Portugal kan opleves i Svendborg 👍
Et fantastisk dejligt måltid: fisketallerken med kølig hvidvin samt vand. Til kaffen hjemmelavede pastis de nata. Alt smagte himmelsk og autentisk med gode råvarer.
Betjeningen var imødekommende,”familiær” på den gode måde og venlig.
Forretningen bød på spændende delikatesser og vine fra Portugal.
Vi var på “memory Road” tilbage i det skønne Portugal, som man kulinarisk kunne opleve i Svendborg 😊








