Ongewild geabonneerd Via deze website via sluikreclame mij…
Via deze website (handleidi.ng) via sluikreclame mij ongewild geabonneerd op ik weet niet eens wat.
Ik heb zelf op link gelukt om 1 ct te betalen dus ik neem mijn verlies 49 €.
De Rabobank heeft de machtiging die ik blijkbaar had gegeven ongedaan gemaakt en mij geadviseerd het abonnement per direct op te zeggen. Ik heb dit gedaan door een mail te sturen naar de website van bizzmastery.com die de betaling van mijn rekening afschreef.
Blijkbaar een nieuwe manier van oplichten. Heel geniepig.








