Buzz Bingo Anmeldelser 2.752

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The club was busy due to Bank Holiday. The staff were friendly as always. Atmosphere was good and the prize money was enhanced as it was a Bank Holiday special promotion. The package paper and electr... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Went to buzz maidstone for my birthday had a bingo and afterwards entertainment really good night well organised staff worked hard food brilliant thanks for a good evening love cath xx

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Waited over 35 mins for food just some chips and dessert with no apology had to ask twice for food to come never got apology or explanation. Poor and lacked staff this time my first time back in over... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Always loved buzz bingo the chat hosts are so nice and I'm now loving the new live chat and quiz in the penny room also customer services have never let me down 😁

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Bingohal

Skrevet af virksomheden

Buzz Bingo is Britain’s biggest bingo club. Come join us, everyone’s welcome! We bring people together for fun and games on our multi-award-winning website, in our 84 spacious clubs, and as part of our massive community of playful, talkative, diverse, welcoming, all-round-wonderful Buzz Bingo members. We love big fun, big laughs, and big prizes - Buzz players win amazing cash on bingo and slots every day! Catch you in our clubs and at buzzbingo.com soon!


Kontaktoplysninger

  • Unit 1 Castle Marina Road , NG7 1TN, Nottingham, Storbritannien

  • buzzbingo.com

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

3 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I’ve played a few online slot sites

I’ve played a few online slot sites, win some lose some, the idea of playing these is to win a few quid go back day after lose a few quid, but playing on this site there’s not much fun, we are all waiting on the 3 scatters (bonus) etc, but you very rarely see it, I played just over £50 and never hit the scatters once playing 10p/20p spins 250+ spins you would expect the bonus, this is by far the worst site I’ve been on for entertainment value. I’m presuming the copy and paste response will be random generated. Anyway not for me I will look else where.

11. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi There Lee,

We are sorry to hear that you are not happy with the outcome of your gameplay with us.

Understanding your feelings, we would like to point out that we are a regulated company and are constantly being monitored by the relevant authorities to ensure that we provide fair game play to all our players. Following from this, as a regulated company that is licensed by the Gambling Commission, there is absolutely no way that we can influence the outcome of any games, this includes the ratio of payouts.

Please feel free to contact our support team at any time should you wish to check for any available offers on your casino account, or to provide you with some further information relating to how our games run. Our support team is available 7 days a week via the ‘Contact Us’ page, and we will be more than happy to assist you.

Thank you for your review.

Kind Regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good service

I had 2 duplicate accounts and they closed one account and opened the 1st one which I had previously. The staff was very helpful

4. november 2025
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to leave your review.

It’s great to hear you find the staff as helpful as you do in our Ashmore Park club, they work really hard to ensure they give a great experience!

I will pass on your comments and best of luck for any future visits! We hope to see you again soon.

Kind regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Went to buzz maidstone for my birthday…

Went to buzz maidstone for my birthday had a bingo and afterwards entertainment really good night well organised staff worked hard food brilliant thanks for a good evening love cath xx

9. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Cath,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Maidstone. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prices are reasonable

Prices are reasonable, staff are very helpful & friendly, the food is excellent and the place is clean. All you want in a bingo hall.

18. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Ian,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you found our prices reasonable and appreciated the helpfulness and friendliness of our staff.

It's great to know that you enjoyed the food and found our bingo hall clean. Your kind words mean a lot to us, and we're glad to have met your expectations.

We hope to see you again soon for more fun and games at Buzz Bingo and The Slots Room Aberdeen.

Best regards,
Mark
Customer Review Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The club was busy due to Bank Holiday

The club was busy due to Bank Holiday. The staff were friendly as always. Atmosphere was good and the prize money was enhanced as it was a Bank Holiday special promotion. The package paper and electronic books are quite pricey but if you win a big prize you probably will forget the cost incurred. Considering the amount of people playing some prize money like The National Bingo and party games seemed quite stingier compared to other clubs and should be bumped up. Vouchers for money off or free tickets on the electronic machines are always welcomed - would be even better to have a win whilst using them.

4. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Susan,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Tooting. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Staff are lovely

Staff are lovely. Money is good great location

8. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Josephine,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Really friendly staff

Really friendly staff, clean location, easy to play

3. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Andy,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Nottingham. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Staff friendly and plenty of games

Staff friendly and plenty of games. Prize money was good and shared equally one line, two lines and house.

3. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Harvey,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Weston-super-mare. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Friendly staff

Friendly staff, good value food and drink. Good atmosphere

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Trevor,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Barkingside. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Waited over 35 mins for food just some…

Waited over 35 mins for food just some chips and dessert with no apology had to ask twice for food to come never got apology or explanation. Poor and lacked staff this time my first time back in over 10 years. Expensive now

8. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Lisa,

I hope you're well. Thank you for taking the time to leave us a review for our Barnsley Club.

I am sorry to hear your experience with us fell short of your expectations.

Should you wish to provide any specific feedback regarding your visit please feel free to reach out via the 'Contact Us' page on the website. We value any and all feedback good or bad to improve our services.

Kind Regards,
Olivia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor game play

I have been playing Slingo games online.
I have to state that it is a waste of money.
I cant understand how the game stops midway & then doesnt give you a win.
Is there a glitch in the system?
Poor game play

7. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Good afternoon,

I hope you’re well.

I am sorry to hear you are unhappy with the outcome of your gameplay with us.

It terms of any lagging, issues with pages not loading or the spins being slow, this is usually device related so we do ask you to complete some trouble shooting tips to help fix the issue.

Please do not hesitate to contact our friendly customer service team who will be more than happy to assist you with any troubleshooting tips. We are contactable through a variety of methods such as email and live chat which are all outlined on our 'Contact Us' page. I am sure we can get your issue resolved and hopefully improve your experience with us.

Kind regards,
Olivia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Online site is pretty useless

Online site is pretty useless, it takes your money, you are ready to play, and it keeps throwing error 104, more frustrating than fun

3. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi There Doug,

We are sorry to hear that your time with us has fallen short of expectations.

Understanding your feelings, we would like to point out that we are a regulated company and are constantly being monitored by the relevant authorities to ensure that we provide fair game play to all our players. Following from this, as a regulated company that is licensed by the Gambling Commission, there is absolutely no way that we can influence the outcome of any games, this includes the ratio of payouts.

In terms of any error messages, issues with pages not loading or the spins being slow, this is usually device related so we do ask you to complete some trouble shooting tips to help fix the issue.

Please do not hesitate to contact our friendly customer service team who will be more than happy to assist you with any troubleshooting tips. We are contactable through a variety of methods which are all outlined on our 'Contact Us' page. I am sure we can get your issue resolved and hopefully improve your experience with us.

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

Kind Regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

When FREE BINGO is not FREE!

In order to encourage gambling or to increase the number of participants Buzz often issues text messages to some members offering Free bingo. So a text was sent out for FREE Bingo on Bank Holiday Monday the 4th May and it specifically said "all in". Now what does "all in" mean. To me it means everything in the book was included and I am sure that is exactly what it means to the readers. The cost to members for the small book including an included game called Big Money Live was £1 so members producing the text message should have received the Small Book for free. However, the Management at Feltham insisted that I had to pay £1 for the Big Money Live game of allow them to remove the page from the book. Now was that FREE? Was that "all in" ? In response to my complaint to Buzz head office this was their response:

"Thank you for your feedback regarding the free session.

As previously explained when you raised the same concern on 27/03/2026 (case reference ....), Buzz Bingo Feltham operates an all-inclusive pricing policy designed to make things simpler and easier to understand, particularly for new and social customers.

However, the books used may include Big Money Live, which we are unfortunately not permitted to offer free of charge under any circumstances.

If we are running a free offer and a customer prefers not to purchase this element, our team can remove that ticket from the book upon request.

We appreciate you taking the time to share your feedback and hope this clarifies the matter.

Please quote case ID .... if you contact us further regarding this matter."

So how very sensible of Buzz management to send out a FREE Bingo offer and demand a £1 payment on a £1 book! Is it just a sneaky way of enticing members into the club and then charging them to participate?

In fact in response to another query I have received the following as part of the response from Customer Support: "At Customer Service, we have very limited information regarding club offers sent out to players". So is there any point in them having a Customer Support department when they are not aware of the offers etc. The left hand does not know what the right hand does!

In the response below, Buzz claims that they have transparency in their pricing. Certainly a false claim! Also BML is no longer a flyer, as it has been added to the Main Event. They send out text messages which at times states "excludes BML" which means it will cost us £1. At other times their text message states £10 off a Main Event and if the event (all inclusive costs £10) they still demand that we pay £1 for BML so the £10 off they have given us is only worth £9. Then they have sent a message stating "FREE all in" when the cost was £1 to general members. With the text message we still had to pay £1 so what what the use of sending a so called "FREE all in" text message. Why do they not have just one very clear standard text message instead of trying to deceive us with different messages which they believe still means we have to pay £1 for BML? Think about it, they think we are stupid. They are trying tricks to lure members in.

4. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi there Llewelyn,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am sorry to hear the pricing structure within our Feltham club has fallen short of your expectations.

To clarify, the Big Money Live additional flyer is completely optional and you are under no obligation to add this to your purchase should you not wish to. These cannot be issued for free due to the large prize money available of £100,000. Whilst the prize money is highly increased we still like to keep this as affordable as possible with the optional flyer being priced at £1. Your main event tickets and the actual bingo game itself would be free when advertised as so.

Again I do apologise if this has caused any disappointment, we would never want this to be the case which is why we take pride in our transparency regarding pricing.

Thank you for your feedback.

Kind Regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Charlene,

Thank you for taking the time to leave your review.

It’s great to hear you find the staff as helpful as you do in our Ashmore Park club, they work really hard to ensure they give a great experience!

I will pass on your comments and best of luck for any future visits! We hope to see you again soon.

Kind regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A NIGHTMARE OF A SITE!!

A NIGHTMARE OF A SITE!!
They randomly just change how much you can lose but don’t adjust your deposit limit. You try to get through to the player protection team and sit at number 1 in the queue for hours with no one picking up the phone. You then try to withdraw money and someone somewhere has changed your card details so you can’t get your own money back. STAY AWAY!!!!!

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi there,

I hope you’re well.

I am sorry to hear your experience with us has fallen short of your expectations. Unfortunately I am unable to provide any account specific information over TrustPilot, but please do reach out to our Customer Services team at any point who would be more than happy to take a look through your account.

We are contactable through a variety of methods outlined on our 'Contact Us' page.

Thank you for taking the time to leave your feedback, we appreciate any and all feedback to help improve our customer service.

Kind regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I play on a number of sites and…

I play on a number of sites and generally know a lot how these games work. Tonight i joined Buzz Bingo and played £50 and also received a £20 newbies bonus for playing £10 on a big bass game.My overall thought was i play these games i chose to play on buzz bingo as i play them regular on other sites.I really felt the play was not the same in total on big bass game spent £30 & only the trigger of the 3 bonus symbols to trigger the 15 free spins dropped in once which is very poor i do believe this has definitely been rigged to take the players money and not pay out.Each game i played spin after after spin was nothing 10p wins & 2p wins the 30p.I was just tapping on spin button & loss after loss Definitely rigged to the hault. i also found it strange after spending £40 i went onto chat about how i will get my bonus he asked if id like to set a deposit limit which i replied i play on other sites and only set a deposit limit if i think they are not playing fair also i worked as an assistant manager for a bookmaker and knew the play rules.If you come here to read reviews this is my honest reviews of the website.

3. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi there Loraine,

I hope you are well.

I am sorry to hear that you are unhappy with the outcome of your games.

We do operate with a Random Number Generator as required to, this is to ensure the outcomes of our games are fair for all customers. With Gambling it is always nice to have a win, but unfortunately there is no guarantee that you will win the amount you have put into the site.

You should only ever deposit and play through money you are happy to potentially loose as there is no guarantee to win. Should you ever begin to feel frustrated with the amount you are winning back, we would always advise utilizing our safer gambling tools for a cool down period.

Thank you for taking the time to leave us a review, good or bad feedback is always appreciated and will help us provide a better customer service experience to our players.

Kind regards
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

What’s not to love about buzz bingo…

What’s not to love about buzz bingo great staff great prices and great prize money

26. april 2026
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Mandi,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review. It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Metro Centre. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Again 2 deposits and still dont win…

Again 2 deposits and still dont win anything on this site.

Never pays bonus feature. Spins are empty.

2. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi there Kelly,

I hope you are well.

I am sorry to hear that you are unhappy with the outcome of your games.

We do operate with a Random Number Generator as required to, this is to ensure the outcomes of our games are fair for all customers. With Gambling it is always nice to have a win, but unfortunately there is no guarantee that you will win the amount you have put into the site.

You should only ever deposit and play through money you are happy to potentially loose as there is no guarantee to win. Should you ever begin to feel frustrated with the amount you are winning back, we would always advise utilizing our safer gambling tools for a cool down period.

Thank you for taking the time to leave us a review, good or bad feedback is always appreciated and will help us provide a better customer service experience to our players.

Kind regards
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never wins

Never wins . Just tatyour money

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Hi Louis,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We understand it can feel disappointing when luck isn’t on your side.

All of our games use a random number generator to ensure fair play for everyone. If you have any concerns, our Customer Service team is always happy to help via the 'Contact Us' section of our website.

We appreciate you giving us a try.

Kind Regards,
Tia
Customer Reviews Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Buzz Bingo-logo

Besvarelse fra Buzz Bingo

Good afternoon,

I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave us a review.

It is great to hear you are enjoying Buzz Bingo Brighton. I will pass this feedback over to the team. I am sure they will love to hear your comments!

I hope you continue to enjoy what Buzz Bingo has to offer and I wish you good luck on your next visit!

Kind regards

Olivia

Customer Reviews Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere