FitBoutique Anmeldelser 

172
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had an issue with my hand/feet strap which was not fitboutiques fault. I initially contacted the through their online contact form, with no response, but I'm always a bit wary of those anyway. I t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fitboutique has been such a great experience with purchasing, talking to customer service and receiving my order. They communicated throughout my order and answer all my questions. The quality of the... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very quick delivery and turnaround for the item to be sent, and it came well packaged and cared for. The reformer is absolutely beautiful and well made, the leather looks so beautiful, the padded stra... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recently bought Onyx foldable reformer, I still need more time to get used to doing Pilate on reformer, the reformer looks pretty solid and durable , so far I wouldn’t get anything to complain abo... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med fitnessudstyr
  2. også i
  3. Engrossalg af fitnessudstyr
  4. Pilatesstudie
  5. Yogalokale

Skrevet af virksomheden

FitBoutique is a Melbourne-born brand redefining the home and studio fitness experience. Est. 2021. We specialise in professional-grade Reformer Pilates equipment and premium workout accessories, built for those who take their training seriously. Every piece of equipment we design is engineered for exceptional performance and built to last. We move with purpose, obsess over quality, and hold ourselves to a standard that shows in every product we put out. Quality, durability, and customer satisfaction drive everything we do. We are a fast-moving, creative brand with a strong aesthetic, a growing global community, and exciting expansion across Australia, the US, and beyond. We are just getting started. Stay tuned.


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

172 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(172)

72 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Order never arrived!!

Update: The business reached out after my review and processed a full refund, which I appreciated. They also offered store credit, but I declined since the product is no longer available and other items are beyond my budget. I understand there were production issues, but my review reflects the long delay and lack of communication. I’m glad it was eventually resolved.
..........................................................
Alot of people have had the same experience as me, ORDER NEVER ARRIVED!!! Mind you I purchased my machine since November last year, and didn't receive it yet!!! Wow, I expect a refund immediately or I will be reporting this to fair trade 👍

31. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Hi Zeina,

We’re really sorry for the experience you had.

As mentioned privately, your order has been fully refunded, and the delay was due to an issue with the original batch of Hip Thrust Machines, which we’ve now addressed.

We completely understand your frustration—it’s absolutely not the experience we want to deliver.

Thank you for your patience, and again, we apologise for the inconvenience caused.

– FitBoutique Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well built

Bought the sienna after returning one from
a different company. This one is well built and has it feels like the ones I have at the gym.

18. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beyond satisfied customer

Amazing customer service and communication, before and after making a purchase. Also, a great quality product.

10. marts 2025
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Thanks so much for your feedback. We’re so glad it’s working well for you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased the Fitboutique Hip Thrust…

I purchased the Fitboutique Hip Thrust Machine during COVID while building my home gym. The product description claimed it could support up to 120 kg, and at the time, I weighed 85 kg—well below the limit. After just a few weeks of use, the stand that’s supposed to support you broke mid-workout, scraping my back in the process.

I immediately contacted Fitboutique, and while they did send me a replacement, that one bent and eventually broke as well. It felt like they sent me a refurbished or faulty machine. When I tried to reach out again, I was completely ghosted—no responses to emails or calls. For how expensive this machine was, I was beyond frustrated.

Years later, someone from Fitboutique asking me to delete my negative review. He promised to send me a new machine if I did. Giving them the benefit of the doubt, I removed the review, but surprise, five months passed and no machine ever arrived. Clearly, the goal was just to get me to delete my honest feedback.

This is hands-down the worst gym equipment I’ve ever bought. Poor quality, terrible customer service, and deceptive follow-up. Save your money and buy from a company that stands behind their products.

6. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Thanks for your feedback, and we’re really sorry to hear about the issues with the Hip Thrust Machine. This isn’t the experience we want for our customers. Apologies for the lack of follow-up and any frustration caused. Please reach out to our team at help@fitboutique.com.au, and we’ll work to sort this out. Your input helps us improve.

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

High quality product

Good price.
Product was a lot better quality than I was expecting.
Great to use. I feel good about my sexy body after!

6. februar 2025
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Love this! Great quality, great price, and feeling great—what more could you ask for? Enjoy your workouts and keep feeling amazing!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Studio quality

Fast delivery, great reformer. Can do everything on it that would be taught in class and feels just as sturdy.

14. januar 2025
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Awesome! Great to hear your reformer feels just like a studio experience. Enjoy your workouts!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Received the Ivory today

Received the Ivory today, too early to tell but it looks good. Set-up was tricky at the start because there was no instructions, not until I contacted someone and got sent a Youtube video and digital instruction, none of which was for the machine we bought so some pieces are different and needed to take the best guess. It would be nicer to have proper instructions for the correct machine. It was also a challenge to remove the wooden packaging, require some tools and no instructions were provided how to do this safely and not damage the machine. Lucky it was all fine in the end.

Delivery experience was horrible because the courier company they used never updated the tracking since the start and all the sudden without any notice, the truck arrived with this massive wooden box and I had to scramble last minute to find place to put it with big storm on the way. It would have been nice to be alerted of the delivery, lucky I was home at that time. I recommend to use other than Allied Express.

Prior to ordering, there were a number of emails from FitBoutique that went to my junk mailbox including a $50 voucher. I then placed the order not aware of the voucher and ended up wasting it unless I want to spend more money as most items are over $50 and I prefer to use it against the machine purchase. I brought up this concern but nothing could be done apparently, nor sure why….

15. januar 2025
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Hi Andi,

Thank you for your feedback – we appreciate you taking the time to share your experience.

We’re pleased to hear the Ivory Reformer has arrived and looks good so far! We apologise for the challenges with setup and instructions. Your point about machine-specific guidance is noted, and we’re working to include clearer instructions for future shipments, including tips for safely removing packaging.

We’re sorry to hear about the delivery experience. We understand the frustration caused by lack of tracking updates and sudden arrivals. Your feedback about Allied Express is valuable, and we’ll review our delivery options to improve this process.

Regarding the $50 voucher, we’re sorry for the confusion. Our system requires vouchers to be applied at checkout, and we’ll work on making this process clearer in future.

Thank you again for bringing this to our attention. If there’s anything more we can do, please reach out to us at help@fitboutique.com.au.

Best regards,
FitBoutique Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never received my product

Never received my product. at the time of purchasing it was in stock but then never received it, so followed up. when they finally replied said it would be two weeks, that was in Nov 2024. its now the middle of January & still haven't heard anything. apparently claim the product was damaged. lack of communication nor update the customer. wanting a full refund immediately.

12. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Hi there,

I'm really sorry to hear about the issues with your order and the lack of communication. We truly apologise for the inconvenience. Unfortunately, the glute machine is still on pre-order, which has led to delays. I'll ensure your full refund is processed promptly.

Please send us your order number or contact details, so we can expedite your refund.

Thank you for your understanding.
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional quality folding reformer. No cheap product here. Aj was extremely helpful. Make sure you contact him with your questions.

Unsure of making an expensive purchase online such as a Pilates Reformer Table, I contacted FitBoutique and received an email with a phone number provided so decided to call. I spoke with AJ who put my mind at ease that I was purchasing and dealing with a quality product and business. AJ answered all of my questions and sent me specific product information I requested such as exact dimensions and specifications for the table I was wishing to order. He provided me with assistance when needed and I was told if there were any issues upon receiving my item, to contact him immediately. This was not necessary as I received an excellent, commercial quality table and we are exceptionally happy with it. It honestly feels and operates like those in a professional studio. We purchased the Onyx Folding reformer. Easy to set up, fold up and wheel around. It is quite a heavy unit hence the quality of the product but me at 60kgs, I can easily wheel it for storage when I need the space it occupies. The quality of the springs are commercial grade so no softness within the spring themselves, they feel just like the commercial studio tables. The bed runs very smoothly and I love you don't have to detach the bed from the table to fold it up unlike others, which is why I purchased this reformer over others on the market. I hope this review helps someone else make their decision a little easier as I looked and searched for a long time before purchasing. This is a quality product. Jumpboard, footbar, pilates bed, handles and ropes and the box are all exceptional quality and stitching and leather material used is of high quality. Thanks AJ for the product.

3. december 2024
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Hello KG,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that your experience with our customer service and the Onyx Folding Reformer has been so positive.

It's great to know that the reformer is living up to your expectations and providing the same professional quality you find in studios. We're glad that its design and features have made it easy for you to manage and enjoy.

Should you have any more questions in the future or need further assistance, please feel free to contact us. We're here to support your fitness journey every step of the way!

Thank you once again for choosing FitBoutique. We hope your new reformer continues to bring you joy and excellent workouts.

Best wishes,
The FitBoutique Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is the worst to deal with

This company is the worst to deal with. Their stocks are cheap, their prices are too high for no reason, and they never respond to my calls or emails. I'm still waiting for them to pick up the machine and give me a refund. I only used it once and it already fell apart. I strongly advise against buying from them. I will have to seek legal assistance since they haven't responded. I am absolutely appalled by the way they have treated me.

10. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Hi there,

We are genuinely sorry to hear about your disappointing experience. At FitBoutique, we pride ourselves on the quality of our products and our customer service, and it seems we've fallen short in your case. Please allow us to make things right.

Could you please contact us directly with your order details? We’re committed to resolving all issues promptly and would like to address your concerns about the product and your refund as quickly as possible.

Thank you for your feedback, and we look forward to hearing from you soon.

Best regards,
FitBoutique

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The item I ordered (ivory reformer) is…

The item I ordered (ivory reformer) is more than I expected but it took a long time to arrive which was disappointing

20. december 2024
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Glad to hear the Ivory Reformer exceeded your expectations! We’re sorry for the delay in delivery and appreciate your patience. Hope you're enjoying your workouts!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still being ignored by customer…

Still being ignored by customer service, even when they acknowledged my review

18. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Really sorry to hear this—we never want our customers to feel ignored. Please reach out to us at help@fitboutique.com.au, and we’ll make sure to get this sorted for you as soon as possible.

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality machine end other fitness…

Good quality machine end other fitness products

7. november 2024
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Great to hear you're happy with the quality of our reformer and other fitness products! Wishing you many great workouts ahead.

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

High Quality products - fast shipping - HAPPY!

I purchased the FitBottle, Active Gym Towel, Latex Fit Set. I was more than impressed with the quality of the products. Definitely very good value for money. The shipping was quick. I love the products lots. Thank you Fitboutique.

11. november 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Love hearing this! So glad you're impressed with the quality and value of your FitBoutique gear. Enjoy your workouts!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

New to Pilates reformer

I recently purchased a Pilates reformer, following a recommendation from my physio, to help with my many aging joints and back problems. My husband is also needing to improve his core strength so the Onyx reformer is perfect. It is easy to set up and fully adjustable. Comes with a box and foot plate.
I had an issue with the straps initially and the customer service was fantastic. They even responded on the weekend.
I would recommend Fitboutique to others looking to buy a reformer.

10. oktober 2024
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Really appreciate your recommendation! Glad to hear the Onyx Reformer is helping both you and your husband. Also great to know our team could assist when needed. Enjoy your Pilates journey!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quality product

I have been looking for home workout equipment for some time now and came across this brand. The quality of the product and customer service has been incredible. Have recommended this to my family and friends since!

10. november 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Love hearing this! So glad you’re happy with the quality and service. Really appreciate the recommendations—enjoy your workouts!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great reformer machine

Great reformer machine - love the all black look. Thanks guys.

9. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Great choice! The all-black look is a stunner. Enjoy your workouts!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have purchased a machine from fit…

I have purchased a machine from fit boutique, the product quality it’s amazing and I hardly recommend it, looking forward to purchase one more near future.

2. november 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Love hearing this! So glad you're happy with the quality. We look forward to helping you with your next purchase!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product - Highly recommend!!

I’m so glad I decided to get the Ivory Reformer from FitBoutique! I’ve been wanting a solid, reliable reformer for ages, and this one hits the mark. It’s super sturdy and feels just like the ones I’ve used in studios. Honestly, I was a bit worried it might feel flimsy or cheap, but it’s actually really solid, and I’m loving the smooth glide on it!

The setup was easier than I thought, and it folds up nicely so it doesn’t take over my space. I had a couple of questions when I was putting it together, and the team at FitBoutique was really helpful and quick to respond, which made the process stress-free.

I’ve had it for a couple of weeks now and use it nearly every day. It’s quiet, feels stable, and has definitely taken my at-home workouts up a notch. If you’re looking for a reformer to use at home without all the hassle, I’d say go for the Ivory. Totally worth it, and I’m so happy with my choice!

19. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Love hearing this! The Ivory Reformer is a fantastic choice, and we’re so glad it’s exceeded your expectations. Enjoy your workouts, and thanks for sharing your experience!

Thank you,
FitBoutique

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Have just fitted our studio with their…

Have just fitted our studio with their machines and they are all great!

13. september 2024
Uopfordret anmeldelse
FitBoutique-logo

Besvarelse fra FitBoutique

Awesome to hear! Glad you're loving the machines in your studio. Wishing you and your clients great workouts ahead!

Thank you,
FitBoutique

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere