Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nachdem wir die Pergola aufgebaut hatten, haben wir einen Mangel am Stoffdach feststellen müssen. Nach eingehender Korrespondenz mit dem Service haben wir uns gütlich und einvernehmlich positiv für b... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Déception TOTALE ! Barbecue acheté en 2021 et que dire... Rouille et corrosion sur tout le barbecue malgré une utilisation conforme et un stockage à l'abri. Un trou enorme c'est même formé dans... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Haben eine Feuerschale von Blumfeldt seit ca. 1 Jahr im Einsatz. Die Schale ist top und massiv, aber die dazu passende Halterung ist unstabil, wackelig und für mich hierdurch ein Sicherheitsm... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Je ne peux que recommander ce marchand.Je commande régulièrement 1 fois ou 2 fois par an depuis 5 ans. Je n ai jamais été déçue par ce marchand sérieux et très fiable. Bons produits, prix corrects, d... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med havemøbler
  2. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Since 2015, we have been manufacturing blumfeldt outdoor products, fulfilling our dream of designing outdoor products with which we can design our own personal piece of nature. Whether fresh air enthusiasts, guerrilla gardeners or passionate allotment gardeners – what we all have in common is that we know this feeling: arriving in our own nature. Nothing is more beautiful and nothing makes us happier! We like it beautiful and yet functional. This is also important to us in all our products. We want gardens, terraces and balconies to be as homely as our living room. And through integrated technology, we create the comfort that makes it even cosier outside. Because: Outside is the new inside. What do today's garden owners actually want? What are your individual needs and ideas for your open-air living room? These points are our focus on every day. For us, outdoor means creating a personal oasis of well-being.


Kontaktoplysninger

3,0

Middel

TrustScore 3 ud af 5

769 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Produit décevant

Produit décevant : qualité médiocre et finition catastrophique
Je viens de recevoir mon braséro Merano Avanzato Blumfeld, et je suis extrêmement déçu par la qualité globale du produit. Voici les problèmes majeurs rencontrés :
🚨 Défauts de fabrication et finition
• Livraison rapide, mais produit en piteux état : Tous les joints de la table étaient cassés dès la réception.
• Sous la table : un désastre :
• Immaculé de colle, comme si le montage avait été fait à la va-vite, à la main.
• Soudures mal réalisées : visiblement bricolées, sans soin ni précision.
• Table tordue : Le poids du carrelage et de la colle a déformé la structure, rendant le produit instable et dangereux.
🛠️ Problèmes structurels
• Pieds instables : Fixés par deux petites vis seulement, incapables de supporter les 30 kg du braséro. Résultat : le tout branle, et il a fallu que je renforce moi-même la structure avec des équerres pour éviter l’effondrement.
• Acier de mauvaise qualité : Finesse et résistance très douteuses, comme si le produit était conçu pour ne pas durer, la rouille ne va pas tarder.
🔧 Travaux supplémentaires imposés
Pour pouvoir l’utiliser, j’ai dû :
• Repeindre le dessous de la table (peinture écaillée ou absente).
• Refaire tous les joints (ceux d’origine étaient inutilisables ou casser).
• Ajouter des équerres pour stabiliser les pieds (sinon, le produit serait inutilisable).
💡 Conclusion : un produit bas de gamme
Ce bras zéro donne l’impression d’avoir été fabriqué dans des conditions précaires, sans aucun contrôle qualité. Les avis 5 étoiles sur le site ne correspondent absolument pas à la réalité de la qualité des produits sûrement fabriqué a l'autre bout du monde et dans de mauvaises condition, je vais essayer de laisser un avis sur le site et on verra s'il apparaît
À éviter si vous cherchez un produit solide, stable et durable. Je ne recommande pas du tout ce produit, sauf à accepter de passer des heures à le réparer soi-même.honteux

2. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Bonjour,

Nous sommes désolés pour ce désagrément et nous vous prions de nous excuser. Veuillez nous envoyer votre numéro de commande ou votre numéro de facture afin que nous puissions vous identifier dans notre système. Bien entendu, nous traiterons votre demande en urgence afin de trouver une solution satisfaisante.

Nous vous présentons encore nos excuses et vous souhaitons une bonne journée.

Cordialement,
Katarzyna de Klarstein

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Déception TOTALE !

Déception TOTALE !
Barbecue acheté en 2021 et que dire...
Rouille et corrosion sur tout le barbecue malgré une utilisation conforme et un stockage à l'abri. Un trou enorme c'est même formé dans le fond ce qui rend son utilisation impossible.
Réponse du service client : c'est plus garantie débrouillez vous.
Je suis extrêmement déçu, plus jamais je ne commanderai sur ce site qui vend des produits de très mauvaise qualité.
Mr Mace

2. maj 2026
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Bonjour,

nous sommes désolés pour ce désagrément et nous vous présentons nos excuses. Nous venons de vous contacter concernant la résolution de la situation.
Nous réglerons bien sûr tout cela en urgence pour votre entière satisfaction.
Nous vous prions encore une fois de nous excuser et vous souhaitons une agréable journée.

Cordialement,
Jaro de Blumfeldt.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One star

One star – and that’s generous.
Terrible customer service from start to finish. After assembling the gazebo, one of the blinds was immediately faulty – it repeatedly unclipped and fell out during normal use, and one control mechanism arrived broken. This should clearly be a straightforward warranty issue, yet support is nonexistent. I emailed Blumfeldt on 28 April and received nothing beyond an automatic acknowledgement. The phone line doesn’t work, and the so‑called live chat advertised on the website doesn’t exist. Completely unacceptable after spending this amount of money. A warranty is meaningless if the company will not respond. Would not recommend.

As requested the order details My order number 1300259508 and invoice number 4008373567

Updated with details as requested 4 days ago and no response. Just as I expected this company is absolutely 110% poor at customer service!!!! And still no reply to the original e-mail very very poor don’t buy from them to avoid disappointment if you experience issues

26. april 2026
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Hello,

we are sorry for this inconvenience and we apologize. Please send us your order number or invoice number so we can identify you in our system.
We will of course resolve everything urgently to your satisfaction.
We apologize once again and wish you a nice day.

Kind regards,
Jaro from Blumfeldt.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Características incorrectas

Las dimensiones indicadas en la web, no son realmente tras el montaje…. La pérgola mide 20cm menos de altura, siendo que no me sirve para lo que la compré. He mandado más de 4 mails, sin obtener respuesta a ninguno.

Número de pedido 1300259572

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Estimado/a cliente:
Lamentamos que haya tenido una experiencia negativa con nuestra tienda en línea. Según su valoración, no podemos identificar su pedido, por lo que no podemos investigar su reclamación. Le rogamos que nos facilite el número de pedido para poder resolver el problema lo antes posible a su satisfacción.
Atentamente,
el equipo de Blumfeldt

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Korrekter Service

Nachdem wir die Pergola aufgebaut hatten, haben wir einen Mangel am Stoffdach feststellen müssen. Nach eingehender Korrespondenz mit dem Service haben wir uns gütlich und einvernehmlich positiv für beide Seiten geeinigt.
Im gesamten können wir sagen eine positive Erfahrung gemacht zu haben.

6. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Hallo, es tut uns leid für die Unannehmlichkeiten. Bitte teilen Sie uns Ihre Bestell- oder Rechnungsnummer mit, damit wir Sie in unserem System identifizieren können. Selbstverständlich werden wir alles umgehend zu Ihrer Zufriedenheit klären. Wir entschuldigen uns und wünschen Ihnen einen schönen Tag. Mit freundlichen Grüßen, Ancuta von Klarstein.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Feuerschale von Blumfeldt - Unstabil sowie nicht preisgerecht !!!

Haben eine Feuerschale von Blumfeldt seit ca. 1 Jahr im Einsatz.

Die Schale ist top und massiv, aber die dazu passende Halterung ist unstabil, wackelig und für mich hierdurch ein Sicherheitsmangel, da hin & wieder Kinder im Garten sind.

Hatte per Mails und Fotos es dokumentiert sowie hingewiesen aber leider keine Rückmeldung.

Für mich nicht zu empfehlen, kein kundenfreundlicher Service und die Ware minderwertig für den Preis !!

Schade aber ist leider so

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Lieber Kunde,
es tut uns leid, dass Sie negative Erfahrungen mit unserem Onlineshop und dem bei uns gekauften Produkt gemacht haben. Leider konnten wir Ihre Bestellung anhand Ihrer Bewertung nicht identifizieren. Daher bitten wir Sie, uns Ihre Bestellnummer mitzuteilen, damit wir Ihre Beschwerde prüfen und so schnell wie möglich lösen können.
Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir um Entschuldigung.
Ihr Blumfeldt-Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DONT WASTE YOUR TIME

Items seem great and good value but be aware !!! I ordered a gazebo twice each time the item was cancelled. Despite being told it was in stock. Plus shipping is not free as advertised!! TOTAL WASTE OF TIME

1. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BIZAR slechte service

BIZAR slechte service! Artikel nooit ontvangen en na een aantal mails met de klantenservice is enig contact verbroken. Nog nooit zoiets meegemaakt. Inmiddels na twee maanden nog steeds geen product of mijn geld terug. Ontzettend jammer!

Ticketnummer: 8007818575
Ordernummer: 0408284261
Klantnummer: 0009368478

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Geachte heer Jan,

Dank u voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer te lezen dat u deze situatie heeft moeten meemaken en dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Om uw melding correct te kunnen onderzoeken en u verder te helpen, verzoeken wij u vriendelijk om het ordernummer en het bijbehorende ticketnummer aan ons door te geven. Met deze gegevens kunnen wij uw dossier terugvinden en de situatie zo spoedig mogelijk voor u oppakken.

Zodra wij deze informatie hebben ontvangen, zullen wij direct contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zeer slechte klantenservice

Een totaal onbereikbare klantenservice telefoon nummer klopt niet diverse mails worden niet beantwoord en het product wat ik bestelde blijkt bij bol. Com nog een 28 euro goedkoper te zijn. Waardeloze organisatie.

26. januar 2026
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Geachte heer Ruijters,
Dank u voor het delen van uw ervaring.

Wij willen u graag informeren dat uw melding inmiddels via e-mail door onze klantenservice is opgepakt en dat er een passende oplossing is geboden en afgerond. Onze excuses dat de beantwoording langer heeft geduurd dan gebruikelijk.

Wij nemen uw feedback serieus en gebruiken deze om onze bereikbaarheid en service verder te verbeteren. Dank u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a garden shower in October…

I ordered a garden shower in October 2025 and it broke at the start of January 2026. I contacted blumfedlt and they said I could return it for a replacement and a shipping label would be emailed to me within 3 days, 4 days later no label and contacted them again. Same story only they said a label will be emailed with 48 hours. 2 days later still no label. The third time I contacted them they said 24 hours and that was 4 days ago and no label. I would stay away from this company.

UPDATE: Its has now been 48 hours after Blumfedlt left a comment about getting a return label within 24 hours and wouldn't you know... Nothing there.
This has to be the worst company i have ever had the misplease of dealing with.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Dear Mr. Elliott,
Thank you for taking the time to share your experience.

We sincerely apologize for the issue with the garden shower and, in particular, for the repeated delays and poor communication during the return process. This is not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating this situation must have been.

We would like to confirm that the issue has now been addressed internally. The return process has been corrected, and you will receive the return instructions via email within the next 24 hours. We truly appreciate your patience while this matter was reviewed and resolved.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and thank you for bringing this to our attention.

Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

CHARGED FOR A HEATER I DID NOT RECEIVE

Hello again, I am forced to contact your customer service here as I have no other way to reach the company. I placed an order for a heater on 1st of December and never received it. Order no: 1300255859

There was a sudden cancellation of my order after waiting for more than 2 weeks! Shocking! If I knew this was going to happen, I would've ordered somewhere else and by now received the item.

It's 28th Dec and am still waiting for my refund; no heater received as yet to date. Will have to report if I don't get my refund soon. CAN YOU MAKE SURE I GET MY REFUND PLEASE! NO HEATER RECEIVED!

1. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Dear Ayesha,

Thank you for bringing this matter to our attention, and please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration caused by the cancellation of your order.

Regarding your refund, please note that the payment for your order was pre-authorised. Once an order is cancelled, the release of pre-authorised funds is handled by the card issuer or financial institution. As a result, it may take up to 10 working days for the amount to reflect back in your account, depending on your credit institution’s processing times.
We appreciate your patience while this process is completed and assure you that no funds will be retained by us.

Once again, we sincerely apologise for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Kind regards,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No compres en esta tienda

No voy a perder mucho el tiempo escribiendo esta reseña. Ya he perdido demasiado con un simple pedido que después de 20 días todavía no ha llegado, y su sistema de atención al cliente es pésimo o nulo, que no sé que es peor.

Mi consejo: NO COMPRES EN ESTA TIENDA.

16. december 2025
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Estimado Felipe,

Lamentamos sinceramente la experiencia negativa que nos describe y le pedimos disculpas por los inconvenientes ocasionados, así como por la demora en la entrega de su pedido y la percepción de un servicio de atención al cliente insatisfactorio.

Nuestro interés es poder verificar su caso con la máxima atención y brindarle el soporte adecuado. Para ello, le agradeceríamos que nos facilite el número de pedido, de modo que podamos comprobar el estado del envío y ofrecerle una solución a la mayor brevedad posible.

Quedamos a su disposición y esperamos poder aclarar la situación y recuperar su confianza.

Atentamente,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nie wieder – im Juni bestellt, jetzt Schrott – keine Reaktion vom Kundenservice

Ich habe im Juni 2025 eine Pergola von Blumfeldt für über 800 € gekauft – angeblich hochwertig und wetterfest. Tatsächlich war sie schon nach wenigen Wochen beschädigt und ist jetzt komplett zusammengebrochen. Die Konstruktion ist völlig verzogen, instabil und nicht mehr nutzbar.

Ich habe mehrfach den Kundenservice kontaktiert, Fotos geschickt und um Rückerstattung des Restbetrags gebeten - der Kundenservice schlicht nicht existent.

Das Produkt hat nicht mal einen Winter überlebt.
Für ein Produkt in dieser Preisklasse ist das eine Frechheit.
Man lässt Kunden mit defekter Ware einfach hängen. Ich bin maßlos enttäuscht.

Update: bis heute habe ich Immer noch keine Antwort vom Kundenservice erhalten. Ich habe bereits zwei Tickets erstellt.
[Ticket: 8007645410 ]
[ Ticket: 8007699340 ] Bestellenr: 1308249804

26. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Anliegen mitzuteilen. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Sie Probleme mit Ihrer Pergola hatten und dass Sie bisher keinen zufriedenstellenden Service erhalten haben. Wir verstehen Ihren Unmut vollkommen und möchten uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten entschuldigen.

Um Ihnen schnellstmöglich weiterhelfen zu können, bitten wir Sie, uns die Ticket- oder Vorgangsnummer Ihrer bisherigen Anfragen mitzuteilen. So kann unser Kundenservice den Fall direkt prüfen und eine Lösung für Sie veranlassen.

Wir bedanken uns für Ihre Geduld und Ihr Verständnis und hoffen, das Problem zeitnah zu Ihrer Zufriedenheit klären zu können.

Mit freundlichen Grüßen
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No contact for customer service, no order received

Hello, I placed an order for a heater on 1st of December and haven't received it nor is there any tracking information. Order no: 1300255859

I cannot find any contact for customer service either! can you kindly let me know where my order is and please make sure it's delivered before Christmas. Thank you

Update: Sudden cancellation of my order after waiting for more than 2 weeks! Shocking! If I knew this was going to happen, I would've ordered somewhere else and by now received the item. Btw. still waiting for my refund!

Update 28th Dec: Still waiting for my refund; no heater received as yet to date. Will have to report if I don't get my refund soon.

1. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Dear Ayesha,

Please accept our sincere apologies for the delayed response. Due to an exceptionally high volume of inquiries, our reply has been longer than usual, and we truly regret any inconvenience this has caused.

We want to assure you that our customer service team is actively looking into your order and will be in touch with updates as soon as possible. We appreciate your patience and understanding while we work to provide a resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and we will do our utmost to ensure your concerns are addressed promptly.

Kind regards,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A FUIR

A FUIR, 1 étoile car il faut en mettre 1 !
J'ai acheté un chauffage gaz en 2022, à la remise en route cette année il s'arrête tout seul, plus de réglage de flamme possible au prix du chauffage la durée de vie est courte... Je leur demande d'ou peut provenir la panne, il me précise de faire appel à un réparateur ou de changer le système, très bien je leur demande un réparateur près de chez moi ou pour commander le système et là ils ne vendent pas de pièces détachées et pas de réponse pour un réparateur, depuis plusieurs relances sans réponse... Du coup mon produit est à jeter. NE SURTOUT PAS COMMANDER CETTE MARQUE BAS DE GAMME

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Cher Monsieur Anthony,

Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience et nous vous prions de bien vouloir accepter nos sincères excuses pour les difficultés rencontrées avec votre chauffage à gaz. Nous comprenons parfaitement votre déception et regrettons les désagréments causés.

À ce jour, nous ne disposons malheureusement pas de la pièce détachée nécessaire à la réparation de votre appareil. Cependant, nous tenons à vous informer que nous travaillons actuellement en étroite collaboration avec le fabricant afin de pouvoir proposer prochainement une gamme plus complète de pièces de rechange directement sur notre site.

Nous sommes désolés qu’aucune solution immédiate n’ait pu vous être apportée et pour le manque de réactivité dans nos précédents échanges. Soyez assuré que votre retour a été transmis au service concerné afin d’améliorer notre suivi client.

Nous restons à votre disposition pour toute question supplémentaire ou pour vous informer dès que les pièces détachées seront disponibles.

Cordialement,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Einen schlimmeren Kundenservice gibts…

Einen schlimmeren Kundenservice gibts eigentlich gar nicht!

25. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Sehr geehrte Frau Linda,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung mit uns zu teilen. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Sie unseren Kundenservice als unzureichend erlebt haben. Dafür möchten wir uns in aller Form entschuldigen.

Unser Kundenserviceteam wird sich zeitnah mit Ihnen in Verbindung setzen, um Ihrem Anliegen nachzugehen und Ihnen die notwendige Unterstützung zu bieten.

Mit freundlichen Grüßen,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered FIRE

UPDATE
It has been 2 Months since Blumfeldt / Chal-Tec responded saying it was being dealt with but NOTHING was ever done. I also read about other products being FAULTY from this company & their Customer Services IGNORING the complaints!!!
I'd advise AVOID ANY PRODUCTS from these companies, CHEL-TEC/BLUMFELDT. VERY BAD customer service & sell faulty products which they do not replace?????
Original
Ordered FIRE, it arrived with the back falling off as the screws were sheared off at the head [they were in the box] I reported this within 2 days. I have sent over 8 emails, I get replies written in GERMAN! and they now say I can only have a % of my money as it was out of the 14 days!
fire is DAMAGED! & paid £50 for handyman to carry to the room, unpack and assemble the fire fuel pit. Once he discovered it damaged he advised me to send it back as it was dangerous. BLUMFELD have been EXTREMELY UNHELPFUL & still need to collect it ! I will take legal action for my refund! I sent no less than 8 emails. three times I explained there isn't any packaging so they need to provide this in order for the fire to be protected for the return, THREE TIMES they have said to use the original packing! Now saying it is MY responsibility to provide packaging!
This has been a 3 week NIGHTMARE, This company HAVE NOT met I expectations of a GERMAN company. I've been an advocate of GERMAN QUALITY & SERVICE for many years however this is NOT a good example of German quality & I would NEVER recommend this company.
Parcel Force arrived 12pm to collect. I explained there was a damaged fire to collect however it was not packaged because the seller, BLUMFELDT, had not sent any packaging despite being informed in more than THREE emails that the original packaging was removed and disposed.
Parcel Force could not collect it without suitable packaging and it would be refused & RETURNED to me so the damaged fire remains at my property .
This company have and are continuing to cause me a lot of stress and anxiety. PLUS I am unable to buy another fire whilst this company have my money.
DECEMBER 22nd 2025
The response says'dealing with...arrange to collect in process... ' this is NOT THE CASE' I still have a DAMAGED / FAULTY FIRE and they STILL have MY MONEY!!!!

4. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Dear Miss Smith,

We are sincerely sorry to hear about the experience you have described and deeply regret the inconvenience this situation has caused you. Please accept our apologies for the damaged item you received and for the frustration caused by the language issues and delays in our communication.

We want to assure you that our support team is actively handling your case. A pickup for the damaged item has already been arranged, and all relevant information has been forwarded to you via email. Our team will continue to follow the matter closely to ensure it is resolved as quickly and smoothly as possible.

Once again, we apologise for the inconvenience you have faced and appreciate your patience while we work to bring this to a satisfactory conclusion.

Kind regards,
Antonella

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Habe einen Blumfeldt- Terrassenofen…

Habe einen Blumfeldt- Terrassenofen "Flagranti" für
400 ,- € gekauft. Garantie ist abgelaufen.
Nun ist das Thermoelement kaputt. Kann ja passieren !
Habe original Typenschild und original Blumfeldt Material Nr. geschickt.
So antwortet Blumfeldt
Leider liegen uns zu den bereits in der Produktbeschreibung und Bedienungsanleitung erwähnten Angaben derzeit keine weiteren technischen Details vor. -bedauerlicherweise bieten wir das angefragte Ersatzteil nicht an.
Wenn Sie eine bestimmte Information benötigen, gibt es einige Rezensionen und Foren im Internet, wo Sie eventuell die benötigten Informationen beziehen können.

Ihr Blumfeldt Service Team

Meine Frage: Wer braucht solche Firmen ?
Das hätte ich on Temu erwartet, dann aber wenger als die Hälfte bezahlt.

24. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

Sehr geehrter Herr Stiller,

vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern sehr, dass wir Ihnen beim Ersatzteil für Ihren Flagranti Terrassenofen nicht wie gewünscht weiterhelfen konnten. Wir verstehen Ihren Ärger und nehmen Ihr Feedback sehr ernst.

Für einige Geräte, die nicht mehr im aktuellen Sortiment liegen, sind bestimmte Ersatzteile leider nicht mehr lieferbar. Das schränkt unsere Möglichkeiten ein, auch wenn wir selbstverständlich gern eine passende Lösung anbieten würden.

Gerne prüfen wir Ihre Anfrage erneut und sehen nach, ob wir alternativ bei der Diagnose oder Reparatur unterstützen können. Sie können uns dazu jederzeit direkt kontaktieren.

Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrung geteilt haben, sie hilft uns, unseren Service weiter zu optimieren.

Mit freundlichen Grüßen
Electra

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Je commande régulièrement 1 fois ou 2…

Je ne peux que recommander ce marchand.Je commande régulièrement 1 fois ou 2 fois par an depuis 5 ans. Je n ai jamais été déçue par ce marchand sérieux et très fiable.
Bons produits, prix corrects, délai de livraison .. emballage soigné.. si éventuel retour tout est bien expliqué .. et remboursement rapide.

6. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Blumfeldt-logo

Besvarelse fra Blumfeldt

❤️

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere