Adaptawear Anmeldelser 

389
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Probably THE worst quality product I had the misfortune to buy. I bought a pear of trousers for my husband. Turned them inside out and was appalled at the workmanship. The quality is shocking for the... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Blue corduroy men’s trousers fading fabric into pinkish-brown. Emailed Able2wear with pictures, their sister company, where we ordered a few other pairs. They blame the fading of the fabric on u... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

As a result of an accident my husband was unable to put on his regular trousers with his leg in a frame... Adaptawear to the rescue... A pair of comfortable trousers with zips both sides from top to b... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have just found this site and was looking for a cushion or alternative for my 100 yr old husband to sit on to avoid pressure sores. Alternative purchases were uncomfortable, my husband refused to si... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik
  2. Dametøjsbutik
  3. Herretøjsbutik
  4. Leverandør af hjælpemidler

Skrevet af virksomheden

Adaptawear comfort clothing has been designed to improve independent living and assisted dressing aiming to make getting dressed easier and less stressful for both the wearer and carer. We have a range of products for day and night that use bespoke fastenings and discreet but smart adaptations. Our products can help with a range of conditions and many are available with VAT relief.


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

389 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,6

Alle anmeldelser

(389)

0 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Probably THE worst quality product I…

Probably THE worst quality product I had the misfortune to buy. I bought a pear of trousers for my husband. Turned them inside out and was appalled at the workmanship. The quality is shocking for the price. Temu has better quality clothing. The company should investigate their suppliers

31. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fading Blue corduroy fabric men’s trousers

Blue corduroy men’s trousers fading fabric into pinkish-brown.
Emailed Able2wear with pictures, their sister company, where we ordered a few other pairs.
They blame the fading of the fabric on using hand sanitiser😂
Looking at the large area’s of fading on upper legs and all of the back, my husband must have used a whole bottle a time and smeared it over his trousers.
He is only physically disabled and we use soap instead of hand sanitiser.
Bad costumer service, not taking us seriously and making a fool of my husband’s complaints.
Last time we ordered.

25. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

unique

I ordered one day and got it the next and am very happy with the quality and is something i haven't been able to find anywhere else have just ordered another one for my husband.

15. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered on the 2nd December still no…

Ordered on the 2nd December still no delivery and have had my surgery so no longer require

2. december 2022
Adaptawear-logo

Besvarelse fra Adaptawear

Sorry for the delay with your order, which was sent using a Royal Mail 24 hour service but is delayed due to the Royal Mail strikes. We're looking at alternative couriers but as you can imagine they are all bombarded at this time.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Where is my order ?

Where is my order ?
No information what so ever.
Hower Dan wrote and kept me in the loop after two emails from me .
In the end my order did arrive ,its just frustrating the times we live in , no ones fault really.

11. december 2022
Adaptawear-logo

Besvarelse fra Adaptawear

Hi Hugh, Sorry for the delay with your order. Your order was placed on 5th December and sent out the next day using a Royal Mail 24 hour service but we are experiencing delays with some orders due to the Royal Mail strikes. Sorry for the delay.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I’m sorry but even one star isn’t…

I’m sorry but even one star isn’t deserved, placed a order for £30 4 weeks ago, no item received and no reply from the company to any of my emails. Will be taking it further as can’t afford to lose the money

10. december 2022
Adaptawear-logo

Besvarelse fra Adaptawear

Sorry for the delay with your order. We've looked into this and responded to your email. Your order was placed on 29th November and sent out on 1st December using a Royal Mail 24 service but due to the Royal Mail strikes we are experiencing delays with some orders.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Arrived promptly.

Arrived promptly, hasn't been worn yet but looks comfortable and easy to put on.

18. november 2022
Adaptawear-logo

Besvarelse fra Adaptawear

Thank you for taking the time to leave a review Graham.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Their size guide needs adjusting

I ordered a pack of underwear and used their size guide to find which size would be needed.
The quality of their products are very good but unfortunately, their sizes are off.
I ordered a 2xl as my partner has a 36" waist.
The 2 xl I recieved, is way too big for my partner.

17. november 2022
Adaptawear-logo

Besvarelse fra Adaptawear

Hi Jade, Sorry for the problem with your order. Based on a 36" waist size your partner should be a large waist size. If you need to discuss anything further please give us a call.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Nicely made product

Nicely made product. It would be good to have actual sizes my purchase was XXL but XXLs vary in actual measured size across other retailers. Also, given price it would be good to be able to actually track the parcel especially as it come via Royal Mail and their deliveries are sporadic at the best.

23. oktober 2022

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere