Furnish My Crib Anmeldelser 

191
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I received my Malta 3 Seater Sofabed - Grey on schedule. Good customer service all round. I was kept informed about my delivery and was called 30mins before their arrival. Both men delivered a... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered a mattress in an urgent situation as my springs gave out the night before which lead me to do research about fast shipping mattresses and furnish my crib popped up on my tab. Extremely eas... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered a wardrobe from them it was a very fast process, i ordered on a Thursday and received the delivery the next day (Friday). it was odd paying cash on delivery I wish there was a option to eith... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

We bring home essentials at unbeatable prices with Free Delivery within London and surrounding areas. Shop beds, wardrobes, mattresses, dining sets and more with us!


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

191 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(191)

58 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very happy with the service provided

Very happy with the service provided! They company is reliable and try to get couches out instantly. They even offer support in helping assembling the couches as well. For a 1st time buyer not bad at all to consider.

13. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bad product and service

I am regretting why I bought my wardrobe from this website. Because their products qualities are very bad. When I ordered they gave me next day delivery and they provide a handyman which I paid higher payment then others to fix my wardrobe. But he damaged it when he fixed it. I phoned the person but he didn't respond my phone calls, I am very disappointed.

2. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Furnish My Crib-logo

Besvarelse fra Furnish My Crib

Hi Syeda,
I am sorry to hear this. Our CS team is trying to reach out to you to identify and resolve any issues for you but unable to get through. Can you please contact us on 020 3965 0759 and we will be happy to resolve this for you.

Best Regards,
Furnish My Crib - London

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A 100% rating

Definitely a company I would recommend. I was sceptical at first about next day delivery and cash on delivery payment but proved myself wrong.

Communication throughout was amazing. I received a call early in the day to confirm details and was provided with a delivery timeslot. Delivery guys were communicative and friendly as well.

I considered attempting assembly but gave up after opening the boxes as it felt too complicated (ordered a massive sliding door wardrobe). Gave the company a call the next day, fitting service was immediately arranged. Handyman Khan did an amazing job building the wardrobe all on his own.

Great service and experience throughout. Everyone was super friendly and helpful. Can't fault anything at all. Will certainly purchase from them again and highly recommend to friends.

5. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service from the moment I placed…

Great service from the moment I placed the order. The quality of the cupboard is amazing and was delivered very quick. Delivery team was fantastic and helpful. The person who came to fit the wardrobe was absolutely amazing, he done an excellent job and I absolutely love my new wardrobe!

3. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product, amazing service

Bought a beautiful massive wardrobe and ordered the fitting service. I absolutely love the wardrobe, it’s very good quality and so spacious.
The delivery was a bit late but the people were super nice about it and very responsive to communication.
Last but not least the fitting service was excellent. Raj was so quick and efficient and very easy to arrange everything with.
I would definitely recommend these guys to everyone!

29. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality product and service

The item we choose was not in stock. The team informed this straight without delay and gave options. Handled the situation in a very professional manner. The wardrobe is very sturdy and good quality. Their fitting service is great as well. Highly recommend the company and their services.

25. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery and amazing service

Fast delivery, very friendly customer service on phone and in person. Delivery guys were awesome and assembled very quickly. Job done to a high standard, will 100% use again. Thanks guys 😃 😊

26. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company

Ordered a wardrobe, shipped and put up the next day. I was called in the morning and kept informed of times of delivery and the time it was going to be built up which was very good.
The delivery guys were really friendly and respectful. The handy man Ahmed was so kind and friendly. He built my wardrobe up pretty quickly, left the area very clean and was super respectful, I’m so happy with the result. The process was very smooth. I’d definitely recommend!!

24. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely rude customer service

Extremely rude customer service, very racist refused to help when I already wrote a message before purchasing the item!! Nobody told me that they will never help!! Never ordering anything from them again!!!

22. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Furnish My Crib-logo

Besvarelse fra Furnish My Crib

Hi Fiaza,
I am sorry to hear you were not satisfied with the service. Please allow me to respond to each of your points.

Firstly, please find below the notes you had put on the order:

"It’s a flat on 3rd floor , use lift . Also I need somebody to assemble sofas for me! Also I have an old sofa which needs to be thrown outside once the new ones put in place"

If you refer to the delivery terms, fitting is a paid service which you had not added to your order and as stated in our delivery terms, we do not offer removals. According to the log notes, you were informed of this in your morning booking call but insisted that the drivers try as you had no help. Again, we are happy to help our customers where possible but this is not something we offer. Upon arrival, you had a custom-built sofa attached into a fixed space that required professional disassembly. Again, from the log notes, we can see the drivers spent over 86 minutes at your property attempting to help you out of compassion. As they were neither obligated nor trained to carry out the complex job, the drivers politely bowed out from doing the removal for you. For context, you ordered a Morris 3 Seater and 2 Seater Sofa Set with Free Delivery for £339.99 in London brought into your 3rd floor flat while the same sofa set is retailed online by Wayfair at £699.99. We are unfortunately unable to attach the images taken by the drivers but please understand that while we aim to bring great value for customers in our products, our staff are not to be treated as cheap labour for exploitation.

Having said the above, we remain sorry that we were not able to meet your expectations and wish you all the best!

Best Regards,
Furnish My Crib - London

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered the Yerton High Gloss 208 cm…

I ordered the Yerton High Gloss 208 cm wardrobe on the 10th October . Had great communication with the seller throughout . Wardrobe was delivered intact . Any issues I had were resolved quickly and overall I’m happy with my order and the service.

14. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic Wardrobes

Top quality wardrobes and amazing service from start to finish. Ahmed guided me through the process with expert advice and patience. Delivery was quick and the fitter Raj was on time and very helpful and polite who fitted 2 wardrobes very quickly, Faultless experience throughout… Highly recommended.

22. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommend, effective communication & speedy delivery.

I ordered a wardrobe from them on Sat 5th October and it came the following working day (Mon 7th). Had a smooth experience with the company as they communicated clearly with me; Even going as far as the delivery man texting me instead of calling me as I stated I may be in a meeting. When they arrived with my wardrobe, the delivery man kindly carried it up my flight of stairs as he could tell I was going to struggle by myself. He also opened one of the boxes to show me that there's no damage to the mirror doors and ensure that I'm satisfied.

In terms of the wardrobe, it was ok to build as I own an electric drill. The wardrobe came out exactly as shown on the website and it is of good quality, I have no complaints so far. I would definitely order again from furnish my crib and would recommend.

5. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Honest review read all



Can’t lie these reviews are mad deceiving placed my order 10th to come on the 18th received a phone call on the 11th letting me know it’s coming on the 11th after some long explanation and a mistake on there behalf fixed it back to my original delivery date (18th October) Got a phone call on the 18th stating that my delivery would be coming that day, I was told once they load the van around 12 I’ll get a phone call with the time slot got to about 4 and I did not hear from anyone so I gave them a call stating I was due a delivery for today etc etc etc he asked for my postcode which I gave he said “oh yeah, it’s coming between 6-9” then proceeds to hang up, no problem I thought that’s fine as I really wanted my wardrobe, got to 8.21pm starting to get worried I called the number and couldn’t get through to anyone cause the office closes at 5 so I go on instagram hoping that they could have a what’s app number or something else I could contact now and see that they are “active now” sent about 10 messages noone is responding I then get a message from instagram saying “please try calling us Monday as we are closed for the weekend”. 8.35pm I get a phone call from another number stating I should receive my order between 9.30pm-10.30pm no apologies for the inconvenience nothing, they eventually arrived around 10.05pm and I was told someone would contact me in the morning I’m an early riser I had been up from around 5am and at 9.54am when I hadn’t heard from anyone I messaged the delivery guys number trying to find out when it would be put together, eventually got a phone call at 11.02am from the guy who’s supposed to be putting it together stating he works at should be with me for 12.30pm I called at 12.45pm as he hadn’t arrived he stated he’d be with me in the next 35 minutes bearing in mind I already said I had somewhere to be (a birthday party but still no respect for customers time), he arrived at 1.25pm finished quiet quickly and the wadrobe looks amazing genuinely it’s just took a lot to get here. I understand it’s a small company probably just starting out but considering customers make your business communication and punctuality needs to be better.
Thank you for my wadrobe

18. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Furnish My Crib-logo

Besvarelse fra Furnish My Crib

Hi Korie,
Thank you for sharing your feedback. First, please accept my sincerest apologies for the delay in your delivery and fitting service. We do our best to provide timeslots to customers as accurately as possible and to keep customers updated throughout the delivery day. As our office team is off over weekends, you were unable to reach us on call or message and I can understand how frustrating this must have been! Once again, we are truly sorry.

I have shared your feedback with our delivery team to improve our process and communication especially when there are any hiccups in terms of route and traffic conditions. We are, however, truly delighted that you love your new wardrobe and look forward to serving you again in the future.

Best Regards,
Furnish My Crib - London

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had an excellent experience with the…

I had an excellent experience with the firm and delivery drivers. The product, my corner sofa is of better quality than I expected and it’s beautiful. The delivery drivers were very kind, friendly and of an excellent manners. Will recommend it to everyone. Thank you.

3. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top lads

Top lads. Carried 10 boxes up to the first floor for us. These guys looked after us, went above and beyond. Price, quality and customer services are top tier. We will be back to see them again.

Cash on delivery made things so much easier for us as we had been scammed by a different company for some furniture the week before. This company, by letting you pay cash on delivery, puts your mind at ease from the stresses of being scammed.

They are a good company, thanks guys.

2. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick Delivery,

Quick Delivery,
Communication was great throughout whole delivery. Ordered a Shannon Corner sofa in black and grey

Thanks

1. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

great company great products

Great comfy sofa great price a little late in the evening delivery but understandable with traffic! Thankyou so much two great delivery people kind and very communicative letting me know when they arrive and if they’re slightly running late! Thankyou for a great service :)

30. september 2024
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere