Ingen tillid
Jeg og en ven havde tilmeldt os kørelæreruddannelsen. Vi fik begge at vide, at det hold der skulle starte i november, bliver til noget ligegyldig hvor mange tilmeldte der måtte være. En uge inden opstart af holdet, valgte Soran at aflyse holdet, da han ikke havde nok tilmeldte. ÉN uge!!!! Det betyder jo i praksis at man ikke kan stole på det her, og at man i værste fald risikere at ens drøm skal udskydes i ca et halv år. Det er at gamble med folks drømme. Heldigvis fandt jeg er bedre sted, men det var ikke uden stress og en masse hovedpine.
Jeg kommer aldrig til at anbefale det her sted til nogen, hvis man vil være sikker på at man kan tage sin uddannelse og at man ikke bliver droppet i sidste øjeblik.








