kandidaterne.dk Anmeldelser 18

TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Rekrutteringsservice

Skrevet af virksomheden

Vi udfører alt fra A-Z.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

18 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionel

Dette firma er der bedste jeg har været ansat i. Alt køre bare som det skal ! Tak for alt indtil videre, Morten sandvei.

29. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Jonathan, vi syntes også i gør et rigtig godt stykke arbejde. Vi er glade for at have jer med på holdet. Tak for de fine ord, de er højt værdsat.

Venlig hilsen

Kandidaterne.dk

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionelle…

Super gode og hurtige professionelle svar fra Kandidaterne, når man står og mangler arbejde! Morten Sandvei kan man altid regne med!

29. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Kay

Tak for din fine anmeldelse, den er vi glade for. Vi håber at se dig i vores virksomhed mange år endnu.

Venlig hilsen

Kandidaterne.dk

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak igen.!

Tak igen for hurtigt at skaffe en mand igen når man har en lidt presset kalender.! Stor anbefaling herfra. Tak for det gode samarbejde og den gode service af folkene bag når man ringer ind.

6. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Godt samarbejde

Vi har brugt Kandidaterne igennem flere år til rekruttering af mandskab og har været glade for samarbejdet. Vi har valgt, at ansætte flere af de svende, som har arbejdet for os.
God service

18. november 2021
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Alexander, mange tak for de pæne ord. Vi har kun haft gode oplevelser med Wiinblad & Klifoth VVS, både når vi skulle leverer mandskab men også med den løbende dialog vi har med jer, den har altid været nede på jorden og professionel.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har været vikar igennem…

Jeg har været vikar igennem kandidaterne og kæft hvor var det bare så fedt, har ikke andet end fået god støtte hele vejen og kan klart anbefalede dem til andre folk. Stort tak for jer og især til Morten sandvei 🙏🏻👌🏻

3. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svindel!

Hvis man på noget tidspunkt skal snydes i løn eller manglende løn osv så skal man da helt klart vælge dette amatørfirma, de svindler hele vejen igennem, de lover guld og grønne skove men intet af det passer.

Dem der står for det hele de har så mange undskyldninger for hvordan og hvorfor de penge ikke kommer eller er kommet, jeg opfordre alle til ikke at sige ja tak til et vikariat hos kandidaterne med mindre i vil arbejde gratis!

28. november 2020
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Jesper, mange tak for din besked. Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse. Vi gør alt hvad vi kan, så de kandidater der arbejder for os, har en så god oplevelse som muligt. Men der er ingen der arbejder gratis for os, eller ikke får deres løn. Men i din situation, har du ikke indberettet 2 dages sygdom, som du skal. Hvilket er uheldigt, men når man ikke melder sig syg, så er man ikke berettiget til løn. Det står også i den kontrakt, hvordan det foregår. Vi har også haft en telefonisk samtale med dig, iht denne anmeldelse hvor du siger at du er ligeglad med du lyver, hvis vi ikke betaler de sygepenge du ikke er berrettiget til - Det er en meget mærkelig måde at agere på.

Venlig hilsen

Kandidaterne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon godt sted at være

Det er super godt at være hos kandidater. Man bemærker ikke at man er lejet ud gennem dem.
Lønnen kommer hver gang til tiden uden noget bøvl.
Og så er de super rare at snakke med 👍😊

Kan kun anbefale dem.

27. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det er med min varmeste anbefaling at…

Det er med min varmeste anbefaling at jeg giver Kandidaterne 5 stjerner. Fra start af blev jeg mødt af professionel og hurtig service i form af kontrakt og kontakt.
Siden hen har jeg været i arbejde på en stor byggesag og har følt mig tryg med kandidaterne i ryggen.
Lønnen er der til tiden hver gang og de er altid til at få fat i hvis man har spørgsmål.

- Frederik

6. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

DK-EL har valgt at bruge Kandidaterne…

DK-EL har valgt at bruge Kandidaterne som partner til at finde vores nye montører og formænd til vores byggeprojekter.
Kandidaterne er utrolig servicemindede og er hurtige til at finde egnede kandidater der passer ind i den profil vi ønsker vores nye medarbejdere skal have.
Kandidaterne er ikke bare et vikarbureau, men en rekrutteringspartner der fokusere på, at de kandidater de sender ud til os, har de rette kompetencer, og at kandidaterne er beviste om at vi ikke blot tilbyder et kort vikarforløb, men vi satser på at finde nye kollegaer til varigt arbejde, og som vil med på rejsen sammen med alle os andre hos DK-EL

5. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer væk!

Jeg har som håndværksmester benyttet mig af dem nogle gange. Halvdårlige håndværkere, ukorrekte fakturaer og generelt ‘går den så går den’ mentalitet. Ikke anbefalelsesværdigt!

Edit: Regninger er betalt pga trussel om inkasso og manglende samarbejdsvillighed fra kandidaterne.

29. september 2019
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Rasmus, tak for din anmeldelse. Vi er selvfølgelig kede af hvis du føler du har haft en dårlig oplevelse, men når vi sender kandidater ud til kunder så er det vigtigt man selv tjekker op på det udførte arbejde, da du som kunde har brugeransvaret overfor kandidaten der bliver sendt ud. Selvom du mener der er fejl i fakturaer og andet, så har du alligevel valgt at betale dem, hvordan kan det være? Vi er selvfølgelig åben omkring en dialog omkring dette.

Fortsat god dag

Kandidaterne.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Utroværdigt firma som ikke overholder deres aftaler

Blev kontaktet af en af deres "medarbejdere" med job. Skulle lige sende info til kontrakt og har derefter ikke hørt noget. Når man ringer til dem er den person ikke ansat der mere men lige pludselige under samtalen er han ansat der. Derudover ringede han fra et taletids kort fandt jeg senere ud af. Det virker som et meget useriøst firma som mest af alt opføre sig som et sjusket firma med det formål at få informationer ud af folk.

5. december 2018
Uopfordret anmeldelse
kandidaterne.dk-logo

Besvarelse fra kandidaterne.dk

Hej Morten

Vi opdagede lige at du havde skrevet en anmeldelse på trustpilot.

Vi er kede af hvis du har haft en dårlig oplevelse, og du må gerne sende en mail til os på hej@kandidaterne.dk med den person/e-mail du har skrevet med. Så tjekker vi op på det.
Vi ringer ikke fra taletidsnumre, man vil altid kunne slå telefonnummeret op hvis man har behov for det.

Vi ser frem til din tilbagemelding.

Venlig hilsen

Ole Nielsen

Kandidaterne

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere