Elendige mekanikere
I forbindelse med køb, har min bil været et par gange på dette værksted, da forhandleren har en aftale med dem. Må bare konstatere at det er elendigt arbejde de udføre, samt undlader at udfører. Nu gider jeg simpelthen ikke bokse mere med dem, og har kørt bilen på mit normale værksted for at få udbedret fejlene på den. Så hellere betale selv og få udført arbejdet korrekt og sikkerheds mæssigt forsvarlig.








