Meget lang leveringstid
Bestilte en badedragt til min datter onsdag 28/11. Hjemmesiden angiver intet om, at varen ikke skulle være tilgængelig.
I ordrebekræftelsen står der forventet afsendelse 5/11. Det var godt nok længe, men nu havde jeg jo bestilt. Havde det stået på hjemmesiden at den ikke var på lager, havde jeg ikke bestilt, så smart trick.
4/11 får jeg en mail om at varen er afsendt. Men i dag er den stadig ikke kommet. Så den er godt nok længe undervejs. Simpelthen for dårlig information om levering. Havde jeg vidst det, havde jeg aldrig bestilt hos jer. Så det er nok derfor I ikke fortæller det. Mere end 14 dage er helt urimeligt, når I ikke gør opmærksom på det.


