Airco besteld, maar levering duurde langer dan afspraak. Kreeg tegemoetkoming in vaste afspraak wanneer het zou komen en 15%korting op volgend asnkoop. Echter DHL bracht pakket niet, eerst bericht bez... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Ik bestelde een slow juicer via Bol.com. Het duurde heel lang voordat mijn bestelling verzonden werd. Ik annuleerde mijn bestelling waarna deze toch ineens werd verzonden. Hij werd bezorgd zonder... Se mere
Ook opgelicht via bol. Als je dit leest en je bent ook opgelicht, stuur dan screenshots en een link van deze pagina naar de klantenservice. Zo heb ik mijn geld terug gekregen. Koop NIKS via deze... Se mere
Kon ik 0 sterren geven dan zou ik dat doen. Via Bol een takkenschaar besteld, welke geleverd werd in een zak waar de schaar inmiddels al voor de helft uitstak. Schaar in dezelfde verpakking terug gest... Se mere
Virksomhedsoplysninger
- Leverandør af byggematerialer
- Leverandør af hvidevarereservedele
- Leverandør af eludstyr
- Butik med elartikler
- Udstyrsleverandør
- Leverandør af rør
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Uw online elektronica winkel.
Kontaktoplysninger
Bosdel 54, 3600, Genk, Belgien
- +32 89 89 03 04
- info@elektrostore.be
- elektrostore.be
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Airco gegijzeld bij DHL, toch goed geholpen
Airco besteld, maar levering duurde langer dan afspraak. Kreeg tegemoetkoming in vaste afspraak wanneer het zou komen en 15%korting op volgend asnkoop. Echter DHL bracht pakket niet, eerst bericht bezorgd en daarna meer dan week in sorteercentrum. Contact met electro verliep netjes. Stelde direct onderzoek in en gaf aan indien dinsdag er niet is, dat woensdag nieuwe kosteloos wordt toegezonden. Dit hebben zij ook direct gedaan. Dus geen loze beloftes maar daad bij woord.
heb een oven besteld en ik wacht nu 2…
heb een oven besteld en ik wacht nu 2 maanden lang werd nooit geleverd en mijn geld ben ik ook kwijt. elektro store bv zijn oplichters!
Tuinstoel, nooit geleverd
Ik heb een tuinstoel bij ze besteld van 69.99 waarbij stond: voor 23:59 besteld? Morgen in huis! We zijn 4 dagen verder en ik heb niks behalve een AI gegeneerde e-mail waarin staat dat de levering soms niet goed doorgegeven wordt. Bestel hier a.u.b. niks en leer van mijn fout. Hopelijk krijg ik mijn geld terug van bol.com
KOOP ER NIETS
KOOP ER NIETS! De Bv doet vermoeden dat het een Nederlandse firma is, maar dat is niet waar. Het is een Belgische zaak die via Bol.com verkoopt. Ze adverteren met "morgen in huis", doen er 2 dagen over om de koop überhaupt te versturen en dan duurt het 2 dagen voor het op jouw Nederlandse adres is. Ik annuleerde de verzending en ze verstuurde het toch met als excuus dat het al verzonden was. Ze hebben inmiddels mijn pakket al een week retour, maar goedkeuren ho maar. Ik moet nog 7 dagen wachten tot de 14 dagen terugbetaling termijn is verstreken. Ik verwacht dat ze mijn retour afkeuren. Puur op wat ik hier lees. De zak is niet eens geopend, zo direct retour gestuurd, want die verkooptrucje accepteer ik niet en had al een ander product gekocht.
Mocht iemand juridische stappen willen ondernemen hier wat (openbaar beschikbare) info: Vestigingsadres: Ooigemstraat 36, 8710 Wielsbeke, België. Ondernemers nummer: BE0789.308.103
Let op: De naam van de bv is in Januari veranderd van Docter Love naar de huidige.
Er zijn openbare documenten te vinden over deze naamswijziging en andere opvallende zaken. De bv is gekoppeld aan een echt rechtspersoon en niet een lege holding. Juridische stappen zijn dus mogelijk. Ook na opheffing of faillissement.
Oplichters
Ook opgelicht via bol.
Als je dit leest en je bent ook opgelicht, stuur dan screenshots en een link van deze pagina naar de klantenservice. Zo heb ik mijn geld terug gekregen.
Koop NIKS via deze partij, zogenaamde ontbrekende artikelen waardoor retour onterecht geweigerd werd en uiteraard veels te laat geleverd.
eerst laat leveren en vervolgens ook…
eerst laat leveren en vervolgens ook nog het verkeerde artikel, slechte service ! product gaar retour en hoef niets meer van deze prutsers.....
Kon ik 0 sterren geven...
Kon ik 0 sterren geven dan zou ik dat doen. Via Bol een takkenschaar besteld, welke geleverd werd in een zak waar de schaar inmiddels al voor de helft uitstak. Schaar in dezelfde verpakking terug gestuurd, bedrijf weigert de schaar, stuurt niks terug en verwacht alsnog betaald te worden! Belazerij. Super slecht, volledig vermijden tenzij je geen producten en geen geld wilt overhouden!
Via bol kattenmand besteld.
Via bol kattenmand besteld.
Omdat het erg slap was geroutineerd
Kreeg direct bericht waarom ik het wilde retourneren of iets anders wilde.
Na 14 retour geweigerd
Was zogenaamd kapot.
Nog nooit retour geweigerd via Bol.com
Bestelling van Electro Store Europe
Ik bestelde een slow juicer via Bol.com. Het duurde heel lang voordat mijn bestelling verzonden werd. Ik annuleerde mijn bestelling waarna deze toch ineens werd verzonden.
Hij werd bezorgd zonder enig beschermend materiaal maar gewoon los in een grote doos. Wonderwel kwam hij onbeschadigd aanEr zat geen instructie boekje bij of een garantie bewijs.
Mijn advies; niet meer bij deze firma bestellen!
Onbetrouwbaar
Dit zijn oplichters.
Dit zijn oplichters.
Pakket geweigerd omdat ze het geannuleerde product toch hadden verzonden. Vervolgens heel lang al aan het wachten op mijn terugbetaling, maar het bedrijf negeert me en bol doet niks. Bestel hier niet!
Edit: na lang zeuren en meerdere chats via bol, toch via bol mijn geld terug gekregen. Verkoper heeft tot op heden echter niet gereageerd!
Je kan hier beter maar niet bestellen
Je kan hier beter maar niet bestellen. Sterke vermoedens van dropshipping. Ze verkopen producten bij Bol.com en tonen daarbij de volgende dag in huis. Vervolgens staat er geen leverancier en ontvang je ook geen Track&Trace. Als je dan contact zoekt komen ze met een heel warrig verhaal. Lang verhaal kort, na anderhalve week nog steeds het bestelde niet binnen en ze reageren verder ook nergens meer op...
OPGELICHT
Enkele weken terug bestelde ik bij Bol.com een ventilatorkachel. De levering zou zijn overgenomen door Electro Store Europe BV. Welke gevestigd is aan de Ooigemstraat 36 in Wielsbeke België. Tijdens de levering viel al meteen op dat de verpakking meerdere keren was dichtgeplakt. Verder viel ook op dat er nog 3 adresstickers van oude klanten onder de adressticker van mij zaten. Het apparaat was duidelijk gebruikt, wat ook bleek uit de afstandsbediening waarvan de baterijbeveiliging was verwijderd. Daardoor kun je ook constateren dat je geen nieuw apparaat maar een tweede of derdehands apparaat hebt ontvangen van dit bedrijf. Nog dezelfde dag heb ik Electro Store Europe op de hoogte gesteld van dit voorval.
Na bijna 1 week werd er door de manager van Beneluxelectro EU (zusterbedrijf ?) gereageerd met het keuzevoorstel, of het apparaat te retourneren en daarna te vervangen voor een nieuw apparaat of gehele teruggave van het aankoopbedrag bij behoud van het huidige apparaat. Hierop heb ik direct mijn keuze kenbaar gemaakt. Na 10 dagen mocht ik nog steeds niets vernemen van Electro Store Europe en/of Beneluxelectro EU waardoor ik genoodzaakt was om wederom contact te zoeken. Hierop werd na 1 dag gereageerd met een compleet nieuw voorstel, te weten: of het apparaat te retourneren en daarna te vervangen voor een nieuw apparaat, het apparaat te retourneren en volledige terugbetaling van het aankoopbedrag of een teruggave van 15% van het aankoopbedrag indien ik het apparaat wil behouden. Wederom heb ik mijn keuze bekend gemaakt.
Zowel Electro Store Europe BV als mede Beneluxelectro EU zijn jammer genoeg niet te vertrouwen.
Nieuw bestelde artikelen kunnen zomaar geretourneerd en/of gebruikt zijn en afspraken met deze bedrijven worden niet nagekomen maar worden zelf tijdens het lopende traject eenzijdig gewijzigd.
PAS OP indien je met deze firma’s zaken wil gaan doen.
Via bol.com een magnetron besteld
Via bol.com een magnetron besteld. Deze was kapot en werd zonder problemen omgeruild met een heel exemplaar. de communicatie verliep soepel en vriendelijk
Wij hebben pizza oven besteld meer dan…
Wij hebben pizza oven besteld meer dan maand geleden.
Altijd rond de pot draaien bij fnac geen communicatie...steeds niets gezien... verschillende mails messenger gebeld.
Steeds geen stap verder willen terug betalen...wij willen oven ... gewoon zwaar onder nul...
Bestelling geplaatst via bol.com en na…
Bestelling geplaatst via bol.com en na dagen wachten, geannuleerd omdat ze de beloofde leverdatum niet nakwamen. Daarna bevestiging van annulering gevraagd en gekregen. Ik mocht het terugsturen. Direct gedaan na levering. Maar, wat bleek, de ongeopende doos wordt geweigerd?! Wat een malafide partij dit.
Na 2 weken bestelling nog niet binnen…
Na 2 weken bestelling nog niet binnen ondanks de vandaag besteld morgen in huis belofte en de enige reactie die je krijgt is je moet maar gewoon geduld hebben. dat was 1x maar nooit weer
Na voorafbetaling, geen levering en onbereikbaar -- ruikt naar fraude
Bestelling online geplaatst en vooraf betaald.
Meer dan een maand later en geen levering.
Onbereikbaar per telefoon. Chat en emails worden niet beantwoord.
Elektrostore is onderdeel van ACELEK, maar ook daar geen antwoord.
Beneden alle peil - dit ruikt naar fraude !
Onbereikbaar-onbetrouwbaar
Levertijd besteld artikel is 2-5 dagen. Na ruim 14 dagen nog niks. Telefonisch onbereikbaar. Evenmin antwoord op mails en chat. Ziet ernaar uit dat dit ik bestelde onderdeel nooit zal zien.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








