Maart bestelling gedaan van een broek, betaling gelijk gedaan.... Niks ontvangen en geen reactie op diverse mails die ik gestuurd heb naar klantenservice.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Dit bedrijf verwijdert negatieve reviews van hun website. Ik kocht Swords™ - Ballon Prik Zwaardgevecht Spel. Op basis van prijs en levertijd dacht ik Nederlandse kwaliteit en voorraad te bestellen. H... Se mere
Ontzettend slechte service. Wacht al ruim 2 maanden tot mijn retour verwerkt is. Herinneringskosten blijven oplopen. Eerst geen contact te krijgen, waarna er valse beloftes gemaakt worden. Voor mij... Se mere
Virksomheden har svaret
Super leuke jas besteld “ cassandra” valt op maat en zit heerlijk! Helaas was de rits stuks gegaan na 30 dagen ( kan gebeuren). Vandaag contact gehad met Joyce duidelijke en snelle communicatie! morg... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
De nieuwste mode items en musthaves shop je op https://t.co/U1mWIJDYPp
Kontaktoplysninger
Holland
- bymusthaves.com
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Leuke kleding maar echt veel duurder…
Leuke kleding maar echt veel duurder dan andere webshops. Ze gooien er zo 10 euro bij op. Let op dus!
Pakketje te laat geleverd was ook mis…
Pakketje te laat geleverd was ook mis gegaan. en nu Slecht geholpen met retour pakketje…
Slechte klantvriendelijkheid
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, dit duurt al mega lang voor het überhaupt bij hun aankomt. En doordat DHL een fout heeft gemaakt en het pakket weer terug naar mij heeft gestuurd ben ik over mijn retour termijn heen. Ik heb het bedrijf gemaild en krijg als antwoord, dat ze het niet meer aannemen dit Ivm het retour termijn.
Weg 92 euro, en kleding wat ik niet pas
Vind dit niet erg klantvriendelijk en bestel hier nooit weer !
Uitzondering retourrecht sale: mag niet
Had een bestelling geplaatst, allemaal prima. Maar er mag niks retour omdat het sale is. Ze geven hier de reden dat er een nieuwe regelgeving is dat ze sale artikelen mogen uitzonderen van het retourrecht. Dit in verband met de uitstoot van stikstof.
Ze willen me hier geen bewijs van sturen. Overigens heb ik dit ook gecheckt bij WebwinkelKeur. Zij geven ook aan dat dit geen wet is. Er wordt dus snoeihard tegen je gelogen om bepaalde regelgeving te omzeilen. Als ik ze erop aanspreek krijg ik een grote mond. Ik bestel hier nooit weer
Een bestelling gedaan
Een bestelling gedaan, berichten gestuurd op geen enkel pagina reactie! Bestelling binnen gekregen, de zelfde dag al retour gedaan niet naar verwachting, het duurt mega lang voor je wat hoort of het word verwerkt, klantenservice is telefonisch niet meer bereikbaar! Via de mail krijg je automatisch antwoord! Vervolgens willen hun mij ook nog de heen kosten van het pakket zelf laten betalen, ik heb de hele orde retour gestuurd en bij wet is het verplicht dan de verzendkosten te crediteren! Ze laten gewoon een rekening openstaan van 6euro? Slechte webshop dit was mijn eerste keer en gelijk de laatste keer!
Misschien iets meer investeren in een goede klantenservice daar begint het mee!
Slechte kwaliteit
Nu 2x vrij snel achter elkaar iets besteld en beide items zijn kwalitatief super slecht. 1 setje besteld met blouse en broek die ik 1x heb gedragen en nu al draden uithangen. Andere item was een lange jurk, 1x gedragen en wou ik hem vandaag weer aandoen, alleen helemaal gekrompen in de was (gewoon op 30 graden gewassen). Het ziet er niet meer uit dus die €50 kan de kliko in. Echt super zonde van me geld en k bestel er niet meer!
Zeer slechte service, niet klantvriendelijk
Zeer slechte service. Bestelling kwam ruim een week later dan de geplande datum binnen terwijl ik al had aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren. Jammer maar helaas was het antwoord, stuur maar retour op eigen kosten. Dit gedaan naar het juiste adres, pakket is niet aangenomen en terug gestuurd naar verzendadres. Hierover gemaild en de reactie was dat dit niet hun probleem was en de retourtermijn voorbij was. Niet bepaald klantvriendelijk naar mijn mening.
retour bevestigd, pakket geweigerd
Retour aangemeld bij By Mushaves (was niet op de hoogte van het feit dat er 2 musthaves webshops waren!, op de vraag hoe ik dit had kunnen weten krijg je geen antwoord) Retourbevestiging met ordernummer (!) per mail ontvangen van By Musthaves met in deze mail een link om een retourlabel te kopen bij DHL (naar een verkeerde webshop blijkt achteraf) Hier is het mis gegaan met de retournering !
Op deze manier geretourneerd en niets meer vernomen van By Musthaves. Bij navraag zegt By Musthaves dat het pakket niet van hen afkomstig en dat ze alle pakketten aan de deur weigeren die niet voor By Musthaves zijn. DHL heeft een onderzoek ingesteld en heeft bevestigd dat het pakket wel is afgegeven. Waarde van de bestelling is € 152,95. Ik ben het geld nu kwijt en heb geen pakket. Dit moet volgens DHL bij By Musthaves liggen. By Musthaves sluit de case en zegt "je kunt zomaar ergens je retour aanmelden" terwijl By Mushaves wel "zomaar" orders voor retour bevestigd die niet bij hen besteld zijn, en dan vervolgens de retouren weigert aan de deur. Erg onprofessioneel en niet bereid om met de klant mee te denken. Telefonisch onbereikbaar. Je staat machteloos. Beter ergens anders bestellen!!
Laatste keer besteld bij deze webshop
Een aantal weken geleden een broek besteld, helaas was de maat niet goed. Daarom retour aangemeld en volgens de procedure retour gezonden met DHL. DHL heeft er vervolgens 12 dagen over gedaan om het pakketje te bezorgen. Echter, in plaats van het pakketje bij By Musthaves te bezorgen kreeg ik het pakketje weer bij mij thuis terug. Na contact opgenomen te hebben met DHL (die aangaf het pakket weer opnieuw te moeten verzenden), heb ik contact gezocht met By Musthaves voor een nieuw retourlabel. Dit konden ze mij niet geven, omdat de retourtermijn van 14 dagen inmiddels verstreken was. Na wat heen en weer gemail, kreeg ik niet alleen te horen dat ik de broek niet meer kon retourneren omdat deze te laat was, maar ook omdat hij uit het assortiment werd gehaald.
Dit was dan ook de laatste keer dat ik bij By Musthaves iets heb besteld.
Retour duurt bijna 2 maanden
Leuke kleding maar retour duurt veel te lang! Na 3 weken pas een reactie ontvangen per mail dat de retour is ontvangen en dat de verwerking nu nog 30 dagen kan duren! Dit duurt veel te lang! Erg slecht
Een maand geleden geretourneerd
Een maand geleden geretourneerd. Krijg ik gisteren een mail uw retour is ontvangen, het kan tot 30 dagen duren voordat u uw geld ontvangt. Dan duurt een retour dus bijna 2 maanden!Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ze wel tijd hebben om alles zo snel te verzenden, laat ze dan ook snel zijn als klanten niet tevreden zijn. Ik neem hierover contact op met de consumentenbond.
Super leuke kleren van goede kwaliteit!
Super leuke kleren! Goede kwaliteit!
Musthaves is jouw Musthave!!!
Musthaves is jouw Musthave!!!
Altijd een leuke collectie met mooie kleurrijke items! Ik ben mega fan! Goede kwaliteit en snelle levering! I love it 💕
Nette mooie kleding, Top advies, snelle verzending
Altijd nette kleding, goed verpakt snelle verzending en fijn advies bij twijfel over de maat!
leuke site met goede service
Hele leuke site ! De service was ook zo snel ! De volgende dag had ik al mijn bestelde outfit in huis. Ik ben super blij met mijn pak!
Happy costumer!
Happy costumer!
Ik koop regelmatig een leuke item(s) bij jullie en ben altijd heel erg tevreden. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en er is voor ieder wat wils! Ik zou iedereen deze website aanraden. O ja, nu ook heeeele leuke festival fitjes! 😍
Laura van Delft 16-09-1993
Jullie kleding is echt geweldig
Jullie kleding is echt geweldig! Super goede kwaliteit, leuke kleurtjes en veel variatie.
De service is ook echt top! Ik kom in iedergeval altijd weer bij jullie terug een dikke tien!
Groetjes Miranda Plugge
Fan van By Musthaves!
Goede communicatie, leuke en betaalbare kleding die met de mode trend mee gaat
Ik ben fan!
Nicky Schulten
Persoonlijk nog geen ervaring met By…
Persoonlijk nog geen ervaring met By Musthaves maar ik zie hele gave like acties voorbijkomen op Facebook.
Het leukste hiervan is dat de winnaars ook echt bekend worden gemaakt zodat je zeker weet dat dit geen 'lok- acties' zijn.
Daniëlle Sips
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






