Konsole Kingz Anmeldelser 

36
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Had a Pre-Order for fire emblem Dagdan collection, eventually got cancelled due to insufficient stock. Konsole Kingz is a fine enough store however communication is not amazing. While I didn’t realise... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pre ordered wolverine 3 weeks ago and still not even here. Comes on Tuesday a week after release! Terrible service would avoid at all costs. Will be returning order soon as it comes as ended just pick... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered Mario Thousand year door and it arrived a couple days later and was considerably cheaper than everywhere else at only £26.99 brand new. The website is great and easy to navigate, no annoyin... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Managed to snap up the last Xbox Series X Vanguard bundle at retail price. Absolutely excellent service, received next day (paid for this option). Packed very safely, all items present. Company a... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Videospilbutik
  2. Computerbutik
  3. Spiltjeneste

Skrevet af virksomheden

Shop the latest games, consoles, pc, accessories, toys and many more.


Kontaktoplysninger

3,4

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

36 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,4

Alle anmeldelser

(36)

8 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought a Grey Nintendo Switch from them…

Bought a Grey Nintendo Switch from them in October 2022 for my sons birthday. When we opened it the box was full of cellotape where the sides had been taped together, the box was also damaged and the switch was clearly second hand with ware on the controls etc. We complained and the seller blamed the staff for sending out the wrong one.Yeah OK google the address and you'll see its a house on a normal street in Plymouth.
A replacement came 3 weeks later after I had to chase them. The replacement had a European plug and a finger print on the screen? The second Switch was returned and we haven't had a refund as of the 24th of December.
Paypal case opened and the seller is blaming me for the cellotape and damage on the first box for some reason, even though they had received and replaced the first item and no mention of this before??? Apparently I have to pay for the return of the second switch because their returns only works once? Once we'd sent a second switch back to the return address we received an email telling me to send the second switch to an address in London? The original address is Plymouth, by this time it was to late the parcel had already been sent. The sellers still isn't refunding me as they want the recipe for the return. They have offed to refund, just refund the original £259.99 as soon as you receive the item back??? I thought Id use these guys instead of bigger company's but that burnt me on the ass. Now the website is down and emails are bouncing back. Clearly setup to scams people before Christmas.

21. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Konsole Kingz-logo

Besvarelse fra Konsole Kingz

Hi Paul,

We are extremely sorry that you received a preowned Nintendo and the replacement came with an EU plug.

We explained that you can only use a return label once. We requested that you send us the product back via any of your chosen couriers and provide us with proof of shipping with the shipping amount so we can refund you the shipping cost and the original refund amount.

We have two addresses for returns and required that you send it to the Plymouth office for further investigation. As you are aware, it is the Christmas period so we emailed you in time before you posted it out to send it to our original office in London. Our registered address is in London.

Our website is under maintenance and can assure you we do not scam!

Our emails are working fine we are still awaiting your proof of shipping.

Please as requested send us proof of shipping and the amount so we can look into this and refund you the shipping cost you payed for and original amount.

Kind Regards,
Konsole Kingz

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam website

Scam website! I paid £99.99 for the Pokemon Dual Pack and the seller cancelled my order without providing me with a refund! I messaged the company and was told that I had to wait. After more than 3 weeks of waiting, I ended up opening a PayPal case to get my refund.

*Update* Seller has flagged my review to try and get my comment removed. Buyers beware!

*Update 16/12/2022 in response to Konsole Kingz reply*
Please stop accusing me of being untruthful; this is not a positive view to put across to your potential customers. You know full well that you stopped replying to my messages and left me without a refund. The public comment on your Facebook Black Friday post, which you ignored, is enough evidence for anyone to see. When you stopped replying to me, I had to reach out to PayPal. My reviews have not been contradictory.

I have recently found out that there is another page called Konsole Kingz. They have made a post on their social media about this company! I really wish I had done my research before buying.

13. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Konsole Kingz-logo

Besvarelse fra Konsole Kingz

Hi Eleanor,

You left a review on Facebook saying we did not reply to your messages? Only PayPal replied to you. Now you’re saying we replied to your messages?

Please be truthful.

We cancelled your order and informed you it was due to no stock. Which you know as you messaged us. We refunded your account. You opened a PayPal case for your refund when it takes 10 working days sometimes longer on Paypal.

You messaged us regarding your refund and we told you that it could take 5- 10 working days. If it took longer contact PayPal as this was out of our control.

Please do not leave false reviews. Your account was refunded accordingly.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service, everything as promised, would 100% recommend Konsole Kingz to friends and family, well done guys.

24. november 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

10/10 will defo be ordering again!!

Even from having a look on their website, I was instantly impressed - everything so clearly laid out and shows what’s coming soon. Really good communication and quick delivery and ofc amazing products!!

10. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Don't preorder with this company

Preordered an item a few months in advance only to be cancelled on the day of release. Unlikely to be able to find a replacement source now. Clearly they take orders without having any clue of stock they'll receive. I was refunded at least. Still I'll never use them again.

9. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Konsole Kingz-logo

Besvarelse fra Konsole Kingz

Hi M Jeffrey,

Thank you for taking the time to leave this review, we can only apologise for
the experience you have had when shopping with us.

So we can look into this further could you please send us an email.

Please state your order number when contacting Customer Support.

Thank you and we look forward to helping you in the future.

Kind Regards
Konsole Kingz.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cancelled order with no explanation

Pre ordered god of war controller about a month before release had the order cancelled today with no explanation just a refund. Won’t use again.

7. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Konsole Kingz-logo

Besvarelse fra Konsole Kingz

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to leave this review, we can only apologise for
the experience you have had when shopping with us.

So we can look into this further could you please send us an email.

Please state your order number when contacting Customer Support.

Thank you and we look forward to helping you in the future.

Kind Regards
Konsole Kingz.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered a ps5

Ordered a ps5 fast delivery and service was really good replied quick when I had questions. Really recommend.

19. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought FIFA 23

I bought FIFA 23 , delivery was amazing, packaging was great, and the delivery was quick and easy. Good communication throughout with seller. Would definitely recommend!

14. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Xbox Series X purchase

Managed to snap up the last Xbox Series X Vanguard bundle at retail price. Absolutely excellent service, received next day (paid for this option). Packed very safely, all items present.

Company answered my several queries promptly and professionally. Will buy from them again!

Highly recommended.

3. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very impressed, thank you for a great service!!

I ordered an Xbox series X. I was very impressed with the service. I was honestly a little nervous to order, as I'm not too confident with ordering online, but I am very happy to say everything was perfect.
Thank you for answering the many questions I had and delivering such a difficult item to find, within such a short time frame. From a very happy Auntie, and a delighted nephew!

15. januar 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere