Jeg gik ind i samarbejdet med Neurix…
Jeg gik ind i samarbejdet med Neurix med et klart behov: Jeg ville have en hjemmeside, der ikke bare så godt ud - men som faktisk virkede for min coaching-virksomhed. Og det må jeg sige, de leverede på.
Det fede ved dem er, at de ikke bare tænker "hjemmeside". De tænker hele forretningen med. De forstod hurtigt, hvem jeg er, hvad jeg står for, og hvordan det skulle oversættes til noget, der giver mening for mine klienter. Det kunne mærkes hele vejen igennem.
De har sat alt op for mig - fra design til bookingsystem - og det hele spiller
bare. Før brugte jeg alt for meget energi på teknik og småting, der ikke fungerede. Nu kører det, uden jeg skal tænke over det, og det giver mig ro til at fokusere på det, jeg er god til








