Slechte ervaring met retourneren. Doen moeilijk over het terugbrengen van artikelen en kiezen er voor om enkel met retourbonnen te werken zodat je bij ze af moet nemen in de toekomst. Daarnaast hele b... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Fantastisch geholpen door Dirk Broekhaus, hij bestelde zeer snel een onderdeel voor mijn flitser en zorgde ook voor een zeer snelle levering. Zeer klantvriendelijk en goede communicatie Hulde!
En door mij besteld en betaald item bleek niet meer direct leverbaar. Na één telefoontje op een heel vriendelijke toon werd de bestelling geannuleerd en mijn betaling na een dag al teruggestort. Hee... Se mere
Bij Foto de Vakman online een populaire Fuji telezoom besteld met bijpassend Hoya filter en XT-5 handgreep. Alles voor een zeer scherpe prijs. Hoewel de telezoom in nabestelling was bij de leverancier... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Foto de Vakman is de Webshop voor foto en video. Wij zijn concurrerend in prijs en 100% service. Ook voor de Professional het juiste adres!
Kontaktoplysninger
Marktstraat 10, 5401 GH, Uden, Holland
- fotodevakman.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 2 uger
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Topservice na fout van mijzelf
Na een door mij verkeerd geplaatste bestelling heeft de klantenservice van Foto de Vakman mij uitstekend geholpen om alsnog het goede product in huis te krijgen.
Geweldige service!
Een camera gekocht bij Foto de Vakman.
Deze hebben ze speciaal voor mij kort achtergehouden.
Deze camera is helaas binnen de garantie kapot gegaan. Snel en goed contact gehad met Foto de Vakman over de reparatie.
Ze ervoor gezorgd dat de camera erg snel ter reparatie aangeboden is, en teruggezonden wordt.
Al deze service wordt enorm gewaardeerd!
Deze zaak is een echte aanrader!
Foto de vakman, waardeloos!
Foto de vakman.
Wij zijn pas getrouwd.
Een ding weet ik wel de Vrouw die hier in Uden werk niet geschikt voor als professional die enig verstand heeft van fotografie. Je word door haar als lucht behandeld verschrikkelijk mens.
Wij zijn zwaar teleurgesteld in deze winkel. Wij zijn met digitale foto naar De Haan drukkerij Uden geweest waar onze wensen wel konden uitkomen. Maar wij werden gewoon door haar de deur gewezen. Met woorden wij kunnen niks voor jullie betekenen, waardeloos Zaak. !
Snelle levering in goed beschermde verpakking
Op zoek naar een lastig te verkrijgen Canon-lens kwam ik op de site van Foto De Vakman, die wel voorraad had. Zeer snelle levering in goed beschermde verpakking. Kan niet beter!
Hele slechte service
Voor de tweede keer een tekentablet retour gestuurd omdat deze crashte na hun advies om hem opnieuw te kalibreren. Dat is inmiddels 10 weken geleden.
Op mijn verzoek om een vervangend product is tot op heden niet gereageerd. Op mijn herhaalde verzoeken om een status update wordt ook al niet gereageerd. Ik zou worden teruggemaild, maar dat gebeurt telkens niet. Ook toezeggingen om terug te bellen worden niet nageleefd. Gewoon hele, hele slechte service.
Geweldige service en goede levering
Duidelijke en overzichtelijke website…
Duidelijke en overzichtelijke website met correcteinformatie. Het product is snel geleverd tegen een nette prijs. Zou hier weer bestellen!
Niet voor herhaling vatbaar
Op 5 Juli een Miops Smart Trigger gekocht en betaald via de website.
De prijs was volgens de website € 225,- De volgende dag werd ik gebeld door Foto De Vakman, de prijs was niet correct en er moest € 40,- bijbetaald worden ,anders geen verzending. Met tegenzin hier aan voldaan. Bij levering op 7 Juli haperde de flits kabel soms maar door omstandigheden kon ik hier pas op 2 Augustus meer aandacht aan schenken. Contact opgenomen met FDV in Uden, waar een geïrriteerde dame boos reageerde met ""Waarom komt u daar nu pas mee"" Op mijn opmerking dat je van zulke apparatuur een levensduur van meer dan 3 weken mocht verwachten bond ze toch enigszins in.
Zij zou terug bellen, je raadt 't al, niemand belde.
Op 3 Augustus opnieuw gebeld, nu met een andere medewerkster, die mij aanraadde de kabel op te sturen. Dit op dezelfde dag gedaan.
Niets meer van gehoord tot ik op 10 augustus nog maar een keer gebeld heb, en de kabel onaangeroerd nog steeds bij FDV lag. Maar hij zou dan alsnog naar Miops verstuurd worden. Op 22 augustus
kreeg ik bericht van FDV dat een nieuwe kabel verstuurd was. Op 24 Augustus wordt deze door de PTT als zijnde bezorgd gemeld, maar tot op heden niets ontvangen. Dit op advies van de PTT de 25 Augustus bij FDV gemeld en tot op heden niets meer van FDV gehoord ,ondanks het feit dat zij verantwoordelijk zijn voor verzending,zit ik nu al een maand zonder kabel.
De volgende aankopen dus niet meer bij Foto De Vakman .
5
Gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Alles prima geregeld !
De 100-400 Nikon-Z telelens besteld. De volgende dag werd de bestelling geleverd. Goed verpakt en inclusief track and trace en factuur. Dikke prima!
Beunhaas en co
Helaas verkocht deze verkoper Foto de Vakman mij via Bol 5 verpakkingen polaroidfilmpjes (€74!) die tegen de uiterste gebruiksdatum aanzaten. Iets waar ik aanvankelijk geen weet van had. Ik kocht de polaroids samen met een veel te hoog geprijsde camera en deed deze cadeau. Helaas mislukte elke foto, terwijl de filmpjes goed werden bewaard. In eerste instantie dachten wij dat de camera verkeerd bedient werd, maar dit bleek niet geval. Verder onderzoek wees uit dat de geleverde filmpjes over de datum waren en dat dit de oorzaak is van het mislukken van de foto’s. Uiteraard heb ik meteen contact gezocht met de verkoper, maar deze bleek allesbehalve mee te werken. Aanvankelijk werd er zelfs niet eens op mijn klachten gereageerd. Pas nadat ik Bol zelf inschakelde, kreeg ik twee mails op één dag dat er op de volgende maandag gereageerd zou worden. Lang verhaal kort: de verkoper Foto de Vakman vindt het allemaal wel best …. Hij heeft zijn geld al binnen. Foto de Beunhaas is een betere benaming voor deze winkel die in producten en dienstverlening echt een zware onvoldoende verdient.
Verkoopt mij een showmodel.
Verkoopt mij een showmodel zonder medeweten en wenst niet te ruilen... #opgelicht.
Zoals je in andere review leest, geen correcte service. Ik loop terug naar cameranu of kameraexpress.
Prima tas
Goed product, dat wel, alleen bleek dat mijn lens met zonnekap erop niet goed paste in de tas, maar dan maar zonder kap, snelle levering.
Snelle verzending en concurrerende prijs
Snelle verzending. Besteld en volgende dag geleverd. Prijs was de laagste op het internet. Ben er ook een keer fysiek vanuit Enschede naar toe gereden en heb daar goed advies gekregen bij aankoop van een.lens
Alles TOP ook kennis van zaken
Goede en perfecte service, kennis van zaken. Snelle afhandeling, Kortom uiterst tevreden
Zou het vrijdag ontvangen,maar het…
Zou het vrijdag ontvangen,maar het bezorgen is voor de 4e keer uitgesteld.
We zijn nu dinsdag, niet bezorgd.
Gebeld met fotodevakman, eerst werd de verbinding verbroken en nu zijn ze niet bereikbaar?
Hoop op een oplossing, want ik heb de bestelling al betaald....helaas. Op de website staat dat de klant dat de klant centraal is.........hoop t
Snelle service van de bestelling
Snelle service van de bestelling, het apparaat welk ik heb aangeschaft werkt perpect.
2 bestellingen gedaan
2 bestellingen gedaan, beide bestellingen zijn niet geleverd. Plots vragen ze 3x de prijs van de verkoopsprijs, en indien ik dit niet betaal leveren ze niet.
Dit zijn geen correcte mensen met enige zin van verantwoordelijkheid.
Meermaals goederen besteld, prima winkel!
Meermaals goederen besteld, snel geleverd tegen een prima prijs! Deze winkel beveel ik iedereen aan.
Nog geen reactie gehad om de zonnekap…
Nog geen reactie gehad om de zonnekap te retourneren… staat binnen 24 uur op. Ontevreden
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








