Casa Botanica Anmeldelser 

189
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

De verpakking per plant was goed alleen zaten ze niet allemaal in dezelfde oriëntatie in de doos en konden ze uit de "tube"schuiven waardoor er een paar door de doos gerold zijn en bladeren afg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

War sehr skeptisch, Pflanzen online zu bestellen. Aber ich bin absolut positiv überrascht. Die Pflanzen waren sehr sorgfältig und liebevoll verpackt und kamen nach zwei Tagen wohlbehalten, gesund und... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Servizio clienti perfetto, veloce ed efficiente. Piante arrivate impacchettate con cura e anche S è un viaggio lungo erano bellissime al loro arrivo. Direi esperienza fantastica grazie

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Inmiddels twee keer besteld en beide keren erg tevreden! Er is veel keuze, de prijzen zijn leuk en alle planten worden goed en zorgvuldig verpakt. Vooral de variegated plantjes zijn erg mooi. J... Se mere

Virksomheden har svaret

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

189 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(189)

100 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pests

Disappointing experience. I want to warn other plant collectors to inspect and quarantine plants from Casa Botanica carefully, as I have now received pests from them on more than one occasion. My recent order arrived with what I identified as spider mites and visible webbing, and a previous large Hoya order arrived with thrips and flat mites. I treated the latest plants immediately to protect the rest of my collection and contacted Casa Botanica the same day, but they said they could not confirm the infestation from my photos and offered only a 5% refund or return. I was disappointed with how my complaint was handled, the blame was shifted on me for treating the plants and despite very visible signs on the photos, the customer service didn't believe me. Be very vigilant when you get your plants from Casa Botanica!

11. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Hello Maria,
You agreed with the discount and chose not to return the plants for a full refund. Your pictures showed no signs of pests.
We are sorry that you are disappointed with the condition of the plants upon arrival and the provided solutions we offered you.
As previously explained, if you wish to receive a refund, we kindly ask you to return the plants you are not satisfied with. Once the returned plants have been received and inspected, we will process the refund in accordance with our return policy.
Unfortunately, we are unable to issue a refund while the plants remain with the customer.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast shipping to Latvia.

The plants arrived in Latvia in 4 days. The leaves and roots were in good condition.
I will definitely order again.

28. juli 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

We are very happy to hear that, Karina. Thank you!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect

Het bestelde plantje was perfect ingepakt en aangekomen. Het plantje zelf is zeer mooie en goed verzorgd.

29. juli 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Fijn om te horen, Dank je wel, Julia!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Die Pflanzen kamen komplett…trocken und welk an

Die Pflanzen kamen komplett ausgetrocknet an. Um den kleinen ausgetrockneten Wurzelballen gab es nur eine einfache Noppenfolie. Das ist leider schlecht, wenn man bei der Hitze Pflanzen verschickt, die viel Wasser brauchen (Colocasia)

Sie sind dann nach drei Tagen bei mir eingegangen. Schade um das Geld und die Pflanzen

29. juli 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Hi Kerstin, we are sorry to hear that. We didn't receive an email from you, so we were not aware of this issue. Please send an email, together with pictures, to: support@casa-botanica.com and we will have a look at it and find a solution. Thanks in advance.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top!

Mooie planten, goed verpakt, snelle levering 💚.

29. juli 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Fijn om te horen. Dank je wel, Joep!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sehr gut.

Meine 3. Bestellung. Alles super gelaufen. Riesige Auswahl, Lieferung nach Deutschland innerhalb 3 Tagen. Die Pflanzen waren sehr gut Verpackt und sind trotz 30 Grad Hitze Top bei mir angekommen. Ich bestelle sehr gern wieder!

28. juli 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

We are very happy to hear that. Thank you!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vast variety of plants - adequate prices

Vast variety of plants for adequate prices, always something new to find... I ordered multiple times, incl. Doc Block anthuriums, which I found out lately are exclusively available now from Casa Botanica. Can recommend, great experience:-)

8. juni 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Thanks a lot for your kind words!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

7/9 bestellten Pflanzen mit Thripsen befallenen, bekomme lächerliche 25% zurückerstattet

Habe 9 Colocasien bestellt, die auch gut verpackt ankamen
7 von diesen 9 waren voll mit Thripsen, was absolut inakzeptabel ist
1 2 Pflanzen kann mal passieren , aber nicht so viele. Als ob die Pflanzen vor dem Versand nicht geprüft worden sind.
Vom Kundenservice bekam ich dann zwei Möglichkeiten: die pflanzen zurück zu senden, was absolut unmenschlich ist da wir hier von lebendiger Ware sprechen und die Pflanzen dann Tod bei denen ankommen werden. Sowas kann kein professioneller Händler wollen
Oder ich bekomme 25% vom Kaufpreis zurück erstattet, was bei der Masse an befallenen Pflanzen ebenfalls lächerlich wenig ist. Eigentlich müsste mir jede befallene Pflanze angerechnet werden... Ich habe Videos der befallenen Pflanzen an den Insta Kanal geschickt, also habe einen schwarz auf weiß Beweis wie schlecht die Pflanzen aussehen. Eigentlich müsste ich sie alle köpfen...
Das war mein erster und auch letzter Kauf hier gewesen. Auch von anderen Freunden hörte ich ähnliche Erfahrungen.
Lasst also die Finger davon

15. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons oprecht dat je niet tevreden bent met je bestelling en de door ons geboden oplossing.

Wanneer een klant melding maakt van een mogelijk probleem met onze planten, bieden wij altijd een passende oplossing aan. In jouw geval hebben wij twee opties voorgesteld: de bestelling kosteloos retourneren voor een volledige terugbetaling, of de planten behouden tegen een gedeeltelijke vergoeding. Dit is een gebruikelijke werkwijze, omdat wij de situatie ook zorgvuldig moeten kunnen beoordelen.

Wij begrijpen dat een aantasting door trips erg vervelend is. Tegelijkertijd is het belangrijk om te vermelden dat trips helaas een risico vormen bij levende planten en soms pas na levering zichtbaar kunnen worden, ondanks onze controles vóór verzending.

Wij betreuren het dat geen van onze voorgestelde oplossingen voor jou acceptabel was. Ons doel is altijd om samen tot een eerlijke oplossing te komen en wij hebben daarom ook direct op je melding gereageerd.

Wij wensen je ondanks alles veel succes met je planten. Ook waarderen we je hulp die je ons hebt geboden bij het oplossen van een probleem met onze webshop. We hopen dat je blij bent met het cadeautje dat we je als bedankje daarvoor hebben toegestuurd.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

J ai rien reçu de ma commande 3892

J ai rien reçu.
Ça fait 2 semaines.
J ai commandé 2 plantes et je n ai rien reçu.
La commande 3892

29. juni 2026
Casa Botanica-logo

Besvarelse fra Casa Botanica

Edit: it turned out the customer filled out the wrong address when he placed the order which is, of course, not our responsibility.

---

We are sorry to read your 1-star review, especially as we have not yet had the opportunity to help resolve the situation.

Your order was shipped promptly, as you requested. According to tracking information, DPD attempted delivery on July 2 at 15:04, ,which failed because you were not home.

The shipment has since been delayed due to high parcel volumes within the carrier's network.

We completely understand how frustrating delivery delays can be. Unfortunately, once a parcel is with the carrier, delays are beyond our control. However, we are always happy to investigate and assist when customers contact our customer service.

We do not work on weekends, so we could not solve this issue earlier.

We would have appreciated the opportunity to help resolve this before a negative review was left. Please contact us via our customer service, and we will gladly look into your shipment's status and assist you further.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere