Allcamps Anmeldelser 

836
•
TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

We had a lovely stay at camping Eden in lake Garda. We stayed in happy camp. The booking process was easy. We would have liked to have found out about them holding our deposit until the last day when... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The pool area was fabulous fun, waterpark, lovely clean pool. Entertainment was great, great range of activities on-site such as archery, lazer tag, inflatable play on lake, go karts. The only downsid... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recently booked a holiday to Le Ty Nadan in Brittany France. We requested the 'Premium Lounge' accommodation and certainly wasn't disappointed. The cabin looked almost new with a lovely outdoor seatin... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent website, very clear to read. The pictures are a true representation of the accommodation, although you may not get the same cottage as photograph. Company very professional. Sites are clea... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Rejsearrangør
  2. Feriebolig
  3. Fritidshus
  4. Hytteudlejningsbureau

Skrevet af virksomheden

Allcamps offers you a superb range of Campsite holidays on over 1000 campsites in nineteen countries with an unrivalled variety of accommodation types. With luxury tents, mobile homes and bungalows we are confident that we can find the right holiday for your family. Already established with offices in the Netherlands, Switzerland and Denmark, Allcamps has become one of the leading specialists in European Camping. We are delighted to be able to offer the same quality holidays and reliable service to customers in the UK. Book with Allcamps and be at home on every campsite! Personal Contact and Experience Booking with Allcamps could not be easier. We have an excellent online booking system backed up by an experienced team in our office, who will be delighted to answer any questions that you have about our campsites and accommodation. Most of our staff go on holiday with Allcamps and have first-hand knowledge of the Allcamps campsites and accommodation.


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

836 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(836)

35 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Too little help too late

Straight forward booking process however when the campsite and facilities are not what you have been sold there was little support too late
We had booked electricity with our pitch but none was available. I contacted allcamps to try and support as my son has medication that needed to be kept in the fridge but with no electricity this was not possible. Allcamps did contact back the following day however as we had no electricity I had no way of charging my phone so didn't know they had called or messaged until after it was too late. All I can say is thank goodness for the kindness of fellow campers who offered to plug our fridge in their caravan otherwise we would have been in a bigger mess

18. juli 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They changed our site without confirming!

We arrived at our camp site and it wasn't the site we booked! We wrote in a complaint that evening as the phone lines and reception had closed. The next morning we went to reception and they said this happens all the time as the site has 2 sites with the same names and All Camp change people around. We were not happy with this site for a few reasons, the caravan we extremely dirty, it was small with no slides in the pool area, you couldn't walk to the beach and the entertainment was appalling/nothing! The reception said we had to complain through all camps. They called us that morning (25th July), to say there was no room at our site but they would email us other options. They emailed 3 options.... 2 of them were not dog friendly, so not possible. The 3rd option was for change of site in 2 days, to a completely different site. We chose to change and replied back to the email immediately. There after we heard nothing from all camps, all day we tried calling and emailing, finally at 17:37 (6 hours after we requested confirmation) we were told the site would be booked for us and a new voucher would come through. The next day no voucher was emailed, so again we spent the day emailing and chasing and heard nothing. The following day and day of the move we still didn't have confirmation, so we called the new site, they confirmed they only got the booking late the night before. The whole time we kept asking for a complaint form and for our holiday to be extended due to missing out on 2 days (1 day chasing and complaining, and 1 moving locations). Both these requests were ignored every time! Once arriving to the new site the entertainment was appalling for young kids, actually non existence! My 10 year old waited days to play in a football tournament at 3pm. Once he arrived it was for only over 16 year olds! Him and a lot of other children were extremely disappointment, there was no age limit on the entertainment board. The caravan was far from the pool and far from the beach. A site I wouldn't have booked for a reason from the start.

In reply to your reply: I NEVER booked the wrong website. I booked to correct website. It was even confirmed on our arrival that this happens often, you change people. Plus your colleague also confirmed this on the phone, you changed us! We booked the correct campsite. You changed us!

24. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Allcamps-logo

Besvarelse fra Allcamps

Dear Estelle,

Thank you for your review and feedback!
Iam sorry to hear that by mistake you have booked the wrong campsite. We offer 2 campsites with the same name in the same area so that is a pity.You have been changed to another campsite but you were not happy there eather. I see you already filled in a complaint on our website and that my collegues are working on it. As soon as we have spoken with the campsites we will come back to you at least within 4 weeks.
Please let me know if we can do something for you.
Kind regards, Karin Team Allcamps

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Easy to book and good price

Easy to book and good price, only issue was booking bedding for the park home, it said single or double per unit, but actually should say single per bed or double per bed,so when we arrived we were 3 sets of sheets short.

21. juli 2024
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Using a voucher

I was using a voucher issued due to Covid. I worried that the process might be difficult but your site was really easy to use, and the assistant I spoke to could not have been more helpful. Thank you.

18. juli 2024
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Good value but terrible customer…

Good value but terrible customer service. They've not confirmed our booking. I contacted them a while ago. In the end contacted the site separately and they got back to me to confirm. This could have affected our entire route.

12. juli 2024
Allcamps-logo

Besvarelse fra Allcamps

Dear McMann family, thank you for your review and feedback. I am sorry to hear that you were not happy with our service. The booking you are referring to was booked immediately for you, because of bug in our system your confirmation was not sent automatically. That is why there was a delay in sending out your confirmation. We are sorry for the inconvenience caused. Kind regards, Team Allcamps Colinda

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere