is niet in de beloofde conditie
Van: "Info - AsbasComputers.nl"
Datum: maandag 23 maart 2020 om 12:10
Aan: ""
Onderwerp: Automatisch antwoord: Laptop Centrum - Bestelling 82219
Goedemiddag,
we hebben uw mail ontvangen. Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen terug te mailen. Heeft u geen mail terug ontvangen van ons? Dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met 030 785 20 41. Dan wordt u direct geholpen door een van onze medewerkers. Dit is tevens de snelste manier om ons te bereiken. U kunt natuurlijk ook langskomen bij ons filiaal, gevestigd aan de Amsterdamsestraatweg 520 in Utrecht.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Prima laptop, goede service!
In deze Coronatijd had ik de bestelde laptop binnen twee dagen in huis. Laptop was keurig schoongemaakt, goed verpakt en werkt perfect!
Dank voor de goede service.
HP 840 G2
Laptop ontvangen in uitstekende staat.
Na verwijdering van de voor geinstalleerde programma's en door mijn gelicenseerde software, zoals Office 2016 pro plus en Ccleaner professional een uitstekend werkende laptop.
Great Customer Service
I bought a Dell computer at a good price and it was great, but a few weeks later the charging port stopped working and I had to send it back. I got very good service from them as it was repaired and sent back in about two weeks time. Happy with this purchase and service.
Corona, en de laptop
Corona, dus thuiswerken met zijn beiden. Helaas maar een laptop, via allerlei vergelijkingen uitgekomen bij het Laptopcentrum. Mooie HP gekocht, levertijd was door alle drukte iets langer, maar dat vind ik meer dan redelijk. Vanochtend laptop bezorgd en hij ziet er nog veel beter uit dan verwacht...
Betrouwbaar bedrijf, goede service en ook prettig als je ze belt krijg je eerlijk en direct antwoord op je vragen, een dikke 10 wat mij betreft
Mijn zoontje van 8 wou graag een laptop…
Mijn zoontje van 8 wou graag een laptop om roblox en minecraft te spelen. Omdat ik een nieuwe nog wat te duur vond voor hem ben ik opzoek gegaan naar een goede 2dehands laptop. We hadden al een ssd schijf thuis en ik heb zelf ook de nodige ervaring met computers dat ik dat zelf wel kon inbouwen. Vandaag de laptop binnen gekregen en wat een prachtig exemplaar. Ik kon bijna niet zien dat hij gebruikt was. Wij zijn dan ook erg tevreden en blij dat wij hier een laptop hebben gekocht. En ik zou iedereen aanraden om hier een laptop te kopen.
Als tip aan laptop centrum wil ik alleen nog meegeven om ook de fan in de laptop even stof vrij te maken. Deze is best wel stoffig. Ondanks dat geef ik jullie 5 sterren.
Ik heb een laptop gekocht om precies te…
Ik heb een laptop gekocht om precies te zijn een hp probook 640 G2! Perfecte service ben een tevreden klant!
Leuke laptop
Heb een laptop aangeschaft bij laptopcentrum
Ben er blij mee en was voor een mooie prijs
laptop
Ik kocht een laptop werkt na behoren de klantenservice was uitstekend laptop was snel binnen lol
Het is een goed bedrijf met goede…
Het is een goed bedrijf met goede prijzen van gebruike laptops en pc's
Fantastisch geholpen na probleem
Fantastisch geholpen na probleem. Aanrader
Laptop (conditie ‘uitstekend’) helemaal…
Laptop (conditie ‘uitstekend’) helemaal top, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Levering is ff aandachtspuntje. Je hebt de gelegenheid om op te halen en zitten mooi centraal in NL dus dat is goed alternatief voor snelle levering. Raad dit bedrijf zeker aan👍. Zakelijk gebruiker.
Flut bedrijf
Flut bedrijf! Nooit reactie ontvangen op mijn 2 contactformulieren. Telefonisch moeilijk bereikbaar. Bij mij heeft het heel lang geduurd tot ik mijn geld terugkreeg, afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen. Bezorg- en verzendkosten zijn voor rekening van de klant en ontiegelijk hoge administratiekosten!! Ik heb niet eens het volledige aankoopbedrag teruggekregen. Het retour sturen van de laptop heeft mij ong €30 gekost + veel tijd en moeite ingestoken om mijn geld terug te krijgen! Bespaar jezelf moeite en koop ergens anders een laptop.
De reactie op review klopt niet. Als er netjes, zoals beweerd, tijdig terug was betaald, had ik al deze moeite met terugbellen uiteraard niet gedaan. Er is in totaal 4x telefonisch contact geweest. 1x voor het niet reageren op mijn contactformulier. 1x over de niet ontvangen terugbetaling daarover zou ik die dag worden teruggebeld, maar dit is niet gebeurd waardoor ik nogmaals heb gebeld. Daarop is nogmaals beloofd dat ik die dag teruggebeld zou worden, maar wederom niet gebeurd. In de tussentijd heb ik zelf nog contact opgenomen met de creditcardmaatschappij en die konden helemaal geen terugbetaling zien dat werd ‘vastgehouden’. Maandag is er opnieuw telefonisch contact geweest, omdat ik maar geen reactie kreeg. Ik moest zelf contact opnemen met tussenbedrijf sisow om uit te laten zoeken waarom het bedrag nog niet terug was gestort! En hierover ben ik nooit teruggebeld! Ook laptopcentrum claimt administratiekosten dat staat in jullie algemene voorwaarden onder punt 8.2, ga nou niet doen alsof het alleen mijn creditcardmaatschappij is. Jullie halen hier 2 dingen door elkaar; administratiekosten voor betalen met creditcard & administratiekosten voor retourneren. Ik heb het over dat laatste. Niks van jullie reactie klopt, ik heb nog nooit zulke slechte service gehad. In plaats van het nog een beetje goed te maken, doen jullie alsof ik het verhaal omdraai. Maar wat verwacht je anders van een flut bedrijf.

Besvarelse fra Laptopcentrum
lapTOPcentrum, ik zeg DOEN
Vrijdagmiddag 6 september een laptop gekocht (HP Elitebook 840 G2 | Intel Core i5 5e Gen) met produktconditie UITSTEKEND. Zaterdag 7 september keurig op tijd afgeleverd door PostNl.
Uiteraard is dit belangrijk maar belangrijker is dat de laptop voldoet aan de specifiacties die genoemd werden. Nadat ik alles had gecontroleerd blijkt dat ik een gratis update heb gehad (besteld HP Elitebook 840 G1|Intel Core i5
4e generatie). Helemaal top. De laptop kreeg de produktconditie uitstekend en daar is geen woord van gelogen. Ik kon één gebruiksspoortje na lang zoeken vinden. Een klein deukje bij de USB poort. De hele afhandeling van bestelling tot aflevering voldeed geheel aan mijn verwachtingen. En waar krijg je 1 jaar garantie op een laptop van een paar jaar oud? Ik zeg zoek je een (gebruikte) laptop zoek niet verder en ga direct naar Laptopcentrum. nl/Asbas.nl. Ik zeg gewoon doen.
Nog een aanvulling(27-9-2019); ik heb de laptop nu een kleine maand en ik was niet zo te spreken over de accuduur. Ik heb toen contact gezocht met Laptopcentrum en normaal gesproken zou 1,5 uur goed zijn voor een gebruikte laptop.Kon ik wel inkomen,maar ...............zonder dat ik zeurde boden zij mij een g r a t i s nieuwe accu aan. Zij willen alleen maar 100% tevreden klanten. Dit bedrijf mag wat mij betreft wel 10 sterren krijgen.

Besvarelse fra Laptopcentrum
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







