3literværkstedet Anmeldelser 9

TrustScore 2 ud af 5

2,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,2

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

9 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendige mekanikere

I forbindelse med køb, har min bil været et par gange på dette værksted, da forhandleren har en aftale med dem. Må bare konstatere at det er elendigt arbejde de udføre, samt undlader at udfører. Nu gider jeg simpelthen ikke bokse mere med dem, og har kørt bilen på mit normale værksted for at få udbedret fejlene på den. Så hellere betale selv og få udført arbejdet korrekt og sikkerheds mæssigt forsvarlig.

12. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Top elendig service

Top elendig service. Mekanikeren har ikke den fjerneste idé om hvordan der skal fejlfindes, i stedet for at lytte til kunden og for at forstå hvad der skal repareres eller udskiftes på bilen, vurderer han bare at alle større dele på bilen skal skiftes så ejeren kan skrive store unødvendige skift af dele på regningen.
Jeg fik et tilbud på det jeg allerede vidste der skulle skiftes, men de øvrige problemer med bilen fik de ikke fundet frem til. Måtte betale for at få en helt unødvendig undersøgelse af bilen, uden at de kom frem til hvad der egentlig skal laves på bilen. Har fået et tilbud fra en anden mekaniker der ville have halvdelen af hvad 3L ville have plus de fandt frem til øvrige fejl der var på bilen som jeg var ude efter og få undersøgt.

7. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg indleverede min bil på…

Jeg indleverede min bil på 3lterværkstedet hvor de straks gik igang med at undersøge den og lave de fejl den havde. Det kalder jeg hurtig og god service.
Selvfølgelig fik jeg en lånebil i reperationstiden, det gør man ikke alle steder så det var også et + mere.
Da jeg hentede min bil og så hvad der var lavet tænkte jeg, det her er proff mekaniker udførelse. Min bil kører nu som en drøm igen og ikke nok med det, overraskelsen ville ingen ende tage.
De havde også rengjort min bil indvendig så den nu lignede en splinterny....tak for det 3literværkstedet, det er hos jer som jeg kommer fremover :-)

27. september 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super dygtige til 3L, anbefales på det varmeste

Top værksted til Audi A2 ( og lupo 3L ), meget venlige og super dygtige medarbejdere. Vi havde en periodiske fejl på en vores Audi som vores værksted rodede med i over 1 år uden at løse det. Det tog 2 besøg på 3literværkstedet og så var det fikset. Desuden er de utrolig venlige. Så stort ros herfra.

8. december 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dygtige og kompetente medarbejdere på 3literværkstedet

Jeg købte en Audi A2 i 09 hos Eurobiler og har siden fået udført al service og hvad dermed følger på 3literværkstedet, og jeg har kun lutter roser til værkstedet samt ledelsen. De har i disse år håndteret alle problemer det være de små men også store såsom elektriske fejl meget professionelt. Jeg kan kun anbefale dette sted
Mvh
Falckredder
Mogens Jensen

18. september 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kan ikke anbefale 3literværkstedet.

Min Lupo ville ikke køre.
Jeg fik den transporteret til 3literværkstedet og fik et tilbud på 10.000 kr for reparation. Det syntes jeg var et højt beløb.
Jeg transporterede derfor Lupoen til et andet værksted, som lavede den for 3.000 kr.
Det er også lykkedes mig at komme til at betale 1400 kr for en grundjustering hos 3literværkstedet. Udover grundjusteringen til 499 kr skulle jeg nemlig også betale for 1 times arbejde og for tilslutning af pc.
Det synes jeg ikke er rimeligt.
Hvis 3literværkstedet ville behandle deres kunder ordentligt ville de undgå anmeldelser som denne.

15. september 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget begrænset ekspertise hos 3literværkstedet

Vi er ejere af en Audi A2, som har haft noget knas med at gearet havde svært ved at blive i bakgearet. Vi har haft 3litersværkstedet, som vores faste værksted igennem 5 år og bad dem derfor rette denne irriterende fejl. 3literværkstedet forsøgte to gange i 2012 at rette fejlen uden resultat, to forsøg, som i alt har kostet os ca 9.000,- kroner plus en masse tid og besvær.

Til sidst blev det umuligt at bakke med bilen hvorfor vi valgte at sende bilen på et værksted i Næstved hos Rodis Auto. Rodis Auto fandt hurtigt og uden større problemer ud af at det var bakgearskontakten, en stump til en hundredemand, der var gået i stykker og som var nem at udskifte. Den blev udskiftet og bilen kører nu som en drøm igen, også baglæns.

På os virker det besynderligt at 3literværkstedet, som ellers skulle være specialister i Audi A2, ikke er i stand til at finden en så banal fejl og i stedet bilder deres kunde ind at gearkassen er slidt og udskifter den ene stump efter den anden.

For os er det i hvert fald nu klart at 3literværkstedets tvivlsomme kompetencer ikke er det eneste bud på et Audi A2 eller Lupo værksted i Danmark.

Vi har bedt 3literværkstedet om at betale os pengene tilbage for de resultatløse reparationer, men har ind til nu hverken fået svar eller penge retur.

Steen og Ingrid, Næstved.

18. november 2013
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere