Wat ik verwachte heb ik gekregen
Wat ik verwachte heb ik gekregen! Mooie, lekker geurende kaars die lang brand. Het komt netjes toe in een luxe doosje (vind ik toch wel) waardoor het ook aangenaam in ontvangst is. Ook met mijn vragen kreeg ik direct de verantwoordelijke erbij die zeer vriendelijk was. Echt een aangename aankoop. Mij zie je zeker terug!






