3liter Anmeldelser 14

TrustScore 2 ud af 5

1,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Bilforhandler

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

JP-Auto v/ Jesper Pedersen, specialist i reparation af Lupo 3L og Audi A2. Alle reparationer udføres. Udskiftning af gearkasse, gangsteller, turbo, luftmængdemåler m.m.


Kontaktoplysninger

1,9

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

14 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

alt sejlede

alt sejlede, det er den værste værksteds oplevelse jeg nogensinde har haft.
vi skulle ha skiftet motor og gennem en bekendt endte bilen her som vi troede på.
værkstedet eller jesper var nærmest umulig at få fat på pr. telefon, vi fik et tidsestimet og lovet at bilen var klar inden for nogle uger, hvilket passede fint da vi skulle på påskeferie 1 måneds senere.
efter 3 uger var bilen stadig ik færdig og vi begyndte at blive presset, den lånebil vi havde fået udleveret var af virkelig ringe kvalitet en lille bitte bil som vi på ingen måde kunne bruge til ferien, den fik vi så byttet da de så efter 3 uger ikke rigtig var gået igang med bilen endnu.
efter påsken hvor bilen var lovet færdig vr den stadig ik klar, tog værkstedet var som tidligere nævnt stadig svære at komme i kontakt med.
selve mareridtet varede godt 2 måneder, og da vi endelig fik klarmelding på bilen og kom for at hente den var prisen pludselig steget med knap 4000kr, for det måtte man jo godt var forklaringen, en prisstigning uden forudgående aftale som vi ikke havde accepteret og fra start af slået fast at den pris han gir skal holde, efter et stykke tid i telefonen med jesper blev den pris dog nedsat betragteligt, vi betalte og kørte derfra ( her skulle vi nok ha tjekket bilen inden )
hjemme og efter en uges tid da konen kørte i bilen oplevede hun en mærkelig lyd fra højre forhjul, som vi "konstaterede " var punkteret, det var så ventilen den var gal med, men hvad værre var at ingen af forhjulene var faktisk spændt fast, det konstaterede vejhjælp, de hjulbolte var kun sat løst i og her blik man urolig, og jeg begyndte at gennemgå bilen samme aften og kunne konstatere en masse ting, jeg lagde mærke til at fronten på bilen køler hjælmen som var nylakeret, havde en lang ridse på hele snuden, ydermere var skærmene som ligeledes var nye og skiftet for en måned siden af mig selv, ikke monteret ordentligt igen de linede ik op med side døren, og det ved jeg de gjort da de blev skiftet, kofangeren foran i venstre side den gabte os med skærmen 10 mm, ydermere var de ligeledes ridset i siden, og i føredørens side ramte døren på skærmen når man åbnede døren som medfølgende os ridsede føre døren, jeg tjekkede nu os olie for god ordens skyld og kunne konstatere at den manglede os olie som jeg så efterfyldte, og lagte mærke til at to køler slanger som pludselig lå anderledes i motor rummet havde "skære" hakker ned i, ydermere lå der en slange med et form for filter på løst og dinglede som hellerikke var sat rigtig.
jesper har vi forsøgt at skive til af flere omgange men han kommer naturlig nok ik retur, jeg vil på det kraftigste fraråde folk at benytte dette værksted det virker som amatører af værste skuffe, ualmindelig dårligt.

jeg kan se du blander tingene sammen i noget du ikke burde gøre.

det gode er at du faktisk bekræfter at du har udført "arbejdet" uagtet hvornår det er udført, det er korrekt det er udført sidste år, men jeg har forsøgt at få dig i tale på mail os, men det er klart du ik svarer tilbage

jeg kan igen som jeg har gjort tidligere fremsende dig AL dokumentaion på det arbejde du har udført, det er ærgerligt man ik kan lægge dokumentationen op her, før og efter så kan du jo ved selvsyn se, det har jeg heldigvis al dokumentation for.

men jeg er glad for at herinde kan man godt få fat i dig.

men det ændrer ik mit eller vores indtryk af hvad du er for et værksted ik et jeg ville anbefale til nogen som helst.

15. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
3liter-logo

Besvarelse fra 3liter

Michael, du var på mit værksted for 14-15mdr siden, ikke for 2 mdr siden som du påstår. Hvorfor har du ikke ringet eller sendt en mail? Eller nævnt det for vores fælles bekendt?

Jeg vil gerne beklage den ekstra ventetid, det var i en presset periode og vi mangler folk i branchen, det gør det ikke okay, men det er forklaringen. Det beklager jeg.

Jeg kan ikke et eneste sted finde hverken mails eller ubesvarede opkald fra jer af fra efter i hentede bilen, Så det undrer mig hvis du skulle have forsøgt at kontakte mig. Kan du dokumentere det? Jeg bliver nød til at spørge fordi det oprigtigt undrer mig i ikke skulle være lykkedes med et eneste opkald eller en eneste mail på 15 mdr…..(-;

De prisstigninger der kom skyldes jo i havde flere defekte dele end forventet. Det er en bil som har kørt næsten 300000km og jeg vil betegne den som meget forsømt på vedligeholdelsen.

Jeg er da ked af du kører og punkterer men det er svært for mig at hjælpe dig med at undgå det, jeg vil mene dine hjul ville være faldet af efter at have kørt en uge uden at være spændt fast, vi spænder ALTID hjulene med moment nøgle og foreskrevet moment.

Vi har ikke haft din frontklap afmonteret, og vi har med sikkerhed heller ikke ridset den.

Vi har heller ikke haft dine skærme afmonteret, hvorfor i alverden skulle vi gøre det? Men jeg medgiver de sad MEGET dårligt, jeg mindes også de var malet med pensel eller lignende og mindes også at de havde virkelig ringe pasform. Som jeg husker det lignede det noget af det ringeste(billigste) man kan fremskaffe og som sagt ihvertfald som minimum monteret af en som ikke engang lever op til almindeligt “gør det selv” niveau på hobby plan,

Jeg vil som sagt gerne se hvem du har fremsendt dette til, for min mail er det 110% sikkert ikke, det du skriver her er HELT nyt for mig, og det undrer mig ærligt talt også du først skriver nu efter 14-15mdr, og undrer mig du lyver omkring reparations tidspunktet, Hvad er forklaringen på det?

Uanset hvad dine grunde måtte være så kan i bare ringe til mig, eller sende en mail, så ringer jeg op indenfor en time hvis ikke vi kan besvarer den, og så hjælper jeg dig så godt jeg kan med svar på dine spørgsmål.

Og lad mig slå HELT fast, hvis vi har monteret dele med fejl, eller noget af det vi har lavet er udført forkert, så udbedrer/retter vi det! Vi står 110% bag det vi laver og løber ikke fra noget.

Overvejer faktisk at melde denne som en uberettiget anmeldelse da du fremstiller det som om at det er sket for nyligt, og det rent faktisk er over et år siden for ikke at tale om du ikke har haft henvendt dig til mig. Og mails kan du åbentbart godt sende udefra hvad jeg kan jeg se på din egen virksomhedsprofil (kaos design studio) her på trustpilot, og derovre ser jeg også et kedeligt mønster i den måde du skriver og svarer på, alle er tilsyneladende forbrydere og inkompetente ifølge dig….


Vh.
Jesper

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sjusk og trusler... + stor ekstra regning...

Jeg var i Oktober 2018 inde for at få lavet en reparation via. mit forsikringsselskab. Aftalen var at 3Liter skulle kontakte mit forsikringsselskab og lave en skadesanmeldelse, de kontakter mit forsikringselskab men anmelder aldrig sagen. Jeg hører ingenting herom og modtager ingen regning fra 3liter og tror alt er i den fineste orden.
D. 02/12/2019 (1 år og 2 måneder senere) modtager jeg en skrivelse med trusler om inkasso og rykkergebyrer fra et advokatfirma.
Fuldstændig uforstående kontakter jeg forsikringsselskab, som har dokumentationen for kontakten og dernæst fremviser dette til advokatfirmaet/3Liter. Men på trods af de ALDRIG har lavet en skadesanmeldelse ved forsikringen, videresender de kravet til mig et år og to måneder senere. En skade som forsikringsselskabet havde dækket i sin tid(Autoconcepts, forsikring ved køb af brugt bil), men nu for længst er udløbet..... Så fordi de ikke har deres ting i orden bliver jeg truet med høje gebyrer og inkasso.
Derudover skal det siges at den ''reparation'' de lavede, var noget sjusk, de havde fjernet køletilførelsen til min EGR ventil, som så brændte af og har kostet mig RIGTIG MANGE TUSINDE KRONER at få skiftet. (Med fare for bilen gik i brand!)

5. december 2019
Uopfordret anmeldelse
3liter-logo

Besvarelse fra 3liter

Michael, du bliver den første jeg nogensinde skriver sådan til, og forhåbentligt også den sidste, men enten fortrænger du virkeligheden eller også er du fuld af løgn, du kørte herfra med en midlertidig løsning, og skulle komme tilbage ugen efter, du ved også udemærket godt din bil ikke er repareret, du forsvandt uden lyd med vores fejlsøgningsværktøj.

Forsikringen godkendte reparationen, men den er jo netop aldrig foretaget, så hvordan sku jeg kunne sende dem regningen?

Din bil har ALDRIG været i brandfare, ved ikke hvem der har fortalt dig den historie.

Da du ikke er vendt retur og fået din bil lavet har jeg sendt dig en regning på kølervæske og 45min arbejde, du har ALDRIG henvendt dig til mig, hverken omkring betaling eller en eventuel reklamation, jeg finder det usandsynligt at du først gør opmærksom på dette efter jeg sender dig en faktura på 675kr, hvis en hvilken som helst anden havde haft den oplevelse som du påstår så havde de med garanti gjort mig opmærksom på det, Igen, ærligt talt, jeg tror du er fuld af løgn.

Du kørte herfra med en aftale om at komme retur efter en uge, du er aldrig dukket op, jeg regnede egentligt ned du havde afhændet bilen siden du valgte ikke at få den fikset.

Det virker mystisk du ikke henvender dig så tingene kan blive opklaret og løst, men i det mindste er det da dejligt der endelig er dialog.

Den burde stadig være dækket af garantien. Men det jo underordnet hvis du har fået den lavet.


Venligst
Jesper Pedersen

Update:

12/12 har Michael valgt at betale sin regning, uden videre, det ser jeg som et udtryk for at han mente han skyldte dem og derfor syntes jeg egentligt heller ikke denne anmeldelse er berettiget.




Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har netop købt en Lupo som skulle en…

Har netop købt en Lupo som skulle en tur omkring JP Auto i Havdrup.
Har sjældent opklaret bedre service end den jeg har oplevet hos dem, havde en tid i morgen, tog fejl af dagen og dukkede op, og alligevel tog de min bil ind og lavede hvad der skulle laves. Kan kun medgive mine bedste anbefalinger.

14. maj 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god

God, hurtig og fleksibel service.
Vi havde en Skoda med en ødelagt bremsekaliber.
Ringede til JP Auto da vi ikke kunne undvære bilen.
De tog den ind i et i forvejen stramt program, fiksede den på en halv time, og så var vi kørende igen

27. april 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

verdens bedste virksomhed

Endelig har jeg fundet et værksted som man kan stole på !!!!!! JP Auto i Havdrup De har lavet min bil flere gange og jeg har også sendt begge mine børns biler der ud
Vi har alle kun fået SUPER service 😄

10. april 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Smart fortwo

Jeg bestilte en tid til nogle småting der skulle laves,da jeg lige havde købe bilen. De tilbød mig med det samme en lånebil UDEN beregning, SUPER SERVICE.
De er "lidt" sløve ved telefonen, men det er vel fordi at de har nok at lave fordi de er et SUPER værksted.
Der var ovenikøbet den SUPER service at de fortalte mig at de nye fælge og dæk jeg havde købt et andet sted, slet ikke kunne bruges til min SMART.
Tusind tak for SUPER service

13. december 2014
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verdens VÆRSTE virksomhed - Hold jer langt væk !!

JP-Auto/3Liter.dk skulle for 2-2½ år siden, tilbage i sommeren 2011, udføre forskellige simple opgaver på min bil. Det gik i midlertidigt slet ikke som planlagt, de fik ødelagt min styreboks i bilen, og i stedet for at komme tidligt afsted derfra, så gik hele min dag med at vente på at mekanikeren fik udbedret skaden.

Det endte faktisk med, at jeg blev så forsinket, at da jeg endelig kom derfra og fik hentet familien, så var jeg blevet så forsinket at vi ikke kunne nå vores forudbetalte færgen, og i stedet måtte betale for at kører ned over broen for at komme hjem.

Men det lykkedes dem alligevel ikke at reparerer den styreboks som de ødelagde. I stedet endte det med at jeg fik installeret en anden styreboks de havde på lager, med det resultat at bilen kun havde det halve hestekrafter, og at diverse lamper i instrumentbordet lyste konstant. De lovede at få repareret min egen styreboks hurtigst muligt, og få den skiftet tilbage.

Der skete derefter imidlertidigt absolut ingenting fra deres side. Jeg ringede hver eneste uge for at hører hvornår de ville få udbedret deres fejl. Hver gang havde de den ene efter den anden undskyldning for hvorfor der ikke skete noget. Ugerne blev til måneders ventetid. Jeg skulle have min bil synet, men bilen humpede stadig rundt for halv kraft, med diverse advarselslamper lysende inde i instrumentbordet, så det kunne ikke lade sig gøre.

Så endelig en dag efter flere måneders venten ringede han og sagde han ville komme og skifte boksen, hvilket han også gjorde. Jeg gjorde i den forbindelse opmærksomt på at jeg var særdeles utilfreds med sagens forløb, og han beklagede naturligvis bare.

Det var så det aller sidste jeg hørte fra Jesper og JP-Auto/3Liter.dk dengang.

Det skal nævnes, at efter de ødelagde min styreboks, så har jeg lige siden døjet med at bilen med jævne mellemrum går i nødprogram, med det resultat at bilen ikke kan slæbe sig over 100 km/t, men da fejlen relativt udbedres nemt ved at slukke og tænde bilen igen, så jeg har ikke ville klage over det, da jeg ikke ville risikere de ødelagde mere af.

Og eftersom jeg intet hørte fra dem dengang, så var jeg at den klare overbevisning at de havde sløjfet den relative lille regningen, som plaster på såret over alt det døje, og alle de problemer jeg havde i de måneder, og for den ekstra brobillet vi måtte købe på vej hjem fra Sjælland. Som sagt hørte absolut intet fra dem, og har egentligt gået og fortalt folk at de alligevel havde en fair behandling af kunder, eftersom de havde sløjfet regningen. Selvom det jo ikke var startede godt ud, endte det alligevel fair.. TROEDE JEG...!

Det var derfor med meget stor forundring, da jeg for nyligt åbnede en inkassoskrivelse med krav imod mig, fra JP-Auto/3Liter.dk. Og endnu mere mystisk er det da at der skulle gå 2-2½ år, før jeg hørte noget som helst fra dem.

Det skal måske nævnes at jeg i mellemtiden flyttet, men jeg ved da at jeg har fået eftersendt post fra min gamle lejlighed, mindst indtil starten af 2013, dvs 1½ år efter jeg havde bilen på deres værksted. Og mit telefonnummer var det samme som det altid havde været, så hvis de ville have været i kontakt med mig, så var det slet ingen problem selvom jeg var flyttet.

Men nu skal jeg til at slåsse med inkassofirma ved domstolene, da der til dato er løbet mere end 1200 kr på i inkassogebyrer, som jeg under ingen omstændigheder agter at betale. Alt sammen fordi JP-Auto/3Liter.dk har ligeså meget rod i regnskaberne, som de har på værkstedet.

Enten har de aldrig sendt en regning, eller også har de i hvert fald ventet mindst 1½ år efter jeg fik bilen lavet, med at sende regningen. Derefter havde jeg fået ny adresse, og i sårfald har de selvfølgelig nok fået deres regning tilbage igen med posten.

Men de har hele tide kunne tage telefonen og ringe til mig, for at høre hvor jeg boede nu, men istedet sender de åbenbart bare sagen videre til inkasso.

Jeg har selvfølgelig forsøgt at kontakte både inkassofirmaet og JP-Auto/3Liter.dk pr. mail, for at forklare fejlen, men jeg har absolut INTET hørt fra nogen af dem.

Kravet fra JP-Auto/3Liter.dk på selve reparationen af bilen betalte jeg naturligvis med det samme da jeg fik brevet fra inkassofirmaet, så det er altså "kun" inkassogebyrer, renter m.v. som sagen drejer sig om nu. Men der er vist ikke andre muligheder end at gå rettens vej, med alt det besvær det nu bringer, for at komme ud af det. Alt sammen på grund af JP-Auto/3Liter.dk, fordi de har sådan et rod i regnskaberne/rod i at sende regninger ud, det må siges at være forkasteligt.

Jeg vil på alle måder fraråde enhver at benytte JP-Auto/3Liter.dk, da det uden sammenligning er det firma som jeg har haft den værste oplevelse med nogensinde!!!

Jeg har givet JP-Auto/3Liter.dk 1 stjerne herinde, og den eneste grund til at jeg har gjort det, er fordi man ikke kan give minus-karakter, ellers havde de bestemt fået -5 for deres manglende service, deres rod i regningerne og deres opførsel.

Mvh. Christian

6. januar 2014
Uopfordret anmeldelse
3liter-logo

Besvarelse fra 3liter

Hej Christian,

Den simple opgave du kørte 800km for at få løst var vi på daværende tidspunkt den ene ud af to i verden der kunne løse, dette vidste du godt selv, hverken mekanikeren der lavede din bil, jeg, eller for den sags skyld nogen af de andre svende på værkstedet har på noget tidspunkt fået fortalt at du hade en aftale du skulle nå, derudover vil jeg lige sige at du på INTET tidspunkt har kontaktet mig selvom det sidste du lovede mig inden jeg kørte fra flyvepladsen hvor jeg monterede din styreboks var at du ville overføre når du modtog fakturaen, hvorfor er du pludselig af den opfattelse at det var gratis? selvfølgelig beklagede jeg da den dag og beklager da stadig den ventetid du oplevede men derfra og så til at du skulle have det uden beregning kan jeg slet ikke følge, jeg mener da jeg gjorde hvad jeg kunne for at besvære dig mindst muligt da jeg valgte at køre til dig i Aalborg for at lave din bil, det jeg lavede ved din bil var at omprogrammere din styreenhed, det der var problemet var at din styreboks ikke ville modtage det program du havde brug for og derfor sendte jeg den (i øvrigt for min regning) til en elektronik mand for at få den programmeret på en måde som vi desværre på daværende tidspunkt ikke havde mulighed for her hos os, jeg valgte da også at låne dig en styreboks så du kunne bruge din bil imens din egen blev programmeret, godt nok ikke en tunet enhed og dermed var din bil ikke så hurtig som da du kom i den periode, jeg skal kunne bruge den styreenhed lovligt og derfor kan jeg ikke tilbyde en tunet enhed, og det var ikke ”diverse lamper” der lyste, det var din gløde lampe der blinkede og det gjorde jeg TYDELIGT opmærksom på og det var da ifølge dig selv heller ikke noget problem når nu du vidste hvorfor den gjorde dette, eller var du vel ikke kørt fra værkstedet??

da jeg kontaktede dig om at styreboksen var færdig virkede du da mere glad end ”særdeles utilfreds med sagens forløb” men det er da korrekt at jeg beklagede ventetiden, dog var det denne gang på min leverandørs vegne da ventetiden desværre ikke var noget jeg selv var herre over.

De fejl du oplever med trækkraften skyldes ikke styreboksen men derimod en defekt turbolader, dette er jeg frisk på at få undersøgt af en uvildig og hvis det alligevel skulle vise sig at det skyldes styreboksen så betaler jeg HVER en krone af den reparation på et værksted valgt frit af dig, eneste betingelse er at vi begge skal være tilstede under fejlsøgningen, hvis jeg nu skulle få ret kan du jo altid give mig en undskyldning her på siden og DEN er uden beregning… :o) det er ikke fejlen du udbedrer ved at genstarte bilen der er symptomerne.

Sidst men ikke mindst er du selvfølgelig velkommen til at få den undersøgt her hos mig, eneste betingelse for dette er at du selv står ved siden af under fejlsøgningen, alternativt kan du ringe mig op så kan jeg guide dig til hvad du skal kigge efter, selvom jeg ikke syntes det er pænt gjort at stikke af fra regningen så står jeg ved dette tilbud alligevel.

Vi har ikke ødelagt din styreboks, ja faktisk er vi aldrig noget ind i den da den jo var chiptunet og derfor kunne vi ikke lave den da den tuner du tidligere havde brugt havde ”brændt” skrive kredsen i din software, Dette kan jeg godt få bekræftet af en professionel tuner hvis du ønsker dette.

Er det korrekt forstået at du syntes vi var et godt og fair værksted indtil jeg forlangte penge for den faktura du lovede at betale når du modtog den? ;o)

De hårde facts:

Jeg har dokumentation for at jeg har sendt fakturaen på den mail du oplyste til mig (jeg syntes ikke jeg vil skrive den her offentligt) og som du i øvrigt ønskede den tilsendt på, de sidste to gange den er sendt har det været 7/7-2012 og 21/10-2013, begge gange har du modtaget den ifølge mit mail system.
Desuden er den MANGE gange sendt pr post, jeg har faktisk talt med en af dine tidligere naboer om hvor du var blevet af. Dette kan han helt sikkert også bekræfte.

Det skal måske nævnes at du først har forsøgt at kontakte mig og inkasso firma EFTER de fandt ud af hvor du gemte dig ;o)

Vi er to forskellige mennesker Christian, jeg er typen der SELV opsøger dem jeg skylder penge og ikke bare holder mig væk uden nogen beskeder, og hvis det alligevel ikke sker er det en FEJL og ikke fordi jeg antager det nok er gratis.

Mit regnskab skal du ikke være nervøs omkring, det er der helt styr på, det er kun nogen få debitorer jeg har lidt bøvl med.

Nå ja og så fik du da også 10% på fakturaen som "plaster på ventetiden"

INGEN har nogensinde betalt noget hos mig som ikke er fair du har fået en vare som dog tog 2 måneder inden var leveret komplet men jeg gav dig jo som sagt 10%, lånte dig en styreboks i mellemtiden så din bil kunne bruges, OG kørte 800km til DIG for at bytte styreboksen retur hvilket du reelt ikke havde krav på, dette gjorde jeg KUN for at yde en god service.

jeg mener forløbet kan koges ned til følgende:

1, Du bestiller tid,
2, Du kommer fra Aalborg til Havdrup, vi kan ikke lave det vi har aftalt da din bil ikke er original, derfor låner du en styreboks af mig.
3, der går ALT for lang tid og det er vi kede af.
4, jeg kører til Aalborg fra Havdrup og laver din bil.

resten er fyld som jeg ser det og hjælper dig set fra min side ikke. du har fået tilsendt faktura jeg HAR forsøgt at kontakte dig men intet svar du har ikke kontaktet mig EN eneste gang.

Det simpelthen utroligt at jeg skal forsvare mig over for en som ikke har betalt sin faktura før efter 2 1/2år og finder det også en kende underligt du pludselig betaler en faktura fordi du har fået en rykker hvorfor starter du ikke med at gøre opmærksom på at du var overbevist om at det var gratis? ;o)

jeg vil ALDRIG snyde en kunde det har jeg simpelthen mit firma og mit renommé for kært til, jeg lever af tillid og det vil jeg gerne fortsætte med, derfor går det mig meget på at du direkte advarer kunder mod mig når det er DIG der indtil videre har snydt mig, jeg syntes det er direkte svineri af dig at udstille mig sådan men det lugter af du prøver at slippe udenom de renter som det firma jeg pga. DIG har været nød til at melde mig ind hos har lagt på fordi du ikke har betalt.

Flere inkl. et par kunder har sagt jeg burde kontakte trustpilot og bede dem slette dit indlæg da så mange ting ganske enkelt ikke enten er relevant eller direkte er usandt men har besluttet at forsvare mig offentligt da jeg måske med dette indlæg kan advare andre firmaer mod tilfælde som dette, havde jeg kørt det helt efter bogen, ladet dig komme til mig, afregnet inden udlevering var dette aldrig sket.

jeg står ved hvert et ord så du siger bare til hvis du vil have bilen undersøgt.


Mvh. Jesper Pedersen - JP-Auto,



Beklager komma, punktum og stave fejl.


12/3-2014

Christian valgte at få vores mellemværende ud af verden uden yderligere problemer og jeg har dags dato modtaget pengene for det udførte arbejde. jeg står stadig ved mit tilbud om at gennemgå bilen hvis du ønsker det.

Venlig hilsen
Jesper Pedersen - 3liter.dk

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt

Jeg kan varmt anbefale JP Auto. De er længder foran alle, min bil tidligere har været i kontakt med (Audi, VW, 3liter-Herlev m.fl.).
I forbindelse med renovering af gearkasse på vores Audi A2 havde vi desværre valgt et uerfarent værksted, som fik sat forkerte dele i. Til sidst fik vi bilen flyttet til Havdrup, og det har vi ikke fortrudt. Her renoverer de selv gearkasserne og vores bil har aldrig kørt bedre!

18. oktober 2013
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fejlen blev fundet :)

Den 17 marts skrev jeg et artikel omkring min oplevelse hos JP Auto og blev på baggrund heraf kontaktet af indehaver af virksomheden omkring min oplevelse. Vi aftalte at de igen ”JP Auto” skulle se på bilen, for at kunne finde og løse fejlen, hvilket var helt ok for mig.

Det er nu 3 uger siden jeg afhentede min bil og kan nu konstatere at fejlen er fundet, hvilket jeg er meget glad for. Det er også på baggrund heraf jeg naturligvis synes det er på sin plads og rimeligt også at skrive dette efter mit sidste indlæg hos TRUSTPILOT.
Jeg fik en god service og synes det var meget professionelt ikke at tage en kritik ilde op selvom vi ikke er enige om mit oplevelsesforløb.
Jeg er selv ansat i Autobranchen og kender godt til sure og urimelige kunder 
Vil slutte med at takke Jesper og hans medarbejder for at løse problemet på min bil og jeg har bestemt ikke nogle betænkeligheder ved at anbefale JP Auto til nogen.


Mvh. René

17. marts 2011
Uopfordret anmeldelse
3liter-logo

Besvarelse fra 3liter

Hej Rene, den første gang du var her var problemet jo slet ikke koblingen og du fik løst det du kom for, den har vi også debateret en gang og du lød også for ca 2 år siden som om du godt kunne forstå det jeg forklarede dig, at du tager det op igen nu tager jeg mere som vrede over dit nye problem så derfor vælger jeg ikke at skrive yderligere omkring dette.

det rigtigt vi har haft din bil i 14 dage og det er også rigtigt det er svært at komme igennem. jeg kan sige at jeg nu har fået en kontor dame som tager telefoner så vi kan undgå alle de ubesvarede opkald, da det ikke er noget vi er tilfredse med selv heller.

Vi har ikke udskiftet "diverse" vi har skiftet EN del og din har vi stadig og ALLE der kender mig VED at jeg UDEN problemer ombytter den til din egen del igen UDEN beregning, vi beklager hvis det forholder sig sådan at din bil ikke virker efter du har afhentet den men sådan er det altså nogen gange med problem biler, hvis der er noget teknisk vedr. selve fejlsøgningen syntes jeg vi skal tage den på telefonen.

Ring til mig, jeg kan ikke komme igennem til dig, og har heller ikke modtaget nogen email og de bliver normalt ikke væk....;o)

Vi må have rettet dette så alle kan blive tilfredse.

Mvh. Jesper - JP-Auto.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere