AbrraCadra Anmeldelser 

32
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very poor after-sales service I bought a vehicle from AB Dealers and, unfortunately, my experience after the sale has been extremely disappointing. I had problems obtaining the V5C a... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you AB Cars. Excellent team, very professional, friendly and honest. Made my nervous experience of buying a car very smooth and hassle free. Drove over 1K already (while the other car getting fi... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professional staff and a trustworthy service. They helped me find an excellent car for my wife and also assisted me in managing road tax and insurance. The whole process was smooth, hassle free and on... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No wonder why I can’t see AB dealers in this, total scammers and please avoid buying from these people. If you don’t believe me please ask around feltham garages how these people are, (except the... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

32 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(32)

5 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very poor after-sales service

Very poor after-sales service

I bought a vehicle from AB Dealers and, unfortunately, my experience after the sale has been extremely disappointing.

I had problems obtaining the V5C and received no response when I contacted the dealer about it, so I had to deal with the matter myself.

I also discovered that one of the wheels was cracked and the tyre was losing pressure. I contacted AB Dealers to ask how the problem should be dealt with, but I received no response and ultimately had to resolve the issue myself.

The most recent issue concerned the Warranty First policy I purchased with the vehicle. Warranty First confirmed that the warranty cover had been cancelled and was no longer active. I repeatedly contacted AB Dealers asking them to provide the cancellation confirmation required by Payment Assist. I also submitted a formal complaint.

Again, I did not receive a response to my formal complaint. Payment Assist then contacted AB Dealers themselves, but the required confirmation was still not provided.

I have now been left paying for a warranty that has been cancelled and that I can no longer use. There are still payments remaining on the finance agreement.

What has disappointed me most is not simply the outcome, but the lack of communication and after-sales support whenever I have needed assistance.

Based on my experience, I would not recommend AB Dealers. Buying a vehicle is one thing; supporting the customer afterwards is equally important, and unfortunately that has not been my experience here.

11. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No wonder why I can’t see AB dealers in…

No wonder why I can’t see AB dealers in this, total scammers and please avoid buying from these people. If you don’t believe me please ask around feltham garages how these people are, (except the one near Tesco coz they’re partners.)
Bad customer service
Full of lies and false promises.
I wanted to write more but don’t want to waste my energy. Hope it helps some genuine person to avoid these jokers. They’re very sweet at the start.

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed with my experience…

Very disappointed with my experience after purchasing a 2016 Nissan Juke from AB Dealers in November 2025 with an extended warranty.

A few months after purchase, the airbag warning light started flashing, which is a serious safety concern and can also cause an MOT failure. I was initially told the issue was due to a weak battery, however when I independently took the car to Halfords for a battery health check, I was informed that the battery was NOT weak and tested fine.

I requested copies of any battery health checks or inspection reports carried out before the vehicle was sold to prove the battery was in good condition at the point of sale, but this information has not been provided.

As a customer, I would have expected better transparency and proper support regarding a safety-related fault so soon after purchasing the vehicle. Very frustrating experience trying to get clear answers and accountability.

I will now be taking this matter further with the Motor Ombudsman for further investigation and advice regarding my consumer rights.

26. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service from Nour

Fantastic service from Nour, he was extremely helpful and stressfree! My car is amazing and I love it! Highly recommend to anyone looking purchase a car hassle free! Thank you to Nour

15. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brandon helped me purchase my new car

Brandon helped me purchase my new car. . He could not have been more helpful.
Brandon was very professional but also fun empathetic and very approachable..
I was impressed with how they managed to sort out getting the car to me and the support Brandon give me leading up to getting my fab new car was great.
Brandon is a dude and he works really hard. I am impressed with this dealership.
And would recommend
.

24. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Mixed experience.....

Very mixed thoughts about this dealership.

In some respects there are degrees of professionalism, but this was overshadowed by a few negatives that affected the overall experience with this dealership.

Some issues of note:

-Service was supposed to be done prior to car leaving the dealers premises.
I realised after leaving with the car, that the latest service record was not amongst the paperwork.
I chased this, and this was eventually provided.
However, I believe this service record to have been completed retrospectively, and do not believe the minor service was ever actually carried out ont vehicle.
This is of course difficult for me to prove.
Additionally - the service reset was not done in the vehicle.

-V5 issues.
I was assured the dealership would send off the V5 on my behalf, to initiate change of registered keeper.
After having my car for 4 weeks, I realised I'd still not had the V5.
On enquiring with the DVLA, it was apparent that AB Dealers had yet to send off the paperwork for the change.

It is the dealers responsibility and duty to do this, and it is unlawful for them to procrastinate in this way.
Frustratingly, I could have just done this myself, if I'd known there would be such a delay.
I believe the DVLA should fine AB dealers for this behaviour.

I contacted AB Dealers to express my annoyance at the situation, and they said they sell loads of cars & send them off in batches, and that it could take up to 6 weeks, and that I was told this at point of sale.
The latter was a complete lie - I was not told this at all.

After 5-6 weeks had past, and DVLA had still no documentation from AB dealers, I was forced to file a V62 using my green slip, I was then issued a V5 within 4 days.

I had pre-agreed finance with Carmoola.
But obviously it is advantageous to the dealer for you to use their finance, as a commision would follow.

I felt the sales agent was relatively pushy with this, however; they did secure me a better interest rate than Carmoola, and on that basis, I did decide to go with the dealership finance.

I wish my experience had been solely positive, but due to the aforementioned;
my star ⭐ rating is as per above.

24. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hi I purchased the Fiat 500 for my…

Hi I purchased the Fiat 500 for my granddaughter it had a couple of things that need to be sorted which were done quickly and very efficient nice guy to deal with and I’m very pleased with the car and so is my granddaughter so thankyou

30. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It is good to avoid this business

This company intendly sold me a faulty car, and refuse to take it back.

20. april 2023
AbrraCadra-logo

Besvarelse fra AbrraCadra

Dear Mr Kedracki, we reviewed your feedback and we understand that you purchased a KIA Niro from our company via a finance provider with a 0% deposit. You used the car as a taxi for one month and then tried to reject the car for a full refund without any real reason. The finance company and the broker supported our company in this matter and it has been proven that you had no right to do such things...

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really bad experience

We purchased car from them and very soon we started to have problems.
After doing only 600 miles we had to replace the battery and had service light on the dash. We tried to solve that problem with the dealer but all we had in reply was excuses We purchased proper recommended battery and had invoice as a proof but dealer claims they spoke with Peugeot and we put wrong battery even if we sent them invoice that car has now correct battery. but that was only one of the problems with a car. At the end we took the car to 3 garages to do diagnostic to prove our rights and car has electrical issues for over £1000.

Buying car from this company only caused us stress and problems instead of enjoying our car, not mentioning money we had to spent.
After I left feedback on google I received email from the dealer that they will seek legal advice and they are accusing me for false statement.
but we have report from independent garage that dealer is fully responsible for the repairs and yet they still refusing to do it
they keep blaming us that we broke the car, but report states clearly they are responsible

15. maj 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere