alt sejlede
alt sejlede, det er den værste værksteds oplevelse jeg nogensinde har haft.
vi skulle ha skiftet motor og gennem en bekendt endte bilen her som vi troede på.
værkstedet eller jesper var nærmest umulig at få fat på pr. telefon, vi fik et tidsestimet og lovet at bilen var klar inden for nogle uger, hvilket passede fint da vi skulle på påskeferie 1 måneds senere.
efter 3 uger var bilen stadig ik færdig og vi begyndte at blive presset, den lånebil vi havde fået udleveret var af virkelig ringe kvalitet en lille bitte bil som vi på ingen måde kunne bruge til ferien, den fik vi så byttet da de så efter 3 uger ikke rigtig var gået igang med bilen endnu.
efter påsken hvor bilen var lovet færdig vr den stadig ik klar, tog værkstedet var som tidligere nævnt stadig svære at komme i kontakt med.
selve mareridtet varede godt 2 måneder, og da vi endelig fik klarmelding på bilen og kom for at hente den var prisen pludselig steget med knap 4000kr, for det måtte man jo godt var forklaringen, en prisstigning uden forudgående aftale som vi ikke havde accepteret og fra start af slået fast at den pris han gir skal holde, efter et stykke tid i telefonen med jesper blev den pris dog nedsat betragteligt, vi betalte og kørte derfra ( her skulle vi nok ha tjekket bilen inden )
hjemme og efter en uges tid da konen kørte i bilen oplevede hun en mærkelig lyd fra højre forhjul, som vi "konstaterede " var punkteret, det var så ventilen den var gal med, men hvad værre var at ingen af forhjulene var faktisk spændt fast, det konstaterede vejhjælp, de hjulbolte var kun sat løst i og her blik man urolig, og jeg begyndte at gennemgå bilen samme aften og kunne konstatere en masse ting, jeg lagde mærke til at fronten på bilen køler hjælmen som var nylakeret, havde en lang ridse på hele snuden, ydermere var skærmene som ligeledes var nye og skiftet for en måned siden af mig selv, ikke monteret ordentligt igen de linede ik op med side døren, og det ved jeg de gjort da de blev skiftet, kofangeren foran i venstre side den gabte os med skærmen 10 mm, ydermere var de ligeledes ridset i siden, og i føredørens side ramte døren på skærmen når man åbnede døren som medfølgende os ridsede føre døren, jeg tjekkede nu os olie for god ordens skyld og kunne konstatere at den manglede os olie som jeg så efterfyldte, og lagte mærke til at to køler slanger som pludselig lå anderledes i motor rummet havde "skære" hakker ned i, ydermere lå der en slange med et form for filter på løst og dinglede som hellerikke var sat rigtig.
jesper har vi forsøgt at skive til af flere omgange men han kommer naturlig nok ik retur, jeg vil på det kraftigste fraråde folk at benytte dette værksted det virker som amatører af værste skuffe, ualmindelig dårligt.
jeg kan se du blander tingene sammen i noget du ikke burde gøre.
det gode er at du faktisk bekræfter at du har udført "arbejdet" uagtet hvornår det er udført, det er korrekt det er udført sidste år, men jeg har forsøgt at få dig i tale på mail os, men det er klart du ik svarer tilbage
jeg kan igen som jeg har gjort tidligere fremsende dig AL dokumentaion på det arbejde du har udført, det er ærgerligt man ik kan lægge dokumentationen op her, før og efter så kan du jo ved selvsyn se, det har jeg heldigvis al dokumentation for.
men jeg er glad for at herinde kan man godt få fat i dig.
men det ændrer ik mit eller vores indtryk af hvad du er for et værksted ik et jeg ville anbefale til nogen som helst.

Besvarelse fra 3liter





