Praesent nec erat convallis
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
18. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
We hebben ook een koffieautomaat besteld. Niks ontvangen. Geld die wij betaald hebben ook nog niet. We hebben aangifte bij de politie gedaan. Ze zijn mee bezig.

Besvarelse fra Koffieplezier
Ik heb een koffieapparaat besteld bij koffieplezier. Helaas heb ik mijn bestelling tot op heden niet ontvangen en de afhandeling geeft mij weinig vertrouwen. Ook de communicatie vind ik onvoldoende duidelijk. Daarom heb ik gebruikgemaakt van mijn herroepingsrecht. Voor mij is dit geen positieve koopervaring en ik zou hier niet opnieuw bestellen.
Update 22/6: Deze reactie bevestigt voor mij juist het probleem. Ik heb als klant al aangegeven dat er iets mis is, maar in plaats van inhoudelijk mee te denken, wordt de verantwoordelijkheid volledig teruggelegd bij de klant.
Dat een bestelling niet op een voornaam gevonden kan worden, snap ik. Maar een openbare reactie waarin alleen wordt gevraagd om opnieuw contact op te nemen, lost niets op en geeft geen enkel inzicht in wat er met de bestelling gebeurt.
Een professionele klantenservice vraagt gericht om een ordernummer of gebruikt de beschikbare contactgegevens om het dossier te achterhalen. Nu moet ik zelf opnieuw achter informatie aan, terwijl het probleem juist bij de levering en communicatie ligt. Ik raad anderen af om hier te bestellen. Mijn ervaring is dat je als klant zelf continu achter je bestelling en informatie aan moet, terwijl een inhoudelijke oplossing uitblijft.
De reactie op mijn review voelt vooral als het doorschuiven van verantwoordelijkheid in plaats van echte klantenservice.
Daarnaast valt mij op dat kritische reviews kennelijk regelmatig worden gerapporteerd. Dat wekt bij mij de indruk dat negatieve ervaringen liever worden weggehaald dan dat problemen daadwerkelijk worden opgelost. Voor mij is dat reden genoeg om hier niet opnieuw te kopen.
Update 23/6:
Na meerdere keren bellen en e-mailen heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie ontvangen. Tot op heden heb ik geen koffieapparaat ontvangen en is mijn geld ook niet teruggestort.
Wat het extra frustrerend maakt, is dat hier vervolgens wordt gesteld dat ik niet zou hebben besteld of dat mijn gegevens niet in het systeem te vinden zijn. Dat terwijl ik herhaaldelijk contact heb opgenomen om dit juist op te lossen.
Ik verwacht geen discussie over de vraag óf ik klant ben, maar een inhoudelijke reactie en een concrete oplossing: levering van het koffieapparaat of terugbetaling van het volledige bedrag.
Update 24/6:
Beste mensen, ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb geen koffieapparaat ontvangen en ook geen terugbetaling gekregen. Nadat ik mijn herroepingsformulier heb ingediend, krijg ik telkens te horen dat de terugbetaling “volgende week” verwerkt zal worden. Dit wordt inmiddels al meerdere keren herhaald, waardoor ik het gevoel heb dat ik aan het lijntje word gehouden.
Op het moment van schrijven wacht ik nog steeds op een oplossing. Op basis van mijn eigen ervaring zou ik hier persoonlijk niet opnieuw bestellen.
Mijn advies aan anderen: doe vooraf goed je research. Soms blijkt een aanbod dat te mooi lijkt om waar te zijn, achteraf ook daadwerkelijk minder mooi dan het lijkt.

Besvarelse fra Koffieplezier
Ze reageren meteen ( vklantenservice is goed bereikbaar). Ze denken met je mee. Beste prijs en keurig op tijd geleverd. Verdient echt een compliment. Top service.
Very good experience. The website is pretty straightforward on how to order, shipping costs, etc. It was easy for me to find everything that I was looking for.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.