Amelia Rose Floral Couture Anmeldelser 

174
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The flowers are gorgeous and perfect for the sympathy gift I am giving! Already received many compliments on them. Customer service is amazing. Ordered last night and available for pick up today... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We love to get flowers from Amelia Rose Floral Couture. A reliable service, high quality and lots of unique arrangements to choose from for our friends and family. They are such a lovely treat and we... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I received a beautiful white bouquet from this florist and was so impressed with the quality. The flowers were absolutely stunning, elegant, and arranged perfectly. What stood out most was how long th... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Well, where do I start? Flowers were ordered and despatched Saturday and arrived to my door Sunday! 20 stems of coral peonies all arrived safely in the most incredible packaging. They were sent in an... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Blomsterbutik

Skrevet af virksomheden

Amelia Rose is a modern couture florist leading the way in floral designs. Offering same day delivery all over Greater Manchester as well as next day delivery all over the UK. Perfect for all occasions such as Valentines Day, Mothers Day, birthdays, anniversaries, baby news and all other joyous occasions.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

174 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 44 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(174)

133 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had very last minute flower delivery…

I had very last minute flower delivery needed and contacted them through WhatsApp. Even though they couldn’t do delivery on the same day due to their cut off time, they still made the flowers for me and arranged uber pick up with me to accommodate my wish.

So kind and helpful! went above & beyond for me, I couldn’t be more grateful. 12/10 service xxx

26. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not delivered on time

After delivery which had to be mailed and reminded,
My mothers flowers were old and not presentable, very disappointing,
I mailed and explained the situation and no response.
In the past I have used this service and it was exceptionally good
What happened?

26. februar 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

International Relations

I was an international customer using this florist for the first time and everything went perfectly. My friend thought her flowers were beautiful and I would definitely use this florist again.

27. februar 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The flowers came dry

The flowers came dry, the box that the flowers usually comes in didn’t come either. It came in a wet card board box which is not presentable at all for a gift to someone. Massively disappointed and will never shop from here again.

7. januar 2026
Amelia Rose Floral Couture-logo

Besvarelse fra Amelia Rose Floral Couture

Hi, thank you for taking the time to share your feedback.

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this would have been, especially when the order was intended as a gift.

Unfortunately, issues like this can occasionally occur during transit with our shipping partners, which is outside of our direct control. That said, we absolutely can help resolve situations like this when we’re made aware of them.

We didn’t receive any contact from you regarding this order, and had you reached out, we would have been more than happy to assist and find a solution for you.

Thank you again for your review, we genuinely value all feedback and always aim to support our customers when issues arise.

Lucy
AR

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Nice flowers, terrible card.

The flowers were lovely. The card however was simply a sticker stuck on some cardboard. I gave feedback to them about this and they didn’t have the decency to respond to the feedback. These flowers were for someone who had just lost a loved one and I was embarrassed by the card that came with them. Probably would have given a 4 if they’d have taken the time to respond to the card feedback.

Update: the response is terrible. No explanation for not replying to the feedback and doesn’t change then fact it was a sticker on a card. I don’t need proof of it, I have seen it and sent you a photo of it.

Update: further response is still unacceptable. Still no explanation as to why they didn’t respond to the feedback and blaming Interflora when it is them who produce the card along with then flowers is poor. The three of us that ordered the flowers are deeply disappointed and even the recipient of them noticed the quality of the card. No compassion, no response to feedback and then basic deflection, do not use in the event of a death is my advice.

14. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Amelia Rose Floral Couture-logo

Besvarelse fra Amelia Rose Floral Couture

Hi Tom,
Thank you for your feedback regarding our flowers and the complimentary card message. At Amelia Rose, we take great pride in delivering not only the highest quality flowers, but also beautifully presented branding and care packs.
I want to assure you that our card messages are never simply attached to plain white card. We use professionally printed cards that have been custom-designed to reflect our brand. In fact, the reverse side of the card includes our signature phrase: “Flowers speak louder with words.” Unfortunately you didn’t order directly through ourselves so regarding the sticker, you will need to contact interflora about this as this is the method they use for messages, we would of been more than happy to of hand written your note if you had requested!
If you’d like, I’d be more than happy to provide proof of this—please don’t hesitate to contact us directly.
Warm regards,
Lucy
Amelia Rose

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect!

Bought the flowers for my sisters engagement and they were perfect and exactly like the photos. Will definitely order from here again 😍

30. august 2025
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Deeply Disappointed - Poor Quality and No Accountability from Amelia Rose Floral Couture

I rarely leave reviews, but I feel compelled to share my experience with Amelia Rose Floral Couture so others can make an informed decision. Also looking at other reviews i can see this experience is not typical of what experiences others have received. Needless to say, I ordered flowers for my wife to celebrate our 20th wedding anniversary—an incredibly important and personal milestone. What arrived was nothing short of disheartening: the bouquet was clearly not fresh, with wilted petals and limp stems that looked several days old.
I informed them immediately and rather than receiving a satisfactory response I ended up returning the flowers to the shop the very next morning so they could see for themselves—and it was obvious they were far from acceptable. Only then was I offered a replacement, but no refund was ever offered. In the end, I walked away with nothing. No fresh flowers. No refund. Just a £60 loss and a bitter feeling on what should have been a joyful day.
I do respect the passion that goes into running a small, family business—but I cannot respect the lack of understanding or empathy shown toward a disappointed customer. There was no genuine effort to make things right to my satisfaction as the offer of a replacement from this experience was 24hrs too late and something i wasn't willing to accept, and the message I was left with was: once they’ve made the sale, that’s where the care ends.
Based on this experience, I cannot recommend Amelia Rose Floral Couture. Customer satisfaction matters—especially when your business revolves around life’s most meaningful moments.

IN RESPONSE TO THE REPLY:- As i am unable to respond to the feedback, i have added it to the bottom of my review. I think its important for future customers to understand that these flowers may have looked presentable when they were delivered, but were clearly not fresh on the day and were already starting to brown in colour when they were returned less than 24hrs later (The point of my complaint is the freshness of the flowers and not the way the were displayed, but Amelia Rose seems to ignore this point) If as a company you feel that is acceptable when your client is not satisfied with your product or service and therefore does not want to take a replacement 24hrs later and you will not refund their money then you do not act to provide the level of service any consumer would expect. You may state the the case is closed as you have basically received £60 for nothing, however Under the Consumer Rights Act, you have rights regarding flowers if they are not up to standard. The retailer is responsible for the condition of the flowers until you receive them. If they arrive dead, damaged, or not as pictured, you can claim a full refund, including delivery costs.

13. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Amelia Rose Floral Couture-logo

Besvarelse fra Amelia Rose Floral Couture

Dear Ian,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that you were dissatisfied with your anniversary bouquet and that your experience with us did not meet your expectations on such a meaningful occasion.

We are committed to providing high-quality floral arrangements and attentive service, and we regret that you were disappointed on this occasion. While we did offer a replacement upon return of the bouquet, we understand you declined this resolution.

It is worth noting that during our conversation, you mentioned your wife did not like the bouquet and that she had pulled apart the arrangement, including attempting to remove the gold leaves herself. This understandably altered the structure and presentation of the flowers, making it difficult to fairly assess the bouquet in its original condition.

Although our records indicate the flowers left our shop in fresh condition, we recognise that perceptions of quality can vary and that floristry is, at its core, a highly personal and emotional service. Please know that we take all feedback seriously and continuously strive to ensure each customer feels valued and respected.

We are sorry that your experience did not reflect the high standards we aim to uphold, and we consider the matter closed.

Kind regards,
Jessica @ Customer Service AR

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The best florist around

The best florist around. Had many orders from these and always above satisfactory. Would highly recommend!

26. april 2025
Amelia Rose Floral Couture-logo

Besvarelse fra Amelia Rose Floral Couture

Thank you so much!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Flowers perfect however delivered late

Flowers were perfect and very happy with them. However paid for ‘Am delivery’ and they arrived at 1pm which was disappointing considering I paid for the delivery to be before 12.

4. marts 2025
Amelia Rose Floral Couture-logo

Besvarelse fra Amelia Rose Floral Couture

Hi, thank you for your review, we're glad the flowers were perfect. We can only apologise, if you had contacted us after 12 we could have rectified this for you...Often delays are out of our control so again can only apologise.
Thank you
Jessica @AR

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere