Svarer ikke tilbage når man spørger om noget, 14 dage siden garnet er bestilt, og stadig ikke dukket op, det har ligget i postnord app. Siden d. 22/10 pengene er trukket, sidste gang jeg bestiller gar... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
DANMARKS STORE GARNBUTIK ONLINE 🧡 Opdag vores store udvalg af garn og strikketilbehør på Garnius.dk! 🌟 Lave priser 🌟 Stort udvalg 🌟 Hurtig levering
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg havde købt for lidt garn og skrev…
Jeg havde købt for lidt garn og skrev straks og spurgte efter mere garn i samme indfarvning. Der var desværre ikke mere men jeg fik en god forklaring og svar efter 2 hverdage. Der handler jeg gerne igen.
Lisbeth
100 % anbefaling
Var lidt tvivlsom i forhold til anmeldelser her. Lod tvivlen komme Garnius tilgode og med rette, bestilte torsdag og har i dag modtaget min pakke med garn præcist som bestilt. Anbefaler100 % Garnius på pris, kvalitet og service, handler her næste gang jeg skal købe garn og tilbehør
Kun gode oplevelser
Jeg har af flere omgange bestilt garn hos garnius. Det er altid kommet til tiden og kundeservice er altid hjælpsomme og flinke! Bestemt ikke sidste gang jeg handler hos jer🍀
Dårlig service
Har købt garn en gang hos Garnius. Garnet er ok. Leveringstid - tålelig, men servicen i bund. Sender dem et enkelt ja/nej spørgsmål og har stadig efter 20 dage ikke fået svar. Dog har de brugt tid to gange på at skrive til mig at jeg nok skal få et svar. Virkelig dårlig service.
Hurtig levering af rette mængder garn
Hurtig levering af rette mængder garn. Jeg vil bruge Garnius næste gang, jeg køber garn online.
Let at bestille og fin levering
Fin levering og super god service
Fin levering og super god service. Sød og kompetent hjælp i kundeservice 😀
Vaskede nystrikket bluse som anvist
Vaskede nystrikket bluse som anvist, resultat masser af huller i blusen, da garnet var knækket ved vask, og var blevet 2 nr for stor. Ingen hjælp/refusion at hente i kundeservice.
Garnius er useriøs
Bestilte da de startede med posesalg 40 nøgler, der kom 20 men der er trukket penge fra konto, har kontaktet dem flere gange via mail og telefon og uha det er på vej men hører intet fra transportør, Så useriøs, Sidste gang jeg handler hos dem
Dårlig service
Jeg har bestilt garn hos Garnius flere gange og det har været ok. Der er lidt længere leveringstid dog er dette helt fint, når man ved det. Men denne gang har der været virkelig dårlig service kundeservice har 11 dages eller mere svartid. Når man får kontakt til personalet i DK er de ikke til megen hjælp. I dag opdager jeg så deres telefon er lukket pga. travlhed. Jeg kan ikke åbne linket til opskriften og sidder nu med en garnpakke uden opskrift. Det kunne have været rart hvis den danske ansatte kunne være behjælpelig. Er der andre der har prøvet noget lignende?
Bestilling 6000119438
Bestilling 6000119438
10 nøgler rød.
Efter lang til tid kommer pakken - med 9 nøgler!
Kundeservice svarer ikke - udover at de har travlt.
Dette er ikke første gang - men helt sikkert sidste.
Øv
Tak for handlen
De bestilte 40 nøgler garn, sikkert ankommet fra Norge.
God Information om ændringer.
Første, men ikke sidste gang jeg køber herfra.
Bedste anbefalinger
Jeg har for 2. Gang bestilt garn ved dem og kan kun anbefale dem. Får varerne hurtigt og det er indtil videre altid i orden. Og god information undervejs
Den 22.12.23 bestilte jeg en opskrift…
Den 22.12.23 bestilte jeg en opskrift hvor jeg også fik ordrebekræftelse, som lød på kr. 104.00 som blev trukket fra min konto den 16.01.24 da jeg intet har hverken hørt eller modtaget min opskrift, ringede jeg til dem de sagde at de ikke kunne finde min ordre men de kunne altså godt finde ud af at trække de 104.00 kr fra min konto. Damen fra kundeservice tilbød mig at give mig tilbage kr. 20.00 og sagde nu trykker jeg på knappen og så bliver det straks sendt, det var mandag den 22.01.24 jeg har hverken set penge eller opskrift.
Håber at der er mange som læser det her ikke prøver det samme som mig.
Super tilfreds
Super tilfreds.
Nu har jeg foreløbigt bestilt 3 gange, og super tilfreds med varerne og leveringen.
Ikke fået varer, svarer ikke i kundeservice
Har bestilt garn d.31/12, dette endnu ikke afsendt og garnius kundeservice svarer ikke på min mail.
De har reserveret beløbet på min konto!
Super god betjening
Super god betjening. Sidder og er igang med en pigebluse (viking opskrift) købt som kit, der manglede desværre garn i bundfarven, løb tør ved bærestykket, sender dem en mail, og i dag kan jeg så komme videre , og heldigvis med et nøgle med samme partinummer .
Garnius kundeservice en skandale
Levering/kundeservice en skandale.
leveringstiden er laaang. For mig gik der 8 dage, inden mit garn blev afsendt.
Desuden har Garnius udtænkt en udspekuleret metode til at afvise en annullering af bestilling. Jeg skrev "Annulering af ordrenr.xxxxx" i emnefeltet. De accepterer kun formuleringen "Ændre/annulere ordrenr. xxxx" i emnefeltet og svarer overhovedet ikke på min mail, fordi jeg ikke har skrevet ordet "ændre/" i emnefeltet.
Bestilte garn lige efter jul 2023…
Bestilte garn lige efter jul 2023…. Ordre 6000114943 blev leveret 5 -1 -24 . Kassen indeholdt gul-grå-sort-koboltblå garn, jeg havde bestilt 12 ngl brun.
Sendte foto straks til kundeservice…plus yderligere mail uden nogen tilbagemelding udover autosvar…ringede til kundeservice 11-1-24 med svar at hun ville rykke for behandling.
Intet hørt endnu, ingen sedler overhovedet i kassen, hverken måske hvilken kunde denne ordre skulle ha været til eller returlabel !!
Klart ingen anbefaling herfra,
Håber jeg når i mål med annullering af ordre, strikkeprojekt har længe sat anden kurs. Øv øv
Så kom der en pakke med garn 26-1-2024 …. Indeholdende 10 nøgler mod de bestilte/betalte 12 nøgler chokoladebrune . Efter endnu en henvendelse med deres beklagelse blev der spurgt om hvor mange grå jeg manglede 😳 uanset om de sidste 2 nøgler brune kommer (med ens batch nr) eller ej er det absolut sidste gang jeg har lagt ordre der …….
Dårlig service ved forkert vaskeanvisning
Jeg har købt 3 forskellige slags garn - der imellem et garn fra Viking Garn. Der står på banderolen at garnet maskinvask 30 gr. Jeg har strikket en rigtig lækker bluse til mig selv og lægger den i min maskine ved 30 gr - da den kommer ud kan mit barnebarn på 8 år passe den. Jeg bliver arrig, ærgerlig og ked af det.
Jeg ringer til Garnius som giver mig en laaaang forklaring om at Viking garn altid prøvevalget deres garner i deres vaskemaskine og det kan det godt tåle. Hvis jeg ikke vasket det i en maskine magen til er det mit eget problem ALTSÅ COME ON hvor pokker skulle jeg vide fra hvilken vaskemaskine Viking garn bruger. Garnius siger det er mit eget problem. Jeg gider ikke længere at høre på medarbejderen og lægger på. Jeg har så fået hjælp fra en anden Viking garn forhandler som har sendt mig 8 nøgler på deres regning.
Det kunne Garnius lære noget af.
Har handlet hos Garnius flere gange før men det stopper så fra i dag af !!!!!
Tænker de nok er lige glade !!!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








