Aarsbilleder Anmeldelser 107

TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Aarhus / Jylland 📸❤️ Jeg vil gerne give mine varmeste anbefalinger til Martin Guld fra aarsbilleder.dk. Vi har nu fået taget billeder hos ham for anden gang, og han bliver uden tvivl... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Enormt professionel og effektiv. Jeg skulle have taget forsikringsbillede og Martin forklarede tydeligt hele processen, samt hvor billeder skulle sendes hen osv. Jeg skulle blot dukke op. Derudover er... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi tog familiebilleder med vores to små børn. Det gik overraskende godt! Martin var så dygtig til at guide os og til at engagere børnene. Tobias var så behjælpelig med udvælgelse, og Aureljia med sin... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utrolig god oplevelse med god vejledning. Vores lille mus fandt sig hurtigt til rette og Martins teknik gjorde hvad den skulle 🌸vi er ovenud tilfredse. Gode priser alle kan være med på og gode tilbud... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Medier og forlag

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

En fotografisk virksomhed i Aarhus der gør sit bedste for at kunden får det rigtige produkt til den rigtige pris.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

107 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Vi fik taget gode billeder af vores…

Vi fik taget gode billeder af vores søn. Billederne var klar 10 hverdage efter.

23. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Tusind tak for din fine anmeldelse Thanh - det betyder meget for os!
I skal være meget velkomne en anden gang.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fine billeder - god oplevelse

Jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger. Martin er en dygtig fotograf som er god til at få det bedste billede frem af en ved at sikre man føler sig godt tilpas i foto-situationen.
De færdige billeder bliver SÅ fine og deres service er god.

16. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Anne
Tusind tak for din fine anmeldelse :)
Vi er så glade for at høre at I er blevet glade for billederne!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi tog familiebilleder med vores to små…

Vi tog familiebilleder med vores to små børn. Det gik overraskende godt! Martin var så dygtig til at guide os og til at engagere børnene. Tobias var så behjælpelig med udvælgelse, og Aureljia med sine edits (vi fik bl.a fjernet savl fra babyens trøje—godt gået!)
Alle de varmeste anbefalinger herfra 😊

19. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En perfekt oplevelse

Martin er fantastisk til børn og resultatet er super flot. Vi er meget glade for de billeder Martin tog, og det er bestemt ikke sidste gang vi får taget billeder hos ham☺️

21. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget venlige mennesker

Meget venlige mennesker - både vi og vores 10 mdr gamle søn følte os velkomne og i trygge hænder. Masser af hyggelige ting vores søn kunne nulle rundt med mens vi valgte billeder. Og så selvfølgelig super gode billeder og hurtig service :) tak!

17. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Ida
Tusind tak for din fine anmeldelse.
Vi er rigtig glade for I havde en god oplevelse og er blevet glade for billederne.
Rigtig glædelig jul og godt nytår.

Bedste Hilsner
Tobias Guld
Aarsbilleder.dk

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super!

Martin er dygtig og rigtig venlig. Han gik op i at vores personlighed skinnede igennem på billedet, og man følte sig set og hørt. Kan klart anbefales! :)

16. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Emilie
Tusind tak for din fine anmeldelse.
Martin er rigtig glad for at I havde en rigtig god oplevelse. Håber I er blevet glade for billederne.
Rigtig glædelig jul og godt nytår.

Bedste Hilsner
Tobias Guld
Aarsbilleder.dk

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Gode billeder men dårlig oplevelse

Vi var afsted på mødregruppe udflugt, som blev til en træls og dårlig oplevelse til trods for gode billeder. Personligt finder jeg ikke fotografen oplagt til at tage billeder af babyer, da han var fastsat på at mødrene skulle forholde sig passiv mens hans pædagogiske evner ikke kunne række længere end at sige vov. Atmosfære blev oplevet ubehagelig ved at han tyssede og kommanderede på en stresset og højlydt måde. Dernæst var sikkerheden ikke optimal (børnene skulle sidde/ligge på et bord), som desværre også resulterede i et uheld. Overdragelsen af billederne var også bøvlet da der skulle et par mails frem og tilbage før de ville sende dem uden beregning (som der står på hjemmesiden). Det skal dog siges at billederne blev rigtig gode, men til trods for dette gik vi derfra med en rigtig træls oplevelse med ondt i hoved og ubehag i kroppen og vil derfor ikke komme tilbage.

16. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Christina

Først og fremmest er vi rigtig glade for at du synes det er blevet nogle gode billeder Martin fik taget. Når han siger "vov" så er det for at fange babyens opmærksomhed hvilket plejer at fungere rigtig godt.
Til en sådant mødregruppe udflugt skal vi jo nå at tage billeder af mange babyer og derfor må programmet følge en bestemt struktur, som gør dette muligt.
I forhold til sikkerheden så har vi rigtig mange mødregrupper og babyer forbi hvert år, hvor der aldrig har været et problem med at babyerne skulle ligge på vores ca 2x2m bord, med moren 1 meter derfra til at sørge for at der selvfølgelig ikke sker noget.
I forhold til levering af billeder, så er det en lille fejl der er sket, hvor der et sted på vores hjemmeside korrekt ikke var fjernet ordet tilsendt. Du har dog trykket ja til enten at skulle betale til fragt eller komme at hente dem selv, da du bestilte tiden. Fejlen med "tilsendt" er rettet nu. Vi beklager selvfølgelig at dette skulle tage et par mails før det blev ordnet og at I fik tilsendt billederne uden beregning.

Igen er vi rigtig glade for at høre at I synes billederne er blevet gode. Rigtig glædelig jul og et godt nytår fra os.

Bedste Hilsner
Tobias Guld
Aarsbilleder.dk

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende sikkerhed ved fotografering af børn

Fotograferingen af babyer i trille/kravle alderen foregår på et bord i omkring hoftehøjde på et hårdt underlag uden afskærmning. Jeg gav fra start udtryk for min bekymring omkring dette. Det blev ikke taget alvorligt, tværtimod blev jeg gentagent bedt om at stille mig længere væk under fotograferingen. Efter kort tid styrtede min søn ud over kanten. Vi slap med en stor forskrækkelse, men jeg vil bestemt ikke mene, at sikkerheden er i orden. Derudover oplevede vi (mødregruppen) fotografen dominerende og kommanderende og ikke særlig pædagogisk eller behagelig i sin kontakt med børnene eller med os.

16. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Nina

Først og fremmest tak for din og Christinas mødregruppes besøg.
Til en sådant mødregruppe udflugt skal vi jo nå at tage billeder af mange babyer og derfor må programmet følge en bestemt struktur, som gør dette muligt at nå på de 2 timer.
I forhold til sikkerheden så skete der heldigvis ikke noget selvfølgelig.
Vi har rigtig mange mødregrupper og babyer forbi hvert år, hvor der aldrig har været et problem med at babyerne skulle ligge på vores ca 2x2m bord, med moren 1 meter derfra til at sørge for at der selvfølgelig ikke sker noget. Grunden til at du skulle trække lidt længere væk er at der selvfølgelig skal kunne tages billeder af babyen.

Igen tusind tak for jeres besøg. Rigtig glædelig jul og godt nytår.

Bedste Hilsner
Tobias Guld
Aarsbilleder.dk

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Forrygende oplevelse.

Forrygende oplevelse.

Jeg havde min lille familie med hos Aarsbilleder. Vi skulle have taget familiebilleder, men også søskende billeder. Fotografen var yderst behagelig, og han gav sig rigtig god tid til, at få vores den mindste til at føle sig tryg i omgivelserne. (han er 1,5 år og den store 4,5) Det var professionelt og børnevenligt hele vejen igennem. Vi er så glade for resultatet, og vil give Aarsbilleder de varmeste anbefalinger.

7. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Tusind tak for den søde anmeldelse Cindie. Det var rigtig hyggeligt at have besøg af jer.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tryghed og smukke billeder

Martin fik os til at føle os trygge, da vi skulle have taget gravidbilleder. Billederne blev smukke, servicen er i top og priserne i bund. Kan bestemt anbefales.

11. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Min oplevelse var 100% i top!:)

Min oplevelse var 100% i top!:)
Fik taget billeder af mine to små piger og fra start til slut var det dem der var i fokus. Vi fik taget de bedste billeder og vi vil os på baggrund af denne oplevelse bruge firmaet fremadrettet:)
5 velfortjente stjerner👍

3. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god service og vi er meget…

Rigtig god service og vi er meget tilfredse med resultatet- billederne er super flotte og autentiske. Derudover var hele oplevelsen meget børnevenlig og vores barn havde det sjovt gennem hele shootet.

14. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Aarsbilleder-logo

Besvarelse fra Aarsbilleder

Hej Sofie

Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi er rigtig glade for at I er så tilfredse.
Håber vi ses en anden gang.

Bedste Hilsner

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere