Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karl has visited Chalfont Lodge on two occasions - he has been brilliant in explaining and sharing all the benefits that our staff are eligible for in a simple language via Hapi App Positive feedba... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Created a £132 e-voucher for the National Trust for an annual joint membership, transpired that it can't be used in Scotland. Why as someone who lives in Scotland and works for ScotRail is being targ... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Scott and Chloe were great at PB very friendly and informative, not the usual pushy sales pitch. Would always welcome Personnel group at PB

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love that all the products are on one page so you can see all the app offers at once, and then if you know what category you want the option to go directly to that is available also. Some of the dis... Se mere


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

164 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 85 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cant buy anything

Cant buy anything. Keeps saying billing address wrong and crashing out

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Hapi-logo

Besvarelse fra Hapi

Thanks for letting us know. We’re sorry the app didn’t work properly for you. If you get in touch with our Customer Relations team on 0800 542 5930 or email crm@personalgroup.com, they’ll be happy to look into this with you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karl has visited Chalfont Lodge on two…

Karl has visited Chalfont Lodge on two occasions - he has been brilliant in explaining and sharing all the benefits that our staff are eligible for in a simple language via Hapi App
Positive feedback from all the staff members from Chalfont Lodge, big thank you for all your support!

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rich F

Rich F - Came to our DHL recycling site at Gatwick Airport. Sat with all the team and went through all the benefits.
Was very polite and came dressed in full PPE

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible App each time I try to…

Terrible App each time I try to purchase Vouchers it keeps saying they can't process it because of billing address error this is nonsense details is all the same

21. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hapi-logo

Besvarelse fra Hapi

Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave us a Trust Pilot review, and we're really sorry to hear that you've had issues with purchasing vouchers through our app.

To discuss this further and so we can get more information relating to your query and help you get this resolved as soon as possible, our customer support team is always here to help — please feel free to get in touch directly through webchat or via telephone on 01908 605 000.

Kind regards,

Customer Relations Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I accidentally purchased the wrong gift…

I accidentally purchased the wrong gift voucher (Nandos instead of Tesco) and immediately requested cancellation/refund - Nandos terms and conditions allow refunds if voucher is unused. Hapi benefits agreed they would refund and ‘raised a ticket on my account’ as I am gluten free and live 100 miles away from Nandos, they said once Nandos confirmed to them it was cancelled I would get a refund processed. I then requested Nandos to cancel for refund which they did. When I contacted Hapi benefits again they said they were still awaiting confirmation from Nandos, so I went back to Nandos who told me they have had no contact from Hapi benefits at all requesting this. I then asked for a data request from Hapi benefits and to chase up my refund, as I did not believe they ever sent an email to Nandos. To this day - they have never sent my data request which is now reported to ICO, nor have they refunded me (I have had no voucher and no promised refund for my purchase for over a month). My bank is now investigating for a chargeback.

I have used this company for years as a loyal regular customer, so it’s very disappointing to be misled and chasing what they owe me for so long.

9. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Hapi-logo

Besvarelse fra Hapi

Hi Ema,

Thank you for taking the time to complete a review, and we are really sorry to hear the experience you have had regarding your Nando's voucher.

I can see that this was requested by our hapi team in December following your request, but last week received notification that Nando's are unfortunately unable to provide a refund for the purchase due to their terms and conditions. Our complaints team are reviewing your request further and contact you once we have an outcome or resolution.

Kind regards,

Customer Relations Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Patricia my helper was a Billiat…

Patricia my helper was a Billiat example to any body thinking of becoming one she was 100% brilliant in her job and should be an example by the way she works to others cannot praise her enough worked way beyond her working hours and I wasn't rushed in any way just a brilliant example Thanks a million Pat

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hapi app is worthless

I bought an £85 voucher for Sainsbury's while I was at the till. I was charged, but I didn't receive any voucher. Is the second time this happens to me. I am never going to use the everyday discounts again. Not worth the stress and the time. The worst app ever.

14. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Hapi-logo

Besvarelse fra Hapi

Hi Cristian,

Thank you for taking the time to leave a review, and we're really sorry to hear about your experience when purchasing your Sainsbury's voucher.

If you haven't received the voucher, it may be because the transaction didn't go through successfully, and the amount is pending with your bank and due to be released. To discuss this further and so we can get more information relating to your query, our customer support team is always here to help — please feel free to get in touch directly through webchat or via telephone on 01908 605 000.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere