Spild af tid og penge.
Plejer at bruge Anicura i Viby men da jeg bor her ude ved Ebeltoft ville jeg lige give den lokale Dyreklinik en chance, det viste sig at de ikke gjorde hvad der var bedst for min Hund og at de valgte at behandle efter hvordan de kunne tjene flest penge i stedet,en plan der ville tage 14 dage og udsætte min hund for stor fare, jeg sagde nej tak og ringede til min faste dyrlæge og fik en tid med det samme hvor de bahandlede ham på den rigtige måde og han fik smertestillende og antibiotika med det samme, noget Ebeltoft klinikken slet ikke var inde på, der skulle jeg bare komme igen 14 dage senere når deres dyrlæge var kommet hjem fra ferie!!! sindsygt, nå men alt endte heldigvis godt da jeg selv kunne tænke og min faste læge ordnede det. PS. Jeg var der i 15 minuter de gjorde intet for min hund men var frække nok til at kræve næsten 900kr for ingenting!!!!








