Jackson & Perkins Anmeldelser 

1.378
•
TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is a SCAM. They advertised a generous warranty on the plants but completely ignored their customers when something goes wrong. All six roses I ordered are dead. I have hundreds in my garden, and... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Good products when you get them. Unfortunately their shipping in haphazard at best. Finally alerter offering fruit bushes some three months ago I was told today it would be another three weeks before... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased four bareroot hybrid tea roses last year and they did well. I winterized all of them properly, and did everything recommended for this year, including fertilizing and a once a week treatme... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My experience was great. I ordered several plants to various relatives at Christmas and they were all delivered promptly. One recipient wasn’t happy with what she received. She said it appeared to be... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Havecenter
  2. også i
  3. Møbelforretning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Jackson and Perkins brings your garden a variety of roses and perennials, from hybrid teas to daylilies to garden structures.


Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,1

Alle anmeldelser

(1.378)

54 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I wish I had checked Trustpilot before…

I wish I had checked Trustpilot before I ordered their bareroot sales promotion. Jackson & Perkins need to identify their shipment as "Fragile", "Live Plants", "Hold for customer pick-up" because most postal carriers don't have any idea what is in the box. So they drove around all day long in the high heat with my shipment, and the buds all dropped off. I still planted them in the manner they suggested, but I don't see any life in the canes. Such a great disappointment! I spent nearly $100.

Their website also needs technical assistance. One cannot create an account - the personal information they ask cannot be entered for the customer's full birthday, e.g. day of month and year.

31. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

Thank you for sharing your experience with us Carol. Jarrod is going to reach out to you regarding your roses to discuss what our options are. We do mark the boxes with "Live Plants" but unfortunately sometimes that is missed by the carrier.

Regarding your ability to add your birthday - that section is when you are signing up for our newsletters. I was able to test it on a couple of browsers and it worked fine, if you don't mind, would you please email info@jacksonandperkins.com Attn: Gwen to let me know what browser you are using?
Thank you again for taking the time to let us know about your experience. We truly appreciate the feedback.

Regards,
Gwen

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bought Rhododendron Perfecto Mundo

Bought Rhododendron Perfecto Mundo. The first did arrive diseased and eventually with some difficulty, I got them to replace it. However, I was shocked to find that 'bush' is only about 3 inches wide. It will take years to get to a decent size. I put reviews on their website several times, but I realize they will not put any truthful negative reviews on their website.

30. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

Jack, We apologize for the misunderstanding with the size of the Jackson & Perkins plants. Rhododendrons are a slower growing plant that normally grow 10-12 inches per year depending on conditions. Our J & P plants are a little smaller than you would see in a local nursery, but within 1-2 years they will mature. Please email info@jacksonandperkins.com Attn: Chandra with your information and we will work on issuing a credit or refund for your Rhododendron Perfecto Mundo.
As for the reviews, we are behind in reviewing and publishing reviews on our Jackson & Perkins website, but we are working on getting all reviews up.

Thank you for letting us know about your experience. We appreciate you taking the time.
- Gwen Woodruff
Director Customer Service

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I spent almost $264 on their roses…

I spent almost $264 on their roses sale. Ordered May 24, 2024. They came they looked ok. Soaked them for 48 hrs planted and then we got a heat wave. I watered every day to help them grow. They look dead theirs no leaves or they are brown. I contacted Jackson Perkins got an email back the next day telling me. Oh give them 8 weeks and they should start growing. I am so mad. They have been in the ground almost 3 weeks now. Was told to cut the canes back which I do before I plant my roses Totally not worth the hassle or the money that I spent. After 8 weeks I am to contact them again with pictures. I should have sent pictures with the first email. Very dissatisfied and will not order again. It’s like shopping through Brecks. They don’t back up their guarantee. Never again! I sent an email to them back and hopefully they received the order info and the pictures but I did write I wasn’t interested in more roses to plant.

25. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

Hi Rachelle, we apologize for any inconvenience and frustrations you have encountered. Can you please send your order information and photos to info@jacksonandperkins.com Attn: Gwen Woodruff so I can look into this for you? Thank you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible Experience with Jackson and Perkins

I ordered four bareroot roses. They all arrived moldy and dead. I called the customer service number, where they told me to write their customer service and send pictures. I did this. no response. I tried calling customer service. It is closed for the summer. Wrote again, no response. DO NOT purchase from this company.

7. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

I apologize for the inconvenience and want to look into this to ensure we take care of your situation. Can you please email your order information and the photo to info@jacksonandperkins.com Attn: Gwen? Thank you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

JACKSON AND PERKINS-Rose Bush Not the Color as Represented

I Ordered and received a “double delight” rose bush from Jackson & Perkins last fall. It was planted and winter set in. Roses don't grow nor bloom during winter months. The first bloom was light pink instead of deep, rich red as described. I attached a photo too. Did they send the wrong plant? The tag was correct. Can't tell color until it blooms. I never would have selected this bush. Not a pretty color. The Company's response was the bush is out of warranty. I will never order from them again. My 1st experience with them is my last. I have had better luck ordering from Home Depot and Bluestone Perennials. At least they honor what they are selling.

After writing the review, I heard back from Jackson and Perkins. I submitted documentation for "proof of purchase" upon which they processed a full refund for the purchase and shipping.

9. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

We sincerely apologize for the issues you have encountered. We would like to resolve this for you. If at all possible, can you send your order information to info@jacksonandperkins.com, attn: Jarrod?

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Received 4 bare-root roses yesterday…

Received 4 bare-root roses yesterday and all were moldy on the canes and root systems.

J&P Customer Services replied that it is normal
“As the country continues to warm as we get more into spring, when rose shipments are in transit, they can develop white mold on the canes and sometimes the roots as well. This is NOT a serious issue and the roses can be rinsed and wiped, planted, and grow normally.”

This is the first and also the last purchase from Jackson & Perkins websites. It’s better to buy from Home Depot.

28. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Jackson & Perkins-logo

Besvarelse fra Jackson & Perkins

We sincerely apologize for the issues you have encountered. We would like to resolve this for you. Can you send your order details to info@jacksonandperkins.com, attention:Jarrod?

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jackson Perkins Sale Tricks - Beware

I was truly disgusted with Jackson Perkins website tricks. I have chosen a lot of plants (around $700.00) during your Memorial sale.
Some plants were not on sale and I tried one of “promo code” section you have to see if those plants could be purchased for a lower price.

GUESS WHAT! Promo code was “accepted” and then all other plants’ prices went up and I can’t even remove your “accepted code”!!!!
Price went $300.00 higher!!! with your “discount code “!

I am NOT going to shop again at that company and want to post warning for other customers.

24. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2-Quart Peggy Martin claimbing rose

Ordered a 2-Quart Peggy Martin climbing rose from their online store on March 26, 2024. Did not receive the item until May 17 after multiple attempts to contact them. The item wasn't shipped from Jackson & Perkins but from one of their affiliates. The plan was shorter than a coke can and 80% of it was black dried on arrival. Contacted support about it but did not get a response.

This was a horrible experience and I will never buy from them again.

15. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lousy roses

I paid $99.90 for two roses, $131.51 with all the shipping charges and tax. When I opened the box, two very small roses, blooming, leaves turning brown and yellow, the containers they are in are bigger than the rose in them. NEVER AGAIN will I buy anything from J&P and this was a gift, I am ashamed to give it to them. Will probably go to Lowe's or Tractor Supply and get much better and bigger roses.

13. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Advertising plants for $16 LIARS!

Advertising plants for $16. Then you go up website and it jumps to $30.95. Then they say you can get 20% off if you sign up with your email. When you try it says this item is excluded. What a scam! Liars liars!!!

15. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Little Cado avocado tree

My avocado tree was grown from a pit and not grafted as expected especially since they charged me $100.00!!!! What a joke!!!!! Never again!!!!
Waiting for this to fruit in the future without knowing what it’ll taste like or knowing how big the tree will actually be. This is not a reliable way to grow an avocado tree. Go elsewhere for your items!!!! Not the reliable company it used to be!!

5. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Beyond Disappointed, black canes/molded Roses

I bought my first Rose from J&P last fall (2023) and was 100% happy, the climbing rose is still doing great and very pleased with the quality.
Forward to March 12th 2024, I ordered 3 roses, 2 miniatures and 1 standard bare root.
I was expecting them to arrive towards the end of April per customer service, I received 2 of 3 May 8th, to my utter disappointment, they were black from stem to root and filled with mold.
I called customer service, a complete waste of time, they were silent on the phone after stating my complaint, I had to let this person know this isn’t normal and asked to speak to a supervisor.
I was told the horticulturalist would call me back.
I’m still waiting and am ready to contact my CC company to file a dispute.
I own a gardening business, this is for a client of mine who has been extremely patient, Im beyond frustrated at this point.
Can anyone recommend an alternative to J&P? I can’t work like this, it’s too stressful.

8. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I reviewed this company on their…

I reviewed this company on their website but I see they didn't post it.
I purchased an Enchanted peace hybrid roses, it is beautiful, it said it has about 35-38 petals, but only has about 25 petals, says it is a double bloom, it is NOT a double bloom, and said it has a strong to moderate fragrance and it DOES NOT have a FRAGRANCE. Advertising for this rose is not accurate. They charge so much and it is not what you receive.
I am a returning customer and I was not happy to receive something different than what they claim.
I looked them up on BBB saw they not a credited business, also said they are out of business, as well as many other things.
I expected better from this company.

21. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought several roses last spring..they died

Bought several roses last spring. Two climbing roses in pots survived the winter and took off this spring. 6 roses in ground struggled the entire season last year, had some growth, overwintered and show no signs of life this spring. Contacted them about this and they said they said not covered. They didn't try to make anything right, store credit..nothing. I told them I will not be purchasing anything with them going forward and just buy from companies I've done and doing business with who have a 1 year guarantee. Overwintering is the test for new plants. A lot of online garden centers understand this. Jackson and Perkins does not.

1. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wrong shipped plants

Wrong shipped plants. Don’t expect the plants you bought to be what you get.

Absolutely horrible.

We spent $547 with them, I grew up with Jackson&Perkin roses lining my yard. I was so excited to finally have some of my own.

Once the plants bloomed we discovered over HALF of the items we bought were wrong. We emailed customer service and advised our disappointment; examples:

- white peonies bloomed instead of pink sorbets
- a yellow rose bloomed instead of lavender
- a white rose bloomed instead of the Malibu
- yellow and purple iris bloomed instead of dark purple

Customer service said it wasn’t their issue since the guarantee had passed…but flowers take time to bloom how was I to know what color they’d be?! It’s been over a year and the flowers have either died or are still blooming the wrong colors.

Dreams shattered and will never ever use them again. I asked to be removed from catalogs, shocked at how they treat customers

1. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is horrible

This company is horrible. Avoid at all cost. Plants are nothing like what they show. Reviews are filtered by company. Jackson Perkins is nothing of what it used to be. This company is now an unethical operation.

AVOID.

1. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

PLANTS WERE NOT HEALTHY AND VERY SMALL

i was so excited to get this package then so disappointed in what showed up.
The rose as Black Spot Disease and the hydrangea is a cutting in a 4 inch pot.
I paid $29.95 for the Hydrangea and $44.95 for the rose and $22.00 for shipping. A complete waste of money.

UPDATE: THEY FULL REFUNDED MY $

14. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

First & LAST Time Customer

Ordered three varieties of hostas and an orchid frost ground cover - two of the four plants arrived in acceptable condition, if overpriced for the size. Immediately reached out to customer service with photos and was told that the plants have a 90 day guarantee so to follow up with them later. First and LAST time I patron this site. Back to thetreecenter.com for me - not sure why I didn’t just stick with them, I’ve always been very pleased with their plants.

15. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Their customer service was horrible

Their customer service was horrible! I received what was supposed to grow into a flowering Amaryllis but it only sprouted some ugly long leaves. I sent pictures to the company in hopes they would replace it but they said, “Unless you have the receipt…”. It was a gift and I have all their packaging as proof that it was from them with all pictures but they offered NOTHING.

15. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Experienced gardener

Experienced gardener. Don't buy their bare root roses online they don't grow or survive.
One of eight survived. Return policy is not 1 year but 90 days per their customer service email. Makes purchases too risky. I have many roses thriving but not the ones purchased from them.

9. april 2024
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere