Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Had this company moving some furniture for some residents on our site in Sussex. They were sun bathing with basically no clothes on, playing music out of their van extremely loud ignoring neighbours... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS COMPANY UNDER ANY CIRCUMSTANCES. Booked for removal for leaving our house. Didn't arrive, when phoned didn't answer. When I acted like another customer he tried booking me. No sorry ir... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The EJ Moves team was outstanding and incredibly supportive over the two day move in Beaconsfield. Completely professional, extremely efficient and careful with property during both packing and mov... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommend Ryan and his team. These guys are totally professional, quick, helpful and very experienced. Took all the stress out of moving day.They moved all my belongings from old place t... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Kurértjeneste

Skrevet af virksomheden

We love our job and we believe in what we do - this motto of ours brings highest quality of moving services you will ever find. Each piece of your furniture, electric equipment, art, beloved piece of memory or anything else is our greatest treasure safely moved to your desired location. Packing, insurance, transportation, loading and unloading, or even advising you on your move - that's what we are great at, and we love to provide our useful services with lowest prices that you can find. We do our best to optimise all activities and routes so it is not just as fast as possible, but also as cheap as possible, so you will get best services quality, and price ratio. We can help you to move not just inside UK, but in whole Europe. We have lots of experience in long distance moving of home and offices as well. Moving countries is always more complicated thank just another region or city. Our goal is to make your international move as simple as it would be move to new home next to your old one. We will provide estimates so you can make sure it fits your schedule. If it doesn't - we will do all we can to make required arrangements and changes so it would. * You can feel confident that our fully trained staff will take special care of all your belongings, including your fragile items.


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

164 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not book this company!

Do not book this company. Completely unprofessional. Almost all of our large items are damaged. I received 7 calls, 7 texts and emails to make the booking with Ryan reducing the price every time. Once I had booked - I received no communications, I had to chase them.
We ended up paying more than double the price quoted because we had 2 van loads instead of 1.
On Delivery day they arrived 5 hours late, yet no consequences when they are late. Despite them damaging all our items they harassed us to pay the full bill using threatening language.
I only booked them because they had some good reviews, my mistake. If you're reading this, please ignore all the good reviews and save yourself the headache & do not book with this company.

21. januar 2023
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely awful services knows every…

Absolutely awful services knows every way to charge you more for the service when you pay over the odds to start with expecting a great service!

10. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Dear customer thank you for your feedback.

We did charge for waiting time because this is our T&c's and you accepted when accepted our quote. We did sent you booking confirmation with all details including all charges and all information and you never come back to us to discuss anything, so i cannot understand why it become issue on the day if you was happy before?
We didn't charge you anything extra for additional amount of the stuff you have on the moving day it was way more what you have been listed!
We haven't applied any hidden cost.
All charges and cost have been sent to you with the booking confirmation email.


Have a beautiful time in your new home!

All The Best

EJMoves Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Moving experience

Hi van turned up 2 when needed 3 as I said 4 bed house and workshop ..so had to run round find a van upon u loading although boxes marked where to go they ended up all over the place ..and stacked in conservatory complete mad ess .. then was waiting for monies from sale of house to go into my bank account and I got hassled for rest of payment . And if didn't pay by 2pm I was going to get charged 100 and hour untill I did .. I wasn't told about that also had no paper work to tick boxes to say how many I had and what furniture . And also the removel men talked English but then when around us talked in there language which is very rude to interested in loading up and unloading and getting away overall on phone it was ..amazing.and everything would be good .. but it wasn't that at all also one of child's units was scratched across the top and wardrobe unite damaged at bottom..have told them no response so unhappy sharon millward

1. marts 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Service!

Great Service!
I spoke with a number of removal companies before making a booking and I decided to put my trust in Peter who did not fail me. Great service from the start, communicated with me throughout the whole process and always on the other line when I had questions. On the removal day the team work extremely hard and nonstop, listened and was careful with my things. Not a single fault and I will definitely be recommending.

17. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish. Ryan was extremely helpful. The removal team on the day worked tirelessly. Nothing was too much trouble. I would recommend EJMOVES and would definitely use again. Thank you for helping us move effortlessly into our home.

11. februar 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant service

Brilliant service, removal men were machines!!

25. januar 2022
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hi Mark,
Thanks for your feedback, much appreciated. We are glad you were satisfied with our service. Have a lovely time at your new property!

EJ Moves Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good communication

Good communication, guys were very good, moved everything quickly, no damages friendly and a good price. Would definitely recommend.

18. januar 2022
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hi There,
Thanks for your feedback, much appreciated. We are glad you were satisfied with our service. Have a lovely time at your new property!

EJ Moves Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hello,

Thank you for taking time to leave us review. We wish you all the best in your new home!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Would highly recommend

I could not fault the guys, they worked solidly all day and nothing was too much trouble for them.

27. december 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hello Karen,

Thank you for taking time to leave us a review.
We really happy to hear that you're happy with our service.

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Dealing with delay

One of the vans could not come, so when the key-exchange was delayed beyond my legal-possession limit there were many boxes still in the house, and I had to suggest we move them all to the separate garage until I could get in to the new property and help unload the van that would return, by which time the next people were moving in so we had to wait for them to finish. With the third van this would not have happened. However the men were strong & put heavy boxes 6ft high in my garage (some of them on fragile items) so they got everything, and I'd packed so well that almost nothing was damaged. A good result (with 4500 books!) but it took too long and I had to help with the loading/unloading at the end.

4. december 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service! Thoroughly recommend!

Fantastic service! Thoroughly recommend EJ Moves. From the initial conversation with Ryan to the ongoing notification of the move process to the actual move on the day - it was all so efficient and slick. Great value for money too. Thank you for making my move so seamless.

3. december 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hello Mrs S Coles,

Thank you for taking time to leave us review.
We really happy to hear that you're happy with our service.
We ready to help you any time you need us.

All the best in your new home!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very bad service and asked for increase…

Very bad service and asked for increase price when they are arriving at the moving day. Avoid them if possible.

2. december 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Thank you for your feedback.

We found much more stuff on the day team arrived to the property.
Different amount of items was agreed before the booking and everything was confirmed with the customer before the moving. Customer have Booking confirmation email with list of the items and all information. No updates were given before the moving date.

Kind Regards

EJMoves Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast, efficient, professional!

Fast, efficient, polite and professional.
I used this company several times in the past, and I will use again in the future, should need arise.

1. december 2021
Uopfordret anmeldelse
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hello Germin,

Thank you for taking time to leave us review.
We happy to help you any time!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Read: Not as great as before

The first time business was good. But recently the service were not great. Had to pay about 25% extra on the day over a 3/4 extra boxes to get my move going or they were ready to abandon the move. Also had dents on my fridge, washing machine and microwave.

Editing because of the reply:
So firstly I didn’t lie! That’s very unprofessional calling customers that.
Secondly, I made them aware there will be extra stuffs. Only thing missing was a dismantled trampoline.
I agreed to pay the extra on the day when the situation was created. What would someone do, when their rental contract expires on the same day and the removal says we can’t do it at the agreed price? Upon speaking to one of the members it was clear that the information I was given about a team member having covid and postponing my move date to the very last day of contract, was wrong. The team worked somewhere else on the date that was reserved for me. So I was cornered to accept the situation.

My tenants who I recommended to use your services also had bad experience. They were not happy with the service too.
Boxwise, I ordered 20 new cardboard boxes and 3/4 were extras. Sheds and other ones were made aware of.

Finally, I tipped your guys for connecting the washing machine.
So demanding extra pay, threatening to abandon move on the day, denting fridge, washing machine, microwave what else do I need?!

This review is not an argument rather making future potential customers making aware of this company’s current trading trand.

Will look somewhere else next time.

29. november 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hi Suman,

Wow this is unfair feedback, I wasn’t expecting that from you!

You had a lot more furniture on the day than you told us when you booked the job.

The additional furniture 40 plus more boxes, 30 + bags, a trampoline, lots of shed items, so we find it insulting that you said you only had 3-4 more boxes.

Prior to moving your washing machine and fridge freezer we noticed the a few small marks and dents on the appliances. We had even done you a favour by plumbing in the washing which you had asked for.

Just to confirm the original list was approximately 950 cu ft we ended up moving 1500 cu ft which is equal to 2x Luton vans.

We have pictures of all additional items! We have pictures of 2 full vans of your stuff. We have booking confirmation sent to you with list of the items you said we need to move on the day. Day before the move you spoke with the office and said you have extra items is: Garden table, desk and chair that's all, and on the day we found extra van worth of stuff.

Another team wasn't working else were so again please don't say something you not sure about!

So we done so much damages and you haven't in touch with us?! Why?

Also if we had done such a bad job why did you tip the removal men?

I wish you all the best in your new home!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

What a joke!!!!

What a joke!!!!
Meant to be moving today! They came round sound they are refusing to take stuff as its not on their list!!! Apparently if you have the ikea storage cupboard (the ones with the pull out boxes) well each of thought boxes have to be emptied and they clarify each box as a box on their list. My nan is nearly 90 years old, she's now sitting on her sofa crying as we don't have a removal company now!! Your company is disgusting!!!

26. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Service

On time, great work ethic. Protected my goods and the property while moving out and in. Friendly staff.

18. november 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hello,

Thank you for taking your time to leave us a review.
Every review very important to us!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dishonest & unreliable

The movers left some items behind even after we discussed what was on our inventory & they said they would take it/had taken it. They mislabelled or didn’t label boxes, and after we eventually unpacked everything we found that an item that appeared valuable has gone missing (we were going to move it ourselves but saw it had disappeared so thought it had been packed but it wasn’t in any boxes). Since I have asked them to help resolve this matter, they have been avoiding getting back to me over multiple weeks. So my impression now is that the movers may have taken the items & the company is dodging me to avoid paying out to cover the cost. In short, AVOID THIS COMPANY.

7. november 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely amazing service

Absolutely amazing service. Quick and reliable. Well done EJ Moves

4. november 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hi Saeed,

Thank you for your feedback!
All the best in your new home!

Best Regards

EJMoves Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professional, efficient and helpful

At short notice, EJ moves were able to get us booked in. Even after changes to the completion date they were really helpful and took the stress out for us. The movers were really efficient and took care with our belongings, and were very professional.
Very happy with the service, would 100% recommend.

1. november 2021
EJMoves LTD-logo

Besvarelse fra EJMoves LTD

Hi Mike,

Thank you for taking time to leave us review! We hope you are settled in your new home, after your recent move. We're glad to hear that you're happy with our team and service we provide.


Kind Regards

EJMoves Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere