Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purchased a Kenzzi IPL device and used for about 10 weeks with no results. I have light skin and dark hair, so this should have worked. Then it started bootlooping. When clicking the powerbutton it wo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Did the patch test and got an eczemic reaction told them about it. They said it could not be returned if used. I quoted them back their return policy and they told me to send them more photos after my... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible company. I wish I could give 0 stars. I wish I saw the other reviews before buying. My device was defective and they wanted to request video evidence before issuing replacing or helping to tr... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unfortunately I am very disappointed with Kenzzi hair removal machine. Not only it doesn't remove the hair it causes skin erythema ( redness) that in long term causes hyperpigmentation. I am hop... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Leverandør af skønhedsprodukter

Skrevet af virksomheden

Designed by our Kenzzi Hair Removal experts to take hair removal to the next level. The Kenzzi IPL Handset will produce visible results in just a few treatments, is easy to use and gentle on your skin. The Kenzzi is perfect for treating any body part!


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

113 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,8

Alle anmeldelser

(113)

6 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 Stars

It took a while to arrive but I love it! I’ve used it for about 6 months maybe more and it has done miracles for my bikini area!

21. juli 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi there, Thanks for the review. We apologize for the delay in receiving your order. Rest assured we are doing our best to make sure that our customers receive their orders as soon as possible during this pandemic. Thanks for being a KENZZI customer.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I can’t believe it works it’s like

so far I am loving the results of the Kenzzi & Finished my 12 weeks for my whole body but my legs & arm pits are still not having the results I want I still have fast hair growing but much less then before but I feel like the hair is growing back too fast, do I need to get professional laser hair removal or continue with kenzzi

21. juli 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Najwa, great to know that you can see the results as expected. Do not hesitate to contact our customer service team in case you need any help. Thanks for being a KENZZI customer.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Did not give results, broke after three weeks

Stopped working after three weeks of careful and limited use. Just turned off and never turned back on. Worse that it didn’t seem to help the hair growth in the meantime and there is practically no way to get a fair refund. They charge a restocking fee no matter what that is half of the full price. It is a complete scam, please don’t lose your money.

6. juli 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Libby,

We provide a 90 day money back guarantee on our IPL handset and we stand by it. Unfortunately we are unable to identify your order based on the information provided in this review. Adhering to Trustpilot policies and guidelines, we suggest you to contact our customer service team directly at info@kenzzi.com and we will be more than happy to help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well worth the wait!! Love the results!!

I had an issue with my first ipl product that I have purchased. However, by giving enough detailed proof that devise was faulty, I did received a replacement. Customer service was fast and efficient. Mandy was the Kenzzis representative that I was in contact with. I have received a replacement within 5 days of going back and forth via emails. Super happy! I absolutely love the product! Used it now around 6 times and I can honestly say it works! I have thick body hair.. By using ipl I can not only see the smooth, hairless skin in many places that I have treated it with ipl, but I also noticed a difference in the thinness of hair. Hairs feel much thinner and less ruff.

19. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Neringa, its great to know that you like our product and interaction with our customer service team. We strive to get better and provide awesome service. Thanks being a KENZZI customer.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unfortunately I am very disappointed…

Unfortunately I am very disappointed with Kenzzi hair removal machine.
Not only it doesn't remove the hair it causes skin erythema ( redness) that in long term causes hyperpigmentation.
I am hoping this review will stop others spend money to buy this as it does not work.
(P.s I have a white skin and dark hair which should be perfect for IPL but all this machine does burns your skin , I am not sure what it does for other skin types)

5. juni 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi there, we are sorry that the treatment reacted this way for you, a majority of customers will have little or no reaction to IPL but as you know, our skin is an organ and when subjected to a new treatment will have different reactions and tolerance levels, hence why a small percentage of IPL users may experience slight redness, stinging, and bruising after an IPL treatment. 

The stinging, redness, and bruising should subside within a few days. This is just a way our skin reacts when introduced to something new.

may we ask you please send an email to our customer service team with your order number to info@kenzzi.com so we can look into this for you. Thanks and look forward to helping you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible waste of time and money!

Horrible! Nothing but a scam! I have reached out to their customer service several times. My product was never received and they can't provide an answer. Every time I have reached out they say they will follow up with their shipment team and they never get back.

2. juni 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Roxana, we are to hear you've never received your package. We are sorry you've experienced these delays. We do make mistakes but by and large our orders are delivered on time and we strive to get better and better. May we suggest you contact our customer service team with your order number at info@kenzzi.com and we will be happy to help.

We hope we can make this up to you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The first IPL I got was defective and…

The first IPL I got was defective and they sent me a new one which was great until I had to pay customs again. I've emailed numerous times and it takes them so long to reply. I got a reply to read the terms and conditions that I was basically stuck. That's not customer service especially on an item that is $300+

29. april 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Sylvie, we are sorry that you were unaware of the customs charges. These are out of our control and change from time to time depending on the Govt. policy of the country you are in. May we suggest you contact our customer service team with your order number at info@kenzzi.com and we will be happy to help. We have looked up your name but can't find an order.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid at all cost

Avoid at all cost! Paid $180 Dec 2020 after seeing this advertised on YouTube. Order took a month to arrive and packed in after 1 use. Weeks later was told a replacement had been sent out. Almost 4mths later no replacement, no refund. They ignore all emails. I've ended up having to go through my bank to get a refund :-(

20. april 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi K, We are sorry you feel this way. We see 2 replacements sent to you and both have been delivered. We do not have any further communication from you since then. May we suggest you contact our customer service team with your order number at info@kenzzi.com and we will be happy to help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrrible terrible experience

Terrrible terrible experience. I ordered a product WEEKS ago and it has not even shipped. I emailed originally just to ask for shipping updates and didn’t receive any updates, so I emailed again. Still nothing. Now, 3 emails and WEEKS later since writing my emails I STILL HAVE NOT HEARD BACK AT ALL. How can a customer service experience be so awful!!!! I am honestly shocked. They are still sending my lifecycle emails and posting on Instagram so there has to be someone at the company working... why won’t you respond to any emails! I have asked for a refund since my order does not seem it will ever come, and no response. I have never had such a bad experience with any online shop. I am a very patient person and never write bad reviews but Kenzzi is down right bad. Do not trust this company.

8. april 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Joanna, we are sorry for such an experience. We do make mistakes but by and large our orders are delivered on time and we strive to get better and better. May we suggest you contact our customer service team with your order number at info@kenzzi.com and we will be happy to help.

We hope we can make this up to you!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I have very light skin and blackish…

I have very light skin and blackish hair. I have done about 8 weekly treatments. I have seen a big difference in my lower leg hair. There are some areas where no hair seems to grow, and what does grow back is slow and sparse. After a week, from a distance I can not even see hair on my legs, I need to look close up. And I am a VERY hairy girl.

My arm pits shave smoother...like the hair is thinner...and the shave looks cleaner. But there is probably still about the same amount of hair.

I have not seen a difference on my bikini area. I got sick of shaving and went back to waxing.

I am also using it on my chin and mustache. According to directions I should be shaving, but I pluck. I believe I'm seeing a reduction in hairs but I'm not 100% sure.

I'm very happy with my lower leg results but would be happier if I could see more facial hair and bikini results.

But this does work and I'm not upset that i spent the money on it.

28. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Stephanie, Thanks for reviewing us. Its great to know that the results are visible to you. While we recommend 12 weekly sessions when you get started, this is not the same for everyone. You are able to use the device twice a week and for however long you believe necessary!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would rate this product a zero if I…

I would rate this product a zero if I could. Kenzzi is a scam and I wish I had read these reviews before ordering because I NEVER RECEIVED IT. And you only get happy talk emails in return. But what is really disappointing to me is that it was recommended by Angie (Hot & Flashy) who I trusted to recommend only legitimate products. Now I have been ripped off to the tune of $179. What can we do to put these disgusting people out of business?

2. marts 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Nancy, We are sorry you feel this way. We can see that our customer service team offered to send a replacement and were waiting for you to confirm the delivery address. We do make mistakes but by and large our orders are delivered on time and we strive to get better and better. May we suggest you contact our customer service team with your order number at info@kenzzi.com and we will be happy to help.

We hope we can make this up to you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY - SCAM!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY - SCAM!

I ordered their IPL device back in November 2020 and still haven't received it after more than three months. The customer service is unwilling to refund my money although the online tracking clearly states that the parcel was declined by customs and sent back to them.

They delete all the negative comments everywhere and buy influencers on YouTube & Instagram to recommend their products. I assume most of the positive reviews online are fake.

In addition, the company is not based in the U.S. but in New Zealand. The only hope I have is to charge it back through my credit card company.

Save yourself the time and money and DO NOT BUY THEIR PRODUCTS!

1. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Kathleen, We are sorry for your experience. On reviewing your order, we can see a replacement has been sent to you and confirmed delivered via USPS. If you still haven't received it, Please feel free to reach out to our customer service team at info@kenzzi.com and we can provide further assistance.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Burned Skin on lowest setting, Eczema with no return

Did the patch test and got an eczemic reaction told them about it. They said it could not be returned if used. I quoted them back their return policy and they told me to send them more photos after my skin had been treated by my derm and I only had two photos sent dated and time stamped as requested. They are letting their customers down and deleting negative comments on instagram daily. I wrote some and see others daily. They have no accountability. Currently trying to dispute the payment through sezzle and my bank.

20. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Natalie, we are sorry that your skin reacted this way to the treatment. A majority of customers will have little or no reaction to IPL but as you know, our skin is an organ and when subjected to a new treatment will have different reactions and tolerance levels, hence why a small percentage of IPL users may experience slight redness, stinging, and bruising after an IPL treatment. 

The stinging, redness, and bruising should subside within a few days. This is just a way our skin reacts when introduced to something new.

May we suggest you please send an email to our customer service team with your order number at info@kenzzi.com so we can look into this for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would give a zero for the review but…

I would give a zero for the review but I can't. I ordered the Kenzzi on January 28th and received notice January 29th that my money ($223.00) had been taken and that the product was shipped, but Fed Ex has not received the product yet for shipment and it is now February 9th.
I have contacted Fed Ex and they are still waiting for the package from Kenzzi. I have emailed Kenzzi twice now as of yesterday morning and they have not responded yet. Not impressed at all!!! I will update this if I get a response from them. If there is no update! DO NOT ORDER FROM THEM!!!!!!
Update- now they have emailed me a new shipping code with Fed Ex and it is an invalid code. This company is so shady! Do Not Order from them. I have had to contact my bank to try to get my money back!

9. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

We are sorry you've experienced these delays. We do make mistakes but by and large our orders are delivered on time and we strive to get better and better. If this has still not been delivered to you, may we suggest contacting out customer support team at info@kenzzi.com and we will be happy to help.
We hope we can make this up to you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

READ THE REFUND POLICY FIRST

You will have to pay to send it back. Once you place the order they will not cancel your order. They also do not make the return process easy at all. They have a ton of fake reviews to balance out all the negative.

26. januar 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Harlice, our return/cancellation policy is clearly mentioned on our website. We offer a 90 day money back guarantee on out IPL handset. We are sorry for your experience and suggest you to contact us directly on info@kenzzi.com with your order number so we can make this right for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I DO NOT RECOMMEND!!!

I DO NOT RECOMMEND!!!! I ordered the Kenzzi IPL Laser Hair Removal Handset and after more than 4 weeks of waiting for it I STILL HAVEN'T RECEIVED IT. They have stopped responding to my mails and they got my payment weeks ago. I feel cheated and the customer service is just the worst. With a promised delivery time of 2-5 days!!! After 4 weeks I expect my money back or better service from Kenzzi to make sure I get my package ASAP!! Keep away from this website!!!

2. januar 2021
kenzzi.com-logo

Besvarelse fra kenzzi.com

Hi Marieke, we are sorry you've experienced these delays. We do make mistakes but by and large our orders are delivered on time and we strive to get better and better. If this has still not been delivered to you, may we suggest contacting out customer support team at info@kenzzi.com and we will be happy to help.
We hope we can make this up to you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never sent item and now want me to pay $75 restocking fee

Ordered Kenzzi and it was never sent out, currently still in conversations with their customer service team regarding a refund given in their T&Cs it states if an order is not sent they provide a refund. However, they are requesting a $75 restocking fee for something which never got sent out.

I have also noticed they remove any negative comments from their social media.

All reviews on YouTube seem to be sponsored so no genuine comments.

My boyfriend bought for me for Christmas and I highly regret this decision.

14. december 2020

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere