Havde købt 4 afløbsrens
Havde købt 4 afløbsrens, efter 6 uger fik jeg 1, reklamerede og de satte noget igang og nu er der gået 4 måneder og jeg sender stadig mails til dem en gang om uge, efter 2½ måned holdt "Liza" op med at besvare mine mail.
KØB IKKE NOGET HOS DEM






