Producten niet ontvangen
In het verleden vaak besteld bij kitshop, maar dit keer bestelling van rond de 213 euro niet ontvangen. Ik ben blij dat ik met Paypal had betaald, want ik krijg nu mijn geld terug via een ingediende claim. Mocht je dus toch zaken blijven willen doen met Kitshop, betaal met Paypal. Dan kan je altijd nog je geld terug krijgen, mocht het ook niet goed gaan.Ik doe in igg geen zaken meer met deze webshop.








