Heisen Blue Anmeldelser 

59
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordering was very straightforward, speedy delivery and very well packaged for shipping. I love the product, I take it every day and sure notice a huge difference if I have missed a dose. Highly recomm... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This product does what it says. Ive gone through several testimonials and products that tout miraculous cures and nefarious results but Heisen Blue backs their claims and works.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This product is the real deal. I've tried 2 other methylene Blue products that claim to be genuine, not this is the only one that I observe blue urine for 20 hours or more. I use it for optimized oxyg... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

My parcel broke, and instead of replacing or contacting me I had reach out after 2 weeks. Even though the delivery company had notified them they did nothing to rectify the situation. I thought th... Se mere

Virksomheden har svaret


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

59 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(59)

52 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Been using it on and off for months

I've been using it on and off for a few months now and I can honestly say there is a significant difference in both brain fog, concentration and energy. This is coming from a person with sleep apnea who uses an annoying cpap machine. Dont get me wrong sleep apnea is a serious condition and you can die in your sleep if serious enough. But, I pivot use it when my gf is sleeping over, she can't stand my snoring. The cpap machine also provides me with energy and I wake up earlier, since it pushes air through you all night lol. Anyways, the heisenblue does the same thing for me and more. I'm not advocating to not use cpap, for those that need it... Use it! But in regards to my own experience, I think heisenblue is great, especially considering methylene blue is used as an antidote to treat methemoglobinemia(lack of oxygen in blood cells). So for me it works perfectly, I get oxygen from it, instead of using my cpap. But who knows I could die in my sleep....(knock on wood I dont).

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Customer Service

I'm still in the process of researching the product. Contacted customer service in order to return the order. They replied very fast and offered to keep the product. I am very satisfied with their communication and support.

8. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Did not notice much of a change at all…

Did not notice much of a change at all and never got more than a slight green tint in the urine.

20. maj 2026
Heisen Blue-logo

Besvarelse fra Heisen Blue

Hi Alan, methylene blue does not work for everyone. It's also possible the dose you were taking was too small. This is why we give customers 30 days to try it and refund you it doesn't work. Please reach out to info@heisenblue.com and we can get that sorted for you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I think you're methylene blue works…

I think you're methylene blue works great and I'm on my second bottle. I'm 65 and it's hard to find something besides caffeine to keep you going, and your methylene blue helped solve that problem. Thank you, I'll be ordering a third bottle soon, have a great day stay healthy, Matt.

4. maj 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Heisen Blue is the best!

I've tried several different methylene blue suppliers of methylene blue. Heisen Blue is the best. Quality, purity, honesty, Canadian, and integrity. Blue pee people rock. I've also noticed that I use less insulin.

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Customer Service

Unfortunately, I was unable to take this product due to a medical condition. However, the company very generously refunded me my money, no questions asked. I so appreciate them understanding and being so courteous. Thank you!!!!

9. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was set up for a return

I was set up for a return, but a representative said there’s something wrong on their end so just keep it. Then I got an email from someone else that said they were gonna report me to the fraud department and I responded saying I was gonna let my girlfriend try it as she suffers from Alzheimer’s and that he better be real careful who he accuses of fraud.

5. marts 2026
Heisen Blue-logo

Besvarelse fra Heisen Blue

Hi Steven,

This review leaves out important context, so we’d like to clarify what happened.

Your order was flagged as high risk by Shopify’s fraud detection system, and we contacted you the same day to confirm the order but never received a response. Despite that, we still chose to fulfill and ship your order in good faith.

After receiving the product, you requested a refund stating you could not use it due to medication. There are multiple warnings on the product page and in our post purchase email regarding medication interactions. We followed our policy and began arranging a return, including covering the cost of return shipping. Due to delays with our fulfillment partner, there was a short delay in generating the return label.

Rather than continue the back and forth, we issued you a full refund and told you to give the product away.

After receiving a full refund, you later reached out asking for usage guidance, which directly contradicts your original reason for being unable to use it.

To be clear, you received a full refund and kept over $100 worth of product.

We went beyond our normal policy by refunding you without requiring a return.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

My parcel broke

My parcel broke, and instead of replacing or contacting me I had reach out after 2 weeks.

Even though the delivery company had notified them they did nothing to rectify the situation. I thought they would just resend. Nope just crickets.

4. marts 2026
Heisen Blue-logo

Besvarelse fra Heisen Blue

Hi Jennifer,

We’re sorry to hear about your experience, but we do need to clarify that parts of this review are inaccurate.

We process hundreds of orders and provide tracking details as soon as each order ships. It is the customer’s responsibility to monitor tracking and notify us if any issues arise. In this case, the shipping carrier did not notify us directly that the parcel was damaged. The status was only updated in the tracking.

Your order was shipped on March 4 and was still within the 3 to 9 business day delivery window when you contacted us 7 business days later asking if it would arrive and requesting a refund.

We responded the same day, confirmed the package was damaged in transit, and issued a full refund immediately.

On March 27, you followed up saying you had not received the refund. We replied right away with confirmation details, including the amount, the refund date, and guidance to check with your bank. We did not receive any response after that.

So to clarify, there were no crickets on our end. Every message you sent was responded to promptly, and your requested refund was processed without delay.

While it’s unfortunate that the parcel was damaged during shipping, which is outside of our control, we resolved the situation based on your request. Had you preferred a replacement, we would have been happy to send one out.

Heisen Blue Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere