Geldverspilling
Ik heb op 17 juni een thuisshirt van het Nederlands elftal gekocht maar heb behalve de bevestiging van mijn aankoop nog geen mail ontvangen en de track & trace die ze beloven heb ik ook niet. Ik ben ook bang dat ik deze niet ga krijgen.
Ik hoop dat ik dit nog krijg








