Foliegejl.dk Anmeldelser 54

TrustScore 2 ud af 5

2,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestile folie og et sæt "showplates". Folien var ok, og kontakten var god, da man ringede og bekræftede skriftfarve på de bestile showplates. Bestiller man en showplate på enhver anden side/fi... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Yderst uprofessionelle i deres tilgang til deres yngre kunder. Sender ikke pakkerne, og nægter at svare på, hvor ens pakke er endt. Pakken er bestilt d. 26/11-18 og er STADIG ikke modtaget, og der e... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på. Returnede min ordre efter aftale og kan via GLS tracking se at pakken blev modtaget af Foliegejl den 19/3-2018. Trods flere rykkere via mail, facebook og utallige ubesvarede telefonopkald,... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De er ikke særlige kloge når man sælger streamer og ikke kan finde ud af at der skal være luft mellem bogstaverne og giver bare en selv skylden fordi man åbenbart har valgt en forkert skrift type De... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Klistermærkeproducent

Skrevet af virksomheden

Vi er for både den private og erhvervslivet. Bilnørder, Truckere, Selvstændige eller Fru Jensen. 25 års grafisk erfarring Vi gør din ønsker til virkelighed og ingen opgave er for stor eller for lille. Vi sætter en ære i at lave kvalitet og et godt håndværk. Størst og billigst Med mere end 1.600 designs og 70 flotte foliefarver er FolieGejl.dk den største stickershop i Danmark. Og med 2.000 folier fra ORACAL er vi også Danmarks billigste webshop med folieruller. Vi ser frem til at blive din nye favorit leverandør i stickers & folie. Venlig hilsen FolieGejl.dk


Kontaktoplysninger

2,2

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

54 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig dårlig service og super…

Virkelig dårlig service og super ubehøvlet medarbejdere har ikke oplevet så ringe service i rigtig mange år ham jeg snakket med hævet stemmen og nærmest råbte af mig i telefonen fordi at de havede lavet en fejl til min fordel og jeg syndes det var underligt at han skulle ringe og brokke sig til mig over at han havede lavet fejl i hans arbejde at de ikke har styr på hvad de laver skal på ingen måder gå ud over kunderne og vis de kunne få 0 stjerner så kan jeg love for det de fik det handler aldrig der igen og vil aldrig råde nogen til at købe noget der nogen sinde

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende leverance

Har lavet en bestilling på foliegejl.dk den 10. november, nu er der gået en uge uden at jeg har hørt om varen er på vej. Jeg henvendte mig over telefon, men jargonen lød som alt andet end kundeservice. Der blev spurgt, om jeg havde set, at der på hjemmesiden står, at deres leveringstid er 1-5 dage. Men dette passer absolut ikke, ingen steder på deres hjemmeside står der, at levering er på 1-5 dage ved den vare jeg bestilte.

Det er første gang, at jeg handler hos foliegejl.dk, og baseret på manglende forsendelse og kundeserviceoplevelsen vil jeg ikke anbefale dem til nogen. Selv vil jeg ikke handle her igen.

16. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super tilfreds

Har bestilt og modtaget en del fra foliegejl og er fuldt ud tilfreds med deres produkter. Havde et spørgsmål til en af min ordrer og fik en helt sublim service og endvidere nogle gode fif til at bruge folien jeg havde købt på bedste vis, så er lidt overrasket over de andre dårlige anmeldelser jeg ser. Jeg vil ihvertfald fortsætte med at handle her.

22. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kunde i 5 år

Jeg har handlet hos Foliegejl i 5år og jeg har altid været tilfreds med produkterne, ekspederingstiden, kunde service og priserne .
Jeg handler ikke stickers o.lign andre steder .

12. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlig support

Jeg bestilte en vare os Foliegejl, men glemte at tage imod pakken, så pakken blev dermed sendt retur. Jeg fik skrevet en mail til support, og de var villige til at sende pakken tilbage igen, uden jeg skulle betale ekstra for omkostning for fragt.

10. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Facade folie til lygter fungere ikke!

De sælger Oracal 8300, som lygtefolie. Men det er en facade folie, og fungere slet ikke til lygter. Man ender med at mat finish som er svært at se igennem. Skulle have tjekket trustpilot anmeldelserne...

12. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Christian.

Vi er kede af at læse om din oplevelse, og især over at du ikke har kontaktet os.

8300 bruges til rigtig mange ting, og er faktisk slet ikke en facadefolie, men til dekoration af bla. glas og plast.

Derfor fungerer den også som lygtefolie.

Mvh Foligegejl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De er ikke særlige kloge når man sælger…

De er ikke særlige kloge når man sælger streamer og ikke kan finde ud af at der skal være luft mellem bogstaverne og giver bare en selv skylden fordi man åbenbart har valgt en forkert skrift type
De vil ikke erkende deres fejl hvilket er dumt og jeg føler mig virkelig taget ved næsen 😤😤😤😤😤😤

25. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Jens Carl.

Som oplyst pr. mail har du i den skriftype du har valgt ikke mellemrum mellem bogstaver og " og slet ikke når man skriver det således "tekst" skulle man have mellemrum skulle man skrive " tekst "

dette oplyste jeg dig også om, hvortil du valgte at være meget fornærmet og fjendtlig.

jeg tilbød dig også at du kunne få rabat på din en genordre hvor det blev lavet om, dette ville du heller ikke have.

så derfor er din anmeldelse ukorrekt og jeg mener ikke der er noget galt med vores logik.

Mvh Foliegejl.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PAS på!

trist virksomhed som ikke sender det man har købt, umulige at komme i kontakt med. Købte og betalte en forskellige mærker til et event hvor de deltog. Nu er der gået mere end et år og jeg har stadig ikke fået mærkerne. Jeg har givet op, men i andre skal advares.

25. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Søren.

Vi tager ikke imod bestillinger til Events.
Måske det var før vi overtog forretningen for over 2 år siden.

Jeg undres over du siger du vi ikke er til at komme i kontakt med, vi har hverken ubesvaret opkald, emails eller andet for nogen Søren Hansen.

Du er velkommen til at give mig et ring på 40 82 02 13 eller på mail til mail@foliegejl.dk

Så er jeg sikker på vi finder en løsning der er fornuftig.

Mvh Christian

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Godt

Jeg bestilte nogle klistermærker til min nye bil.
De kom, god kvalitet.
Og som bonus var der en lille pose vingummibamser i pakken!

22. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hejsa!

Vi er glade for at høre du er glad for din oplevelse hos os, og at du gider tage dig tid til at give os en anmeldelse.

Mange tak for det!

Mvh Christian / Foliegejl.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

179 kr for det tyndeste gang p##

179 kr for det tyndeste gang p## 4 logoer der skulle forestille at være Mercedes logo og ikke noget tegn fra star wahrs og dårligere kvalitet en klistermærke man får udleveret gratis når man køber tyggegummi i automaterne!
Det er sgu at tage r#### på folk!

29. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Rasmus.

Jeg kan umiddelbart ikke finde en ordre på dit navn.
Jeg har derfor forespurgt efter et ordrenummer så vi kan spore din ordre.

De eneste Centerkapselfolier vi har solgt i indeværende år til en Rasmus med Mercedes logo kan jeg se der er valgt sort logo med sort baggrund, er det mon denne ?

Mvh Christian / Foliegejl.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Efter firmaet blev solgt til

Efter firmaet blev solgt til, det andet firma i Odense, så har det været elendigt..

Da stifteren med Gejl til efternavn havde firmaet, her i midtjylland, var der (næsten) dag til dag levering. Som det er nu, så går der jo op til en uge, før det bestilte overhovedet bliver sat i gang,

18. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Kristian.

Vi beklager meget at det har skabt en træls oplevelse for dig at handle hos os.

Vi har rigtig mange ordre pt. og har haft det længe, vi bestræber os dog altid på at få ordren så hurtigt afsted som overhovedet muligt.

Send os gerne en mail, hvis der skulle være andet, så forsøger vi at løse det for dig hurtigst muligt

Mvh Christian / Foliegejl.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte klister mærker den…

Jeg bestilte klister mærker den 25/9/2023
De er dog i en forkert farve. Har sendt flere mails til jer, men i svare ikke.
Dårlig service her fra.

25. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Nicolaj.

jeg kan umiddelbart ikke finde nogen mail på dig.
send den gerne igen til Mail@foliegejl.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fuldstændig forrykt behandling

Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende. Jeg ringede for at høre om de havde ekspederet min ordre og straks gik ejeren Christian til modangreb. Først så beskyldte han mig for at jeg havde ringet i går.

Jeg sagde jeg ikke havde ringet og det var første gang og at jeg blot ville høre om min ordre er blevet ekspederet. Han sagde at de havde syv dages leveringstid og så sagde jeg til ham at det havde jeg overset. Som et forslag kunne han med fordel highlighte det på sin hjemmeside. Så kunne folk have mulighed for at annullere ordren. Det endte med at han blev så vred og følte sig provokeret og sur selvom jeg forsøgte at tale ham til fornuft. jeg vil indrømme at jeg på et tidspunkt kom ud af trit med sund fornuft, men det tænker jeg er normalt for alle der oplever at blive overfuset på den måde. Til sidst var der ingen anden mulighed for ham desværre end at annullere ordren. “Han ønskede ikke mig som kunde”

Dette til trods for at jeg aldrig sagde jeg ville annullere ordren og om han var klar over at jeg var kunde og han selvfølgelig skulle imødekomme mine frustrationer fordi han jo lever af sine kunderne. Det var han da ligeglad med for det var ham der var chefen sagde han. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende. Jeg har været indehaver af flere virksomheder i næsten 20 år og det er første gang i mit liv at jeg oplever at en Person kan være så dybt provokerende i en samtale - og sp endda chefen selv. Jeg anbefaler klart at folk skal finde ud af om det her sted er præcis det er rigtig sted at handle. Jeg tænker at deres middelmådige karaktergivning siger det hele.
Til sidst må Jeg giver ham et godt råd. Og det er at venlighed altid have en god konfliktnedtrapper

22. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Samad.

Når man nu anmelder virksomheder, skal man vel holde sig til den skinbarlige sandhed? eller hvad?

Du ringer og spørger pænt til din ordre, og jeg fortæller dig vi har 7 dages ekspidistionstid som står på hjemmesiden inden du handler hos os, du spørger flabet om det står i ordre bekræftelsen, og spørger efterfølgende om jeg kan trykke på speederen, hvortil jeg svare dig at jeg ikke forskelsbehandler mine kunder, de bliver ekspideret i den rækkefølge de kommer ind.

Du vælger herefter surt at sige at det burde vi highlighte i rødt , så man kan vælge at annullere sin ordre og handle et andet sted, hvor til jeg pænt spørger dig om jeg skal annullere din ordre , hvilket du tager som værende meget provokerende, og herefter overfuser mig og ikke lader mig svare dig eller tale ud, for i din optik var det kun tilladt det var dig der skulle snakke.

Du bliver ved at brokke dig og skælde mig ud, hvortil jeg siger at hvis det er sådan vi skal behandles så vil jeg slet ikke have dig som kunde, dette statement holder jeg fast ved.

Selvfølgelig behandler vi vores kunder pænt, men med en adfærd som den du udviste , så får du samme behandling.

mange firmaer ville ha bedt dig flettte næbet og lagt på og iøvrigt være ligeglade med du ikke har læst hjemmesiden, men som en hjælpsom og imødekommende gestus spørger jeg om jeg skal annullere din ordre så du kan få dine penge tilbage og handle andetsteds, og det fik dig til at stjerne helt ud i hampen.

jeg som jeg også sagde i telefonen beklager du tog det som en provokation, det var slet ikke det der var tiltænkt, faktisk blot en venlighed og forståelse for du skulle bruge dit CVR nummer du pludselig er kommet i tanke om du mangler helt vildt, og derfor kunne handle andetsteds. men du ville hellere diskutere og skælde mig ud, fremfor at lytte.

Ang. øvrige anmeldelser, så er der faktisk kun en eller 2 der reelt er vores, da vi har overtaget i nyere tid, "Naku"´s er falsk, da vedkommende aldrig har handlet hos os.

Til sidst vil jeg give dig et godt råd, venlighed er altid en god konfliktnedtrapper, det har du helt ret i, især når du selv starter den, og så er det helt almindelig plig at lade folk tale ud, havde du nu haft respekt for mig og det jeg prøvede at fortælle dig og ladet mig tale ud, så havde jeg slet ikke behøvede at spilde min tid på at svare på en grotesk anmeldelse.

God Aften

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Solfilm

Jeg var hos foliegejl og få solfilm i min skoda.. Alle var flink og venlig det var et godt stykke arbejde de gjorde. Kan anbefale dem
Hilsen per løvkvist

27. september 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2 klistermærker derfra er 2 for meget

2 klistermærker derfra. Den ene skåret for dybt så det ikke er muligt af adskille det fra tapen. Det andet er der brugt forkert folie til det formål det er lavet til og bliver desværre kun mødt med et flabet svar retur.

Jeg har ikke bedt om en billigere folie.

14. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Foliegejl.dk-logo

Besvarelse fra Foliegejl.dk

Hej Rune.

Jeg beklager at du mener at det at svare pænt på dit spørgsmål er flabet.

Men det er sådan at du selv aktivt på hjemmeside har valgt en chrome 351 folie til din streamer.

Vi nævner ingen steder på hjemmeside at den er strækbar, at det er til wrapping af en bil eller noget andet end at det er en 351 2 års folie.

Det er selvfølgelig beklageligt du har fået luftbobler, men ofte skylder det forkert montering, eller forkert aftørring af elementet inden montering.

Ofte forsvinder disse når folien har sat sig.

Ydermere henviser du til 2 klistermærker, men du har kun bestilt 1 fra os.

Det andet er et klistermærke du har købt hos et bilfælleskab der får lavet stickers hos os, iøvrigt en sticker de har erstattet dig for, og som vi senere har udbedret i samarbejde med dem, så jeg kan ikke se relevansen i at sammenblande den med din bestilling.

Hvorend træls det er, så har du fået præcis den folie du har bestilt hos os , og vi reklamere ikke med den er strækbar eller noget andet, som du ellers skriver, og derfor skrev vi også at vi ikke kunne erstatte den da vi ikke bære ansvar ved forkert montering, og vi tilbød dig også at du kunne købe en wrappingfolie, så vi er selvfølgelig ærgeligt over din anmeldelse, da vi har forsøgt at hjælpe dig så godt som vi har mulighed for.

Mvh Christian

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere