Ze beloven wagens die grondig gecontroleerd zijn. Echter heb je kort na aankoop al zoveel problemen met de wagen. Ondanks de premium garantie die ze zo graag verkopen weigeren ze herstellingen die moe... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ze beloven wagens die grondig gecontroleerd zijn. Echter heb je kort na aankoop al zoveel problemen met de wagen. Ondanks de premium garantie die ze zo graag verkopen weigeren ze herstellingen die moe... Se mere
Virksomheden har svaret
L entreprise est très professionnel tout est bien expliqué si besoin de réponse à des questions le numéro à dispo ou l email sont très bien. Le livreur Mr. Ayman et génial il explique très bien,... Se mere
Virksomheden har svaret
Zeer goede ervaring met Autohero en absoluut tevreden met mijn nieuwe auto. Van de eerste stappen op de website tot de levering van de auto werd men zeer goed begeleid en op de hoogte gebracht v... Se mere
Virksomheden har svaret
Magnifique véhicule de transport tout vitré qui nous permet une bonne visibilité du véhicule. Le livreur, Ayman, est super sympas, souriant et serviable du début jusqu'à la fin ! Milles merciii à lu... Se mere
Virksomheden har svaret
Skrevet af virksomheden
Skrevet af virksomheden

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), Belgien
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
alles verliep redelijk vlot:auto ingeleverd, wel deel van prijs moeten afdoen omdat laadkabel van hybride ontbrak. Er werd beloofd dat het geld na 2 tot max 3 werkdagen op de rekening zou staan. Na 5 dagen staat dit nog niet op de rekening! Ook niet telefonisch bereikbaar!

Besvarelse fra Autohero België
Zeer goede afhandeling en auto perfect ontvangen.

Besvarelse fra Autohero België
Ondanks dat er toch heel wat negatieve reviews te lezen zijn, hebben we toch het risico genomen en een andere auto bij AutoHero gekocht en onze oude ingeruild.
We hadden alle gegevens van onze vorige wagen zo uitgebreid mogelijk ingevuld waardoor we dus het exacte bedrag voor onze wagen bij inruil hebben gekregen als dat ze eerder online geschat hadden.
Ik moet toegeven dat de communicatie naar ons toe niet altijd fantastisch was. We hadden vele vragen maar daar werd niet altijd even duidelijk op geantwoord. Ik heb dus regelmatig zelf gebeld naar AutoHero en ik kreeg vrijwel altijd direct iemand aan de lijn die me vriendelijk te woord stond.
Dat ik zelf moest bellen, stoorde me niet echt, aangezien ik telefonisch meteen goed geholpen werd.
Tussen de prijsinschatting van onze wagen, het kopen van onze nieuwe wagen en het ophalen van de nieuwe wagen, zat nog geen twee weken! Dat vind ik best snel!
Wij zijn blij met onze wagen. Alle imperfecties werden duidelijk beschreven op de website.

Besvarelse fra Autohero België
Auto gevonden, betalen en ophalen...makkelijk zat, niet?
Ook onderhoud gedaan...maar niet de cabine/pollen filters!
Alles verloopt heel correct. Niets op aan te merken...of toch? De oplevering was heel droog. Alsof je een pakje ophaalt bij de post.
Mijn grootste problemen waren dat er vermeld was in de beschrijving dat er maar 1 sleutel aanwezig was en de grootste "beschadiging" die vergeten was te vermelden. Dus bestel ik meteen een tweede sleutel bij de merkgarage. Bij oplevering blijken er toch 2 sleutels te zijn! Ik heb dus 395 euro betaald voor nietsvoor een nieuwe sleutel. Toen ik dit aangaf konden ze 150 euro geven ter compensatie, waarmee ik niet akkoord ging. Toen deden ze het voorstel van 250 euro. Ik heb 395 betaald omwille van een fout van hun kant...door een compensatie voor te stellen geven ze dat ook toe, maar terugbetalen willen ze niet. Als ik niet akkoord ga kan ik ook de auto terug brengen, krijg ik als antwoord! De schade aan het dak, die NIET vermeld was waren gebruikssporen volgens hen.
Dus voor 145 euro willen ze wat slechte reclame? Onbegrijbaar! Customer service is dan ook niet hun sterkste kant.
Contoleer dus goed bij ophaling!

Besvarelse fra Autohero België
Tijdens het aanleveren van mijn Auto 14 dagen na leverings datum heb ik een cleam ingebracht dat mijn auto niet starten na een gesprek met autohero hebben zij naar een garage gestuurd om een nieuwe batterij en kreeg ik ook een bedrag van 100 euro als schade ,maar dit is nu al een week geleden en deze nog steeds niet ontvangen heb vandaag nog maar eens een mailtje gestuurd nog geen reactie ontvangen daarom vindt ik de Service van het hoofdbureau niet correct voor mij is een afspraak maken een afspraak
Rudy

Besvarelse fra Autohero België
Le vendeur était serviable et anticipatif (livraison avancee au 3/6/26) par Karim.

Besvarelse fra Autohero België
Karim le vendeur de Herstal a été super pro , la voiture est en bon état et correspond entièrement a la proposition sur le site et même plus

Besvarelse fra Autohero België
Pour le moment je suis tout à fait satisfait je recommande

Besvarelse fra Autohero België
Eerst een absoluut belachelijke bodemprijs aangeboden krijgen (letterlijk een kwart van de tweedehandsmarkt prijs) en als je na 2 weken niet aanvaard hebt, is er plots "onverwacht hogere vraag naar uw voertuig" waarnaar de geboden prijs x2.5 gaat, nog steeds laag (30% onder gangbare tweedehandsprijzen) maar al minder belachelijk
Dat is pure zakzetterij om mensen die snel willen verkopen geld te onthouden
Edit na reactie autohero:
De verandering in prijs is niet het probleem -dat is de enige reden dat het 2 sterren is ipv 1-, het compleet onrealistische start offer en de toon alsof de verhoging 2 weken later iets fenomenaal is, zijn de problemen.
Auto ondertussen elders verkocht voor 3,5 maal zoveel als jullie bod.

Besvarelse fra Autohero België
Karim fait du très bon travail.
Bon accueil et répond clairement à toutes les questions

Besvarelse fra Autohero België
Très professionnel. A l’écoute et des bons renseignements. Merci à Ayman

Besvarelse fra Autohero België
Super service! Remise claire et précise, à l’écoute et disponible
@Karim, Je recommande!

Besvarelse fra Autohero België

Besvarelse fra Autohero België
Mon expérience d'achat chez Autohero Belgique (commande BEBO059255, Audi Q4 45 e-tron) a été décevante de bout en bout. Voici le déroulement, dans l'ordre, pour que chacun se fasse son idée :
-13/05/2026 — Signature du financement. Dès cette première étape, la gestion des signatures électroniques s'est révélée confuse : procédure peu claire et liens peu fiables. J'aurais dû y voir un premier signal.
20/05/2026 — Émission de la facture. À ce stade, tout laissait légitimement penser que la vente suivait son cours normal.
Entre les deux et l'annulation — la partie la plus pénible.
J'ai dû me déplacer à deux reprises jusqu'aux bureaux de Machelen.
Le contrôle des documents signés sur papier a été bâclé. Plusieurs liens transmis ne fonctionnaient tout simplement pas.
Et surtout, mes e-mails sont restés sans réponse pendant tout le processus : impossible d'obtenir un interlocuteur clair pour faire avancer le dossier.
-01/06/2026 — Annulation de la commande, au motif que le véhicule n'avait pas ses documents, accompagnée d'une facture d'annulation avec remboursement intégral. Le même jour, j'ai enfin reçu un e-mail d'excuses proposant de me re-livrer le véhicule « conforme » dans les meilleurs délais — mais sans aucune date ni engagement concret. Une réaction qui arrive trop tard, une fois la commande déjà annulée.
En résumé : ce n'est pas tant l'annulation en elle-même qui pose problème, mais l'accumulation — signatures électroniques mal gérées, contrôle des documents papier déficient, liens défaillants, e-mails ignorés jusqu'à l'annulation, déplacements inutiles et temps perdu.
Qu'un véhicule soit proposé, financé puis facturé avant qu'un problème aussi fondamental que l'absence de ses papiers ne soit découvert en dit long sur le manque de rigueur du processus.
On attend mieux d'un acteur de cette taille. Je ne recommande pas.

Besvarelse fra Autohero België
Karim tres agreable très sympathique

Besvarelse fra Autohero België
Vandaag kreeg ik een mail van Autohero om te "vieren" dat ik deze maand mijn auto één jaar heb. De realiteit is één grote frustratie. Zo liet de verwarming het al afweten in de ijskoude winter en is de wagen afgeleverd op banden en remmen van de allergoedkoopste B-kwaliteit.
Nu word ik al weken aan het lijntje gehouden vanwege een olielekkage aan de schokdemper. Dit werd vlak vóór het einde van het eerste jaar ontdekt bij de keuringscontrole, maar zo'n lek ontstaat niet plotseling en was overduidelijk al veel langer sluimerend aan de gang.
Wat volgt is een klantonvriendelijke nachtmerrie: Autohero weigert samen te werken met mijn garagist en stuurt me naar hun eigen partner. Door hun eigen slordigheid ben ik daar uiteindelijk DRIE keer naartoe moeten rijden voor diagnoses (omdat ze foto's vergaten te nemen). Uren tijdverlies tot gevolg.
Nu wijst Autohero de claim af onder het mom van "slijtage". Dit is een directe schending van de Belgische wetgeving én hun eigen garantievoorwaarden, waarin staat dat gebreken binnen het eerste jaar gedekt zijn (wat wettelijke service is).
Het meest schandalige? Ik heb ruim € 1.000 extra betaald voor een 'Premium Garantie'. In de praktijk weigeren ze hiermee zelfs de gratis wettelijke basisrechten te respecteren. De zaak ligt nu bij mijn rechtsbijstand. Koop hier nooit je auto: zodra het geld binnen is, ben je als klant lucht voor hen.

Besvarelse fra Autohero België
Samir est très professionnel. Nous avons été très bien reçu et conseillé. Super expérience avec Autohero.

Besvarelse fra Autohero België
Vendeur agréable, très professionnel et à l’écoute. Réponses claires, bons conseils et excellent accueil. Très satisfait de mon expérience.”

Besvarelse fra Autohero België
Enorm goede, zeer vriendelijke service. Heldere, duidelijke communicatie en bij levering eveneens sympathieke top-service van chauffeur Arno.

Besvarelse fra Autohero België
veículo em um perfeito estado
Atendimento sensacional

Besvarelse fra Autohero België
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.