Brightway logistics LLC 

Denne virksomheds TrustScore er ikke tilgængelig lige nu på grund af overtrædelse af vores retningslinjer.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brian Smith did well at arranging terms that worked for the shipper and the carrier. Contact Information was promptly shared with both parties. Review provided by the carrier.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Emma Wilson provide excellent service and folllow up for the transport of my vehicle. The stressful set of events that left me stranded and last minute responsibility of having to transport the vehicl... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Max was quick to answer and was very professional in dealing with me. His price was very competitive but I decided to delay shipping car at this time. Will definitely call your company when I am ready... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They all are Indians and pakistanis! I had a very disappointing experience with Brightway Logistics LLC. I was initially given a price to ship my vehicle, but after moving forward with the co... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Transportministeriet

Skrevet af virksomheden

At Brightway Logistics LLC, we specialize in reliable, safe, and affordable vehicle transport for all types of vehicles across the United States. Whether you're transporting a car, motorcycle, truck, RV, boat, or any other type of vehicle, our goal is to make the shipping process easy, transparent, and stress-free for you. We provide both open and enclosed transport options to suit your vehicle's needs and ensure it arrives at its destination in excellent condition.


Kontaktoplysninger

Overtrædelse af retningslinjer

Alle anmeldelser

(184)

184 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Everything is a lie

False identities, false times for pickup, false quotes they never intend to honor. zero communcation

18. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re sorry to hear about your experience. Please contact us with your booking number, the representative’s name, and your contact details so our management team can investigate and assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They lie about the cost I was told 375…

They lie about the cost I was told 375 ship door to door . Paid deposit signed contract. Then they changed it sent another contract tried charging me 2100. Mitchell James is a snake and liar. Says oh they were just quotes nope you said total price. Maybe be upfront with people . Your a snake.

17. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re sorry to hear about your experience. Please contact us with your booking number, the representative’s name, and your contact details so our management team can investigate and assist you.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jordon More was very helpful with…

Jordon More was very helpful with arranging transport. He assured the driver had a safe record, and was accommodating with unforeseen schedule changes. Pick up and drop off proceeded without issue and care arrived in good condition

9. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bait and switch company

Bait and switch company. They offered to transport my vehicle from Texas to North Carolina for $425, $125 down and $300 cash on delivery. The next day I get a call that they found a driver to deliver it, but the cost will now be $1.50 per mile. You aren’t going to save a dime with these guys. They aren’t honest, they don’t even use their real names on the phone. When I spoke with them their names were Mark Williams and Anna, but I’m sure they are Margaret and Bert by now.

8. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re sorry to hear about your experience. Please contact us with your booking number and representative’s name so our management team can review the pricing, deposit, and communication concerns.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bait and Switch

Bait and Switch. They offer great deals for shipping your car. So you make the down payment of $100 through something called "Whop" and then on the day that they are supposed to send the driver the price has ballooned to 4 times the price. For me the cost was $235. It was changed to $1200 the day of the shipment. I gave them an extra 2 days to get that price back down. When they didn't, they then told me that if I cancel with them, I am responsible for a $200 cancelation fee on top of the $100 retainer.

Edit: Requested info:
Order# is 1423
Person I dealt with was: "Lisa Martin"

5. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re very sorry to hear about your experience.
We understand how frustrating these unexpected price changes must have been.
Clear pricing and honest communication are extremely important to us.
We take your concerns seriously and would like to investigate the matter fully.
Please contact us directly so we can locate and review your booking.
Kindly provide your booking or order number.
Please also include the name of the representative who assisted you.
Share your preferred phone number or email address as well.
This information will help us understand exactly what happened.
Our management team will carefully review all communication and booking details.
We will then contact you directly to discuss the situation and possible resolution.
Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stay Away untrustworthy dishonest company

Stay Away! Bait-and-Switch Tactics and Terrible Customer Service
I had an awful experience with this company and strongly advise against using them.
On 4/29, I received an "all-inclusive" quote of $625 to ship my car from WI to NC, and I paid a $425 deposit. My scheduled pickup date was 7/9.
The issues started when they failed to provide driver information by their own deadline. They told me I could get a full deposit refund if no driver was found by noon on 7/8. When I called at 12:18 PM to request my refund, they refused, claiming they had found a driver—yet they still wouldn't give me the driver's information.
Three hours later, they informed me they had hired a new driver, but the price had been jacked up to $850. To make matters worse, they told me I still owed the full $850 upon delivery, meaning my original $425 deposit was completely wasted. Their excuse? The first driver canceled, and they allegedly used my deposit to pay them anyway.
Why am I responsible for paying a driver who canceled? It is the company's job to secure and manage the transport. This business is untrustworthy, dishonest, and lacks basic competence. I will never use them again.

9. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re very sorry to hear about your experience.
We understand how frustrating these unexpected price changes must have been.
Clear pricing and honest communication are extremely important to us.
We take your concerns seriously and would like to investigate the matter fully.
Please contact us directly so we can locate and review your booking.
Kindly provide your booking or order number.
Please also include the name of the representative who assisted you.
Share your preferred phone number or email address as well.
This information will help us understand exactly what happened.
Our management team will carefully review all communication and booking details.
We will then contact you directly to discuss the situation and possible resolution.
Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Happy with services!

The gentlemen that we dealt with were very nice, and tried to bridge the communication barrier gap. I was very impressed that the delivery driver unloaded all by himself. Thank you brightway, you helped me own my first car in 15 years. Thank you! ☺️

5. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I needed a loader crawler moved

I needed a loader crawler moved. I sent out several requests. Samatha from Brightway offer a better price. Once I read the reviews I asked Samantha about the reviews, she assured me because we are hauling heavy equipment that it was a different scenario than that of the bad reviews, I also asked her to review the price and she assured me the price was accurate. After failing to meet the deadline for picking up the tractor, she then transferred me to William, a specialist with hauling tractors. William missed his deadline and then ghosted me. I had to dispute the charges on my credit card to get my deposit back. I also lost 10 days productivity getting the run around. The fact is they quote low and then try to find drivers, When no drivers accept their low ball offers then they ghost their customers and hope they can hold on to your deposit money. Additionally, neither Samantha or William had an American or European accent like their name would suggest, I’ll leave it up to your imagination where they likely are from. Not a good experience for me.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re sorry about your experience. Please send us your booking number and representative’s name so our management team can review the matter and assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I book an order with them

I book an order with them, and they increase increase the 4x. I don't recommend the company.

30. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

We’re sorry to hear about your experience. Please contact us with your booking number, the representative’s name, and your contact details so our management team can investigate and assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wish could give negative stars

Wish could give negative stars
I booked car transportation with Brightway Logistics LLC two months in advance and paid a deposit of $800. Everything was confirmed at the agreed price of $1550.

On the exact day of pickup, when my moving timeline was locked in, they contacted me and demanded an additional $2,000, stating they could not honor the contract price. This is an unethical bait-and-switch tactic designed to extort customers when they are most vulnerable. Unprofessional, unreliable, and dishonest. Avoid at all costs.
Please save yourself, they are cheaters!

14. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One of the worst companies I’ve dealt…

One of the worst companies I’ve dealt with. Missed pickup commitments, constantly changing stories, higher prices after payment, and no refund despite multiple written promises. I had to let my credit card issuer handle it. Stay away.

18. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Brightway logistics LLC-logo

Besvarelse fra Brightway logistics LLC

Hi Will,
Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear about your experience. We'd like to look into this properly, but we're unable to locate your details in our system based on the information available here.

Could you please share a few more details so we can investigate this for you:

Your order/booking reference number.
The name of the agent you spoke with.
The email or phone number used at the time of booking.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Trying a bait and switch then charge a $200 fee

I agreed to have my vehicle picked up on a Monday for $475. Monday came and they claimed there was an issue with the winch and they would be able to pick it up the next day between 11am-1pm. 1 hour before the new time frame they gave me, they notified me that they wouldn’t be able to pick up my vehicle for the agreed price and the cheapest option they could offer me was Friday for $995. I asked for a refund due to an inability to render services at the time and price we agreed on. They are fighting me and trying to charge me $200 as a cancellation fee and claim they will repay the $150 deposit afterwards. I can not trust this company any more. They are operating under the guides of having a “no guarantee of pick up” clause in their contract but fail to realize that does not absolve them from following through on their agreement. This is a clear bait and switch attempt and they refuse to admit it. Avoid this company at all costs

23. juni 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere