BY TERRY Anmeldelser 

186
•
TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Les produits by Terry sont très bien Je trouve cependant que l’envoie ( tout du moins le paquet ) laisse à désirer Papier protecteur déjà déchiré comme si le colis avait déjà été utilisé ! Je t... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Au delà des produits qui sont fantastiques, je voulais témoigner au sujet des équipes qui sont réactives livraisons rapides même pour un échantillon oublié. Si vous voulez du sérieux en tout point c’e... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Just received my order, and already in love with the following products: UV base, very smooth, non sticky, lovely fragrance UV50 base Ombre Blackstar eye shadow - very easy and quick application,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service client Je suis depuis longtemps fan des produits By Terry mais cette fois je veux souligner la qualité du service client suite à la réception d’un produit au conditionnement défectueux.... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Kosmetikforretning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

BY TERRY, the ultimate luxury French makeup and skincare brand. View the complete range of luxury makeup, skincare & fragrances. 2 free samples with every…


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

186 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 76 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(186)

65 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Camilia was wonderful

Camilia was wonderful, and was extremely helpful as a i was on the hunt for the perfect foundation

17. september 2021
Uopfordret anmeldelse
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi Mimi, we are so glad Camillia was able to help find you the perfect foundation. We hope you love it as much as we do!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered nearly 3 weeks ago and still…

Ordered nearly 3 weeks ago and still don’t have my order. It was a gift but never came in time. Tried contacting the customer team but nobody got back to me.

4. september 2021
Uopfordret anmeldelse
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi Megan, we are sorry to hear that your order is delayed. Please can you either get in touch with one of our team via live chat on our site and they will be happy help https://www.byterry.com
Alternatively, please leave your order number here and we can look into it for you. Thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I paid 10 days ago and so far

I paid 10 days ago and so far, no products, no updates, nothing. Very poor service, very slow. Will not order from them again

29. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi, we are sorry to hear that you have had this experience. Please do get in touch with us so that we can investigate your order. https://service.global-e.com/?id=448fc255-1fca-4189-b3a8-edb915c7233a

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

So disappointed:( delivery took 2 weeks…

So disappointed:( delivery took 2 weeks and when products arrived, im sorry but apart from lip stick, the rest are rubbish! So glad i purchase during 70% off as if i paid full price ( which i now deem as way to much for the products) i would of been very upset. I had a delivery from Revolution ( generic drugstore brand) and their products were so much better at a fraction of cost. Byterry.. do better 😔

29. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good, but UK deliveries are now taking longer

I used to buy a lot from BY TERRY, love their products. But I noticed, that after-Berxit delivery to UK is now taking much much longer. Previously the order would arrive within 3-4 days. It took 9 days for my recent order to arrive (from the day it was shipped). UK customers need to be aware of the longer delivery times. The products quality is superb though

1. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi Irina, Thank you for your positive review and we are so glad that you love our products. We apologise that some orders are taking longer to arrive than previously. We are working hard with our local delivery companies to ensure that parcels arrive in the fastest time possible in the current climate.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Customer service is a joke

Customer service is a joke, I explained my foundation was not worth the money as it was thin and runny, was told that I need to shake the bottle (which I did) and was told “we’re sorry to hear that and have a nice day, then disconnected my conversation. POOR QUALITY SERVICE AND PRODUCTS, !!!

23. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi, I am sorry to hear that you have had a poor experience and have fed back to the relevant departments. The foundation that you purchased does have a very lightweight and liquid formula by design. This special ‘Skin-Fit’ technology controls shine and makes the formula lightweight and longwear, while delivering the comfort of a second skin. If you would like some more detailed advice on how to use this product, we invite you to have a complimentary virtual consultation. https://www.byterry.com/experts/. However if you would like to discuss anything related to your order or experience in more detail please do get in touch via live chat or https://service.global-e.com/?id=448fc255-1fca-4189-b3a8-edb915c7233a

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Welcome discount not applied

I went to buy the hyaluronic face cream. I have been holding out for it so I can use my Welcome 10% discount. Unfortunately the code didn't work so I chatted with customer services who said the discount didn't apply to new launches. This isn't what it states in the welcome email. It states: '10% off your first purchase using the code WELCOME10 at checkout. Offer available on the entire site except travel size products, SETS, and marked down lines.'
Really disappointed that they wouldn't honour this. They need to change their welcome email to state 'new launches' also and if they are an ethical business they should honour this discount until they make the changes.

6. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never came and no help given: Ordered the face cream which I love but…

Ordered the face cream which I love but will never order again. It has never arrived (one month later), the courier is one with no contact details, byterry have said they can’t help me. They asked me to review the product so I gave a nice but honest review as above and they just emailed to say they won’t publish it so I wouldn’t trust the reviews on their site as clearly they only include positive ones. Really disappointed, great product but very very poor company.

2. februar 2021
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid.

Avoid.
My first ever order during the sale with them they cancelled half of it so i asked them to cancel the rest of the order if that was their attitude to which they didnt and sent my order. I asked if i could return it which they sent me a link to a returns lable to print. I explained i do not have a printer and could they help to which i was told someone would be in touch from customer service its been nearly a week and noones bothered to reply. Im really annoyed will never order again.

17. januar 2021
BY TERRY-logo

Besvarelse fra BY TERRY

Hi Rebecca, we are sorry to hear that you had a negative experience whilst ordering from BY TERRY. Unfortunately sometimes in busy periods items do run out and this in what happened in your case. We try to refund the items and let customers know as soon as this happens, without delaying the rest of the order. Unfortunately we are unable to cancel orders once they have shipped and in your case offered the free of charge refund label for the items no longer required. As you escalated your enquiry, this took a few days to investigate and resolve. I see that you entire order was refunded, so I do hope that you were left with a more positive experience.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Taking money for OOS items!

Placed an order for an ‘in stock’ item on their site, they have now waited 2 days to tell me the item is out of stock and I have to wait for a refund...
Don’t sell stock that you don’t have! It’s dishonest! I’m very disappointed!

8. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No one showed up on video consultation

I have had a scheduled video consultation and no one appeared. They have been reminding me twice a day not to forget the consultation, I did my best and been online 10 minutes earlier to make things properly, but Charlotte (the consultant) never showed up. I have actually been really looking forward to this meeting as I have struggled with finding my foundation shade (people in Sephora were not really of any help) and as I wanted to do a haul online I welcomed the opportunity to ask a real life consultant about shades and other things that I might have been interested in. I am using By Terry since my first visit to Paris, when they were not so global and experienced the best in their stores, but this is just disrespectful and sloppy. Very disappointed.

14. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointing for such a top…

Very disappointing for such a top Brand!!!
This is the first time I am putting a negative review publicly. I ordered By Terry at 50% discount for 3 items but they only sent me 2 cheapest items and didn't inform me where are the other two high value products, so i contacted them immediately and no response for over a week, so I had to call my bank to deduct the payment for the two missing items, and meantime I kept repeating the issue on their return order website and finally someone named Alex responded to me that sorry they were out of stock.
I explained I got the order confirmation and was charged to my credit card, you should honor, they said they can only give me 25% discount for re-purchase. I refused and insisted I need the commitment of original parts, after a few weeks of communication, they excused that since I refunded those two items, they couldn't do anything to help. But as a consumer, when you were charged for something not delivered, what would you do? of course you have to stop payment to protect yourself, that shouldn't be the excuse for supplier to honor the original price and products! Anyhow, I felt so disappointed with By Terry and I will NEVER recommend it to anyone or buy any of their products in the future, a lesson learned! An ant can never fight and win from an elephant.....

15. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst customer experience of my life

Worst customer experience of my life. Waiting for over a month for your order to be shipped, missing items allegedly shipped and getting faulty ones. You will be instantly charged for your order but will know nothing about it for weeks since they won't provide you with any further info but to contact them by e-mail. Well, that if you are lucky to get any answer at all.

2. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed

I ordered from them on the 5th Aug & still waiting for my order. They keep sending a reply to my emails saying they have had problems with stock & then another email about there computer system being updated & problems!! Which one is true or being fobbed off? Not very reliable company & wont be ordering from them again.

24. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They won't deliver so don't bother

There was a sale ad on Instagram so I clicked and placed an order 10th August, I get an email saying there'll be a delay here's 10% off and then 21st August I get another email saying two items are out of stock. Had I known this before I would've stocked up whilst I was traveling (duty free). They've sent me 25% discount thinking it'll make up for the 70% I was getting in the sale but it won't and I won't be shopping here again. I also ordered Pat McGrath on the same day which arrived from USA promptly

22. august 2020
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere