Bestile folie og et sæt "showplates". Folien var ok, og kontakten var god, da man ringede og bekræftede skriftfarve på de bestile showplates. Bestiller man en showplate på enhver anden side/fi... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Yderst uprofessionelle i deres tilgang til deres yngre kunder. Sender ikke pakkerne, og nægter at svare på, hvor ens pakke er endt. Pakken er bestilt d. 26/11-18 og er STADIG ikke modtaget, og der e... Se mere
Pas på. Returnede min ordre efter aftale og kan via GLS tracking se at pakken blev modtaget af Foliegejl den 19/3-2018. Trods flere rykkere via mail, facebook og utallige ubesvarede telefonopkald,... Se mere
De er ikke særlige kloge når man sælger streamer og ikke kan finde ud af at der skal være luft mellem bogstaverne og giver bare en selv skylden fordi man åbenbart har valgt en forkert skrift type De... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Vi er for både den private og erhvervslivet. Bilnørder, Truckere, Selvstændige eller Fru Jensen. 25 års grafisk erfarring Vi gør din ønsker til virkelighed og ingen opgave er for stor eller for lille. Vi sætter en ære i at lave kvalitet og et godt håndværk. Størst og billigst Med mere end 1.600 designs og 70 flotte foliefarver er FolieGejl.dk den største stickershop i Danmark. Og med 2.000 folier fra ORACAL er vi også Danmarks billigste webshop med folieruller. Vi ser frem til at blive din nye favorit leverandør i stickers & folie. Venlig hilsen FolieGejl.dk
Kontaktoplysninger
Grønløkkevej 8A, 5000, Odense C, Danmark
- 60866808
- mail@foliegejl.dk
- foliegejl.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Virkelig dårlig service og super…
Virkelig dårlig service og super ubehøvlet medarbejdere har ikke oplevet så ringe service i rigtig mange år ham jeg snakket med hævet stemmen og nærmest råbte af mig i telefonen fordi at de havede lavet en fejl til min fordel og jeg syndes det var underligt at han skulle ringe og brokke sig til mig over at han havede lavet fejl i hans arbejde at de ikke har styr på hvad de laver skal på ingen måder gå ud over kunderne og vis de kunne få 0 stjerner så kan jeg love for det de fik det handler aldrig der igen og vil aldrig råde nogen til at købe noget der nogen sinde
Manglende leverance
Har lavet en bestilling på foliegejl.dk den 10. november, nu er der gået en uge uden at jeg har hørt om varen er på vej. Jeg henvendte mig over telefon, men jargonen lød som alt andet end kundeservice. Der blev spurgt, om jeg havde set, at der på hjemmesiden står, at deres leveringstid er 1-5 dage. Men dette passer absolut ikke, ingen steder på deres hjemmeside står der, at levering er på 1-5 dage ved den vare jeg bestilte.
Det er første gang, at jeg handler hos foliegejl.dk, og baseret på manglende forsendelse og kundeserviceoplevelsen vil jeg ikke anbefale dem til nogen. Selv vil jeg ikke handle her igen.
Super tilfreds
Har bestilt og modtaget en del fra foliegejl og er fuldt ud tilfreds med deres produkter. Havde et spørgsmål til en af min ordrer og fik en helt sublim service og endvidere nogle gode fif til at bruge folien jeg havde købt på bedste vis, så er lidt overrasket over de andre dårlige anmeldelser jeg ser. Jeg vil ihvertfald fortsætte med at handle her.
Kunde i 5 år
Jeg har handlet hos Foliegejl i 5år og jeg har altid været tilfreds med produkterne, ekspederingstiden, kunde service og priserne .
Jeg handler ikke stickers o.lign andre steder .
Venlig support
Jeg bestilte en vare os Foliegejl, men glemte at tage imod pakken, så pakken blev dermed sendt retur. Jeg fik skrevet en mail til support, og de var villige til at sende pakken tilbage igen, uden jeg skulle betale ekstra for omkostning for fragt.
Penge ud af vinduet
Folie til centerkapsler fungerer ikke
De kan ikke hæfte på bilen.
Facade folie til lygter fungere ikke!
De sælger Oracal 8300, som lygtefolie. Men det er en facade folie, og fungere slet ikke til lygter. Man ender med at mat finish som er svært at se igennem. Skulle have tjekket trustpilot anmeldelserne...

Besvarelse fra Foliegejl.dk
De er ikke særlige kloge når man sælger…
De er ikke særlige kloge når man sælger streamer og ikke kan finde ud af at der skal være luft mellem bogstaverne og giver bare en selv skylden fordi man åbenbart har valgt en forkert skrift type
De vil ikke erkende deres fejl hvilket er dumt og jeg føler mig virkelig taget ved næsen 😤😤😤😤😤😤

Besvarelse fra Foliegejl.dk
PAS på!
trist virksomhed som ikke sender det man har købt, umulige at komme i kontakt med. Købte og betalte en forskellige mærker til et event hvor de deltog. Nu er der gået mere end et år og jeg har stadig ikke fået mærkerne. Jeg har givet op, men i andre skal advares.

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Har bestilt stenslag folien.
Har bestilt stenslag folien.
Tak for gaven lille pose vingummi !😀👍
Super service og hurtig levering
Super service og hurtig levering
Godt
Jeg bestilte nogle klistermærker til min nye bil.
De kom, god kvalitet.
Og som bonus var der en lille pose vingummibamser i pakken!

Besvarelse fra Foliegejl.dk
179 kr for det tyndeste gang p##
179 kr for det tyndeste gang p## 4 logoer der skulle forestille at være Mercedes logo og ikke noget tegn fra star wahrs og dårligere kvalitet en klistermærke man får udleveret gratis når man køber tyggegummi i automaterne!
Det er sgu at tage r#### på folk!

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Efter firmaet blev solgt til
Efter firmaet blev solgt til, det andet firma i Odense, så har det været elendigt..
Da stifteren med Gejl til efternavn havde firmaet, her i midtjylland, var der (næsten) dag til dag levering. Som det er nu, så går der jo op til en uge, før det bestilte overhovedet bliver sat i gang,

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Jeg bestilte klister mærker den…
Jeg bestilte klister mærker den 25/9/2023
De er dog i en forkert farve. Har sendt flere mails til jer, men i svare ikke.
Dårlig service her fra.

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Fuldstændig forrykt behandling
Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende. Jeg ringede for at høre om de havde ekspederet min ordre og straks gik ejeren Christian til modangreb. Først så beskyldte han mig for at jeg havde ringet i går.
Jeg sagde jeg ikke havde ringet og det var første gang og at jeg blot ville høre om min ordre er blevet ekspederet. Han sagde at de havde syv dages leveringstid og så sagde jeg til ham at det havde jeg overset. Som et forslag kunne han med fordel highlighte det på sin hjemmeside. Så kunne folk have mulighed for at annullere ordren. Det endte med at han blev så vred og følte sig provokeret og sur selvom jeg forsøgte at tale ham til fornuft. jeg vil indrømme at jeg på et tidspunkt kom ud af trit med sund fornuft, men det tænker jeg er normalt for alle der oplever at blive overfuset på den måde. Til sidst var der ingen anden mulighed for ham desværre end at annullere ordren. “Han ønskede ikke mig som kunde”
Dette til trods for at jeg aldrig sagde jeg ville annullere ordren og om han var klar over at jeg var kunde og han selvfølgelig skulle imødekomme mine frustrationer fordi han jo lever af sine kunderne. Det var han da ligeglad med for det var ham der var chefen sagde han. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende. Jeg har været indehaver af flere virksomheder i næsten 20 år og det er første gang i mit liv at jeg oplever at en Person kan være så dybt provokerende i en samtale - og sp endda chefen selv. Jeg anbefaler klart at folk skal finde ud af om det her sted er præcis det er rigtig sted at handle. Jeg tænker at deres middelmådige karaktergivning siger det hele.
Til sidst må Jeg giver ham et godt råd. Og det er at venlighed altid have en god konfliktnedtrapper

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Solfilm
Jeg var hos foliegejl og få solfilm i min skoda.. Alle var flink og venlig det var et godt stykke arbejde de gjorde. Kan anbefale dem
Hilsen per løvkvist
Super god og hurtig service!
Super god og hurtig service!
Klistermærkerne er super flotte og perfekte! Og fik en lille sommerhilsen med på papiret i pakken!☺️
2 klistermærker derfra er 2 for meget
2 klistermærker derfra. Den ene skåret for dybt så det ikke er muligt af adskille det fra tapen. Det andet er der brugt forkert folie til det formål det er lavet til og bliver desværre kun mødt med et flabet svar retur.
Jeg har ikke bedt om en billigere folie.

Besvarelse fra Foliegejl.dk
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







