Jeg har nu ventet i 4 måneder på min…
Jeg har nu ventet i 4 måneder på min ordre…4 måneder!!! Pengene er for længst trukket på min konto. Jeg har skrevet med kundeservice af flere omgange og det har hver gang lovet mig at det ville komme inden for et par uger. Jeg har nu bedt om at få pengene retur og det har jeg heldigvis fået. Gode produkter som jeg har brugt i mange år mens jeg kunne købe dem hos en forhandler, som desværre ikke fører mærket længere. Elendigt firma, du får aldrig dine varer.




