Bestile folie og et sæt "showplates". Folien var ok, og kontakten var god, da man ringede og bekræftede skriftfarve på de bestile showplates. Bestiller man en showplate på enhver anden side/fi... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Yderst uprofessionelle i deres tilgang til deres yngre kunder. Sender ikke pakkerne, og nægter at svare på, hvor ens pakke er endt. Pakken er bestilt d. 26/11-18 og er STADIG ikke modtaget, og der e... Se mere
Pas på. Returnede min ordre efter aftale og kan via GLS tracking se at pakken blev modtaget af Foliegejl den 19/3-2018. Trods flere rykkere via mail, facebook og utallige ubesvarede telefonopkald,... Se mere
De er ikke særlige kloge når man sælger streamer og ikke kan finde ud af at der skal være luft mellem bogstaverne og giver bare en selv skylden fordi man åbenbart har valgt en forkert skrift type De... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Vi er for både den private og erhvervslivet. Bilnørder, Truckere, Selvstændige eller Fru Jensen. 25 års grafisk erfarring Vi gør din ønsker til virkelighed og ingen opgave er for stor eller for lille. Vi sætter en ære i at lave kvalitet og et godt håndværk. Størst og billigst Med mere end 1.600 designs og 70 flotte foliefarver er FolieGejl.dk den største stickershop i Danmark. Og med 2.000 folier fra ORACAL er vi også Danmarks billigste webshop med folieruller. Vi ser frem til at blive din nye favorit leverandør i stickers & folie. Venlig hilsen FolieGejl.dk
Kontaktoplysninger
Grønløkkevej 8A, 5000, Odense C, Danmark
- 60866808
- mail@foliegejl.dk
- foliegejl.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Yderst uprofessionelle i deres tilgang…
Yderst uprofessionelle i deres tilgang til deres yngre kunder. Sender ikke pakkerne, og nægter at svare på, hvor ens pakke er endt. Pakken er bestilt d. 26/11-18 og er STADIG ikke modtaget, og der er stadig ingen info omkring hvor pakken befinder sig!! Virkelig dårlig stil og forkert måde at drive virksomhed på..
Vil ALDRIG anbefale foliegejl.dk til nogle, med mindre de gerne vil snydes. Nu ser de blot beskederne, men svarer ikke.
Jeg er vild med Foliegejl.dk!
Jeg er vild med Foliegejl.dk!
Siden jeg købte min UP tilbage i 2016, har jeg kun købt mine stickers der. Var utrolig glade for dem og de var i orden. Kørte selv efter dem fra Odense af, for at få en tur, og når man kom ind, fik man utrolig fantastisk service! Jeg kan kun varmt anbefale dem.
Pas på denne virksomhed!
Pas på. Returnede min ordre efter aftale og kan via GLS tracking se at pakken blev modtaget af Foliegejl den 19/3-2018. Trods flere rykkere via mail, facebook og utallige ubesvarede telefonopkald, har jeg stadig ikke modtaget mine penge! Den 9/4 kom jeg dog i gennem på telefonen hvor ejeren lovede mig højt og helligt at hans bogholder netop skulle til at kreditere beløbet :D - men ak, endnu et ubesvaret opkald og stadig ingen penge modtaget! Det er nu den 24/4.
*Update 28/5 - stadig ingen penge modtaget!
Uacceptabelt.
Folk har ikke tålmodighed, men det har jeg.
Jer der anmelder dårligt, må da godt nok ikke have tålmodighed. Der kan ske fejl, og folk har lov til at have så travlt at de ikke kan besvare opkald. Min oplevelse har været super ved Foliegejl.dk, og jeg bestiller bestemt derfra igen. Mvh Niels
Fik mine produkter til tiden
Fik mine produkter til tiden, god kvalitet, god pris.
bestilling af stickers med eget navn
ringede til Claus, da jeg ikke kunne finde det ønskede på deres hjemmeside.
han hjalp med bestilling over tlf. prisen var fair samt levering til tiden.
så mange tak for den gode service.
vil anbefale foliegejl til andre
Uacceptabel "service"
Lang leveringstid, dårlig kvalitet og elendig kundeservice.
skod service!
efter 14 dage stadig ikke modtaget mine ting trods i har sendt en bekræftelses mail? hvor der stod 1-3 dage!!! når man ringer ved i intet !! og i svare ikke på email! bestemt sidste gang jeg bruger jer!
Superservice og hurtig levering.
Sad en aften og kiggede gamle billeder igennem med mine gamle biler. Der faldt jeg over et mærke jeg havde på min gamle bil. Sendte billede til foliegejl.dk om var noget de havde, senere samme aften fik jeg svar om at mærket var designet og oprettet i webshoppen. Næste dag blev der bestilt stickers.
Kan klart anbefale foliegejl.dk.
super service
Super god service og en rar og professionel serviceminded ejer
Misvisende produktbeskrivelse
Bestile folie og et sæt "showplates".
Folien var ok, og kontakten var god, da man ringede og bekræftede skriftfarve på de bestile showplates.
Bestiller man en showplate på enhver anden side/firma etc, vil man modtage metal-nummerplader med påtrykt/udstanset ønsketekst på til brug ved show og lign.
Ved Foliegejl modtager man simpelthent et stykke tyndt pap med bogstaverne påklistret som enkelte klistermærker..
Den kunne jeg vist have lavet selv....
Dog hurtigt levering.
Skuffet.
Hold nu op
Vi var i Fredericia og mødte så de her folie gejl vi tænkte ja vi skal da have nogle mærker af enden på hvor biler og vi bestilte så til min polo 6n2 og fik en enden på en polo 6n og så bestilte vi så enden på en polo 86c og sage at nummerpladen skulle skæres i kofangen den sad så på bag klappen så jeg skrev til dem og sendte billeder af enden på bilerne det er snart 1 måned siden at jeg skrev den mail og jeg har ikke fået noget svar i nu fra dem min anbefaling er til jer lad vær med at brug penge hos dem fordi vis de laver en fejl kan de ikke engang svare tilbage
FUP VIRKSOMHED
Hej alle.
Hold jer langt væk fra FOLIEGEJL og BARNEVOGNSSKILTE.
Har nu brugt 4 måneder på at få mine 1.500 kr. tilbage og det har stadigvæk ikke lykkes. Ingen kontakt på mibilen og når man endelig kommer igennem, så lover de guld og grønne skove, der sker bare intet. Jeg valgte at få krediteret mine penge, hvorefter det blev aftalt at man gjorde det med det samme. Intet er endnu sket!!!!!!
SØRGELIGT KLAUS GEJL.

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







