Dårligt personale
Jeg synes det var helt igennem uacceptabelt behandling af kunder. Man får nærmest skældud fra man træder ind, samt en fuld overvågning.
Jeg var inde i humørshoppen med en ven d. 06/07/25 og jeg blev allerede inden jeg trådte ind i butikken mødt af en morgensur mand, der skulle belærer os om at man ikke måtte have drikkevare med ind. Jeg synes det er fair at reglerne er der, men at de skal udleveres og siges på sådan en nedgraderende måde er på ingen måde okay.
Jeg oplevede også at manden mod børn, ikke ville lade dem handle selv. Forstå mig ret, tog genstande ud af hånden på børnene. Jeg synes selv det er langt over grænsen. Det er en skam at sådan en fin butik skal ødelægges af dårligt personale og dårlig kundeservice.







