Zero stars. We used this company who then used a third party called ROSE PARKING and our car was returned in a terrible state. It had 3 huge scratches down the side. They say they use a secure parkin... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
We followed instructions to ring 30 minutes before arriving But operators English was extremely poor and couldn't understand us. We then found out they had actually lost our booking and we have to pro... Se mere
I didn't actually use the parking in the end as someone offered me a lift but I was impressed with the service once I had to cancel my booking - within the 48 hours. This company allows all ways to co... Se mere
Avoid those scammers! They withdraw money from my card without my permission and their customer service ignored my messages and calls. Wish I could give less than one star
Ingen nylige anmeldelsesinvitationer
Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Avoid like the plague
Avoid like the plague. Called half hour before arrival to warn them as per their request and still waited 40 minutes for them to come and collect my car. Nearly missed my flight. On return I waited one hour for them to bring my car back to me. Could have taken the tube from Heathrow to North London and been home quicker. Also was not made aware of the fact that also had to pay £8 for the terminal entry ticket n both in and out legs. Not one person in the service spoke English properly. Disaster of a service and would give it 0 stars if I was able to. Avoid.
CYPD-029897. Avoid the website for airport parking
CYPD-029897
Booked my Heathrow T3 parking through this platform. A company called Platinum parking was used but when i called the driver to pick up my car he told me that he was from Lion parking a sister company. Anyway the dropping off the vehicle was ok the wait was around 20 mins so not quite meet and greet even though i called them according to the instruction provided. Collecting my car on the return was a nightmare to say the least. Will provide a seperate review on Platinum /Lion parking. The landline number was not working. Compare your parking deals contact number 03333661422 was also not working. Please avoid this platform as it appears they do not vet the companies thoroughly.
If I could give it no stars I would
If I could give it no stars I would - my car arrived back with smashed in headlight and damage to the wing. I was told to follow complaint procedure which I have and no one will respond or communicate with me at all. DO NOT TOUCH WITH A BARGEPOLE. I am out of pocket for my repairs and no recourse unless I take them to court.
Booked 'My car care limited' for parking
Booked 'My car care limited' for parking at Stansted. Ruined my holiday experience. Was travelling with young children and had to wait for AGES for my car to come when we arrived despite the website saying it will come 'within 30 mins'. After a long flight with little children the last thing i want to do is wait hours for my car to arrive so i can finally go home. Do not book through this company. I can't even find the actual my car care limited online. Just found them through this comparison website. Seems like theyll just place anyone on here.
FINED-DO NOT USE
We were fined by car park owners at Stansted(NSL) because their driver did NOT leave the car park for 1 Hr & 20 Mins.
Also, waited for car on return, nearly 2 Hrs.
Rude, ignorant, uncaring.
DO NOT USE
Bookinf Ref: CYPD-020808
dodgy company
dodgy company , advertising for Heathrow Valet Parking but once you paid you get Platinum Parking LTD service provider with only negative feedback even no one positive feedback and a minute later when I realised the parking is not provided by Heathrow Valet parking I canceled it but I got £15 less refund
If I could rate this company zero, I would...
If I could rate this company zero stars, I would.
Poor communication throughout. Our flight was cancelled and I had arraged for a new flight on the same day but at a different time from a different terminal, although this wasn't Compareyourparkingdeals fault, trying to get hold of them to inform them of this change was a nightmare, we ended up having to leave it until we arrived at the airport to call the number provided for pick up and then drive to another location in order for it to be collected.
A week following our return from holiday, I recieved a fine through the post. This company had parked my car in a hotel car park for a duration of time (unknown reasons why??) and did not pay the hotels parking.
I contacted the company to inform them of this fine via phonecall and was informed they would pay it. I later had text messages with the company, to again confirm they would pay this time. Nearly a month later, this fine has still not been paid and I have had to take the parking charge further and provide proof that I was not the driver of the car and it was in fact Compareyourparkingdeals UK. I have reminded Compareyourparkingdeals UK several times about this fine and have not heard back from them since our first communications.
DO NOT USE THIS COMPANY.
I booked parking through this company
I booked parking through this company, i didn't realize at the time its a broker company so they don't except any responsibility. One of the companies on their books is -SC Parking LTD- my advise to anyone is to avoid this company, its probably the worst experience I've ever had , when i returned from holiday i called them to drop off my car as our plan had just landed- only to be told my car had been involved in a crash. Stansted Airport - they told me the car was being repaired this was not the case, they never made any attempt to repair it, i had to go back to collect it from Southampton - I'm now in the process of going to court, there is so much more i could write - please be careful avoid these companies at all costs.
Terrible service
Booked at Heathrow Terminal 3. Dropped off the car no problem but on return I rang while we were picking up the bags as per instructions on the email, was told the car would be 25 minutes. We arrived at the pick up point and waited 1 1/2 hours for the car to finally arrive. During that time we called various mobile numbers that we had been previously called on for updates- mostly no answer or we were told that they would text the number of the driver so we could speak to him directly only to find out that we still weren’t speaking to the driver. However the person on the phone could tell us that ‘he would be 15 minutes’ despite not speaking to him or knowing which car we were waiting for.
We were also called during the time we were waiting by someone saying he had arrived but he had a different car.
Having read the reviews whilst waiting we were getting worried. The car then arrived strangely only having 2 miles more on the clock than when we left it and exactly the same charge range (electric). Begs the question- where had the car been and why did it take so long to get to us???
Luckily no problems with bodywork or dirty interior.
A lucky escape for us compared to some reviews but a terrible, terrible service.
easy to book meet with…
easy to book meet with representative as scheduled car return was also good The person on the phone could have been a little more polite
No costumer service
I used the site to find a meet and great provider in June 2026 to park at Heathrow till July. I wanted to extend our parking to Aug and used the providers WhatsApp number as well as email address, but did not hear back. CYPD does not respond as well. If you want peace of mind probably better to use other webpages.
Never ever ever use this company
Never ever ever use this company. I used them at the end of May, they were very late to collect both depart and land.
But the worst part, a few days ago, 22nd July, these thieves randomly charged my card £80. I try to call, instantly goes to user busy, no reply to emails. Never ever use them, they are cheap bandits for a reason.
Good car park easy to find and quick…
Good car park easy to find and quick airport service
This is a scam website
This is a scam website, it appears as a comparison site, showing lots of options & providers - whereas all bookings go through to the same place.
My vehicle was damaged, filthy and left unattended with the keys on the drivers wheel upon collection.
The reviews on the website are fake - it doesn't allow you to submit a poor review.
When raising a complaint they just ignore you.
Absolute shambles
DO NOT USE AT ALL COSTS
DO NOT USE AT ALL COSTS. Making the holiday experience go bad completely. Hidden charges not disclosed then blaming the other company, not replying to emails, not professional at all. If you want to avoid frustration please use another company
The staff re very nice and accommodating
The staff re very nice and accommodating
SCAMMERS
SCAMMERS - had to recall payment with my credit card from these scammers. You have been warned!
Do not use!!!
Do not use!!!! Absolute nightmare to get hold of, and when you do none of them are good at understanding or speaking English. Still waiting for a refund after 9 days yet they took the payment immediately how convenient. Avoid avoid avoid
Used this site to book meet and greet…
Used this site to book meet and greet parking the company showed us as 5* but unfortunately was left with a £100 parking charge as their driver took car through unauthorised area and refused to pay telling me it’s my duty to pay
Hidden charges
Hidden charges. I booked at £44 pounds but what they fail to mention is the additional 'airport' charges there and back another £10 each way. This made the quote to park at Stansted (3 min walk to terminal) comparable. So I cancelled but they won't refund my money, they won't even aknowledge my emails.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








