Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Se mere
Virksomheden har svaret
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Se mere
Virksomheden har svaret
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Se mere
Virksomheden har svaret
Skrevet af virksomheden

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Tilasin netistä Zizziltä uimapuvun, ensimmäinen tilaukseni joten pientä jännitystä tuotteen sopivuus/istuvuus, mittatataulukkoa käytin.
Uimapuku vastasi kokoa, oli kuvan kaltainen ja tosi istuva. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.

Besvarelse fra Zizzi
Sivusto on selkeä ja siellä on helppo liikkua ja etsiä tuotteita.

Besvarelse fra Zizzi
Tilatut tuotteet tulivat melko nopeasti. Palautus liian suurista housuista onnistui loistavasti myymälässä ja Raision Myllyn myymälässä on loistava myyjä, joka auttoi tilaamaan uuden tuotteen.

Besvarelse fra Zizzi
Verkkosivut ovat selkeät ja kaikissa tuotteissa on hyvin tietoa sekä monia kuvia tuotteesta. Tuotemitat ovat hyvin paikkansa pitäviä ja näin ollen helppo löytää oma koko valikosta. Zizzillä on hyvät palautuskäytännöt, jos ei tuote sopinutkaan omalle vartalolle. Sekä maksutavat ovat monipuoliset, vaikkakin pieni miinus siitä että otetaan lisämaksu esim.klarnan käytöstä. Maksuaika varmasti nykypäivänä on monelle pelastus niin voi huoletta sovittaa ensin ennen kuin tarvitsee maksaa ja jos onkin vielä tarve palauttaa niin ei tule turhaa rahansiirtoa edestakaisin.

Besvarelse fra Zizzi
Tuotteet olleet laadukkaita palautus onnistuu hyvin ilman lisäkuluja. Turun ja Oulun myymälöiden asiakaspalvelu loistava.

Besvarelse fra Zizzi
Olen jo vuosia ollut Zizzin asiakas ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Vain kerran olen saanut väärän tuotteen kaikista niistä kymmenistä ja kymmenistä tilauksista, joita olen tehnyt. Tuolloinkin palautus ja hyvitykseen liittyneet asiat toimivat mallikkaasti. Olen myös tarvittaessa aina saanut pikaisesti tuen kautta apua, jos kysyttävää on tullut. Voin vain suositella!

Besvarelse fra Zizzi
Helpot palautukset, nopeat toimitukset. Kokoja on usein ale-tuotteissakin runsaasti jäljellä. Verkkokaupassa kaikki on selkeästi jäsennelty ja tuotteita voi hakea myös tyylin mukaan, mikä on kiva, kun muissa verkkokaupoissa en ole samantapaista mahdollisuutta nähnyt tai löytänyt.

Besvarelse fra Zizzi
Kun on tullut kiloja lisää iän myötä, täältä löytyy hyviä vaatteita isoillekin naisille. Housujen pituuksia saisi olla myös lyhyemmille naisille. Tilatut tuotteet tulevat suhteellisen nopeasti, maksuvaihtoehtoja saisi olla enemmän. Tuotteet ovat laadukkaita.

Besvarelse fra Zizzi
Kun olen löytänyt oikean koon , kaikki siunaus hyvin . Teillä hyvä valikoima , kun vaan liike olisi Kou volassa

Besvarelse fra Zizzi

Besvarelse fra Zizzi
Nopea tilauksen toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu liikkeessä.

Besvarelse fra Zizzi
Olen todennut, että kaikki Zizzin vaatteet on päästävä kokeilemaan päälle ennenkuin tekee ostopäätöksen. Tästä johtuen en tee nettiostoksia. Vaikka koko olisi sopiva, päälle vedettäessä jotkut vaatteet ei vaan "toimi".
Liikkeessä käydessä ei aina ole jotain mielekästä ja taas toisinaan niitä on niin paljon, että joutuu karsimaan :) harmillisesti omalla paikkakunnalla ei Zizzin liikettä ole, lähimpään reilut 200km.
Mutta yleisesti ottaen löytyy paljon vaatteita joita tulee pidettyä viimeiseen asti.

Besvarelse fra Zizzi
Vaatteet on niin kauniita isokokoisemmillekin naisille.
Löytyy vaihtoehtoja niin monia.
Monipuolinen. Muodikas.
Zizzi arvostaa kaikkia naisia!

Besvarelse fra Zizzi
Myymälässä Kuopion Matkuksessa oli hyvä ja ystävällinen myyjä, katsoi sopivan koon. Helsinkiläisenä teen ostokset verkossa joten hän helpotti valintaa. Isoja kokoja on vaikea löytää mutta teiltä niitä saa ja tyyliini sopivia. Tarjouskirjeitä tule turhan tiheään minun tarpeisiini.

Besvarelse fra Zizzi
Verkkokaupan valikoiman selaaminen hieman hankalaa suodatinten vuoksi, kokovalinnasta huolimatta näytti tuotteet joissa ko koko loppunut. Nopea toimitus, helppo palautus myymälään jossa aivan ihana asiakaspalvelu.

Besvarelse fra Zizzi
Mielestäni mukavat ja käytännölliset vaatteet plus koolle. Kaipaisin ehkä enemmän väriä, tunikoita ja alennuksia.

Besvarelse fra Zizzi
Laaja mallisto, tällä hetkellä paljon uutuuksia lempivärissäni ❤️

Besvarelse fra Zizzi
Tilasin mekon ja sain siihen kivan%alennuksen.Sain myös lähetyksen noudon myymälään 0€ 👍sain myös sovittaa kokoa ja tarvittaessa vaihtaa.Ensimmäisisdä nettitilauksissa oli vaikeaa arvioida kokoa ,nyt huomasin että on kiva uutuus kun laittaa ympärysmitat saa oman koon,👍👍usein tilaan netistä ja siellä tuotteet houkuttelevia.myymälä usein vähän sekava ja ei niin tasokkaan oloinen ja jossain tuotteissa materiaalit ei niin tasokkaita.Palvelu yleensä kyllä hyvää👍
Uusi Myllyn myymälä vielä käymättä,se varmaan astetta tasokkaampi.

Besvarelse fra Zizzi

Besvarelse fra Zizzi
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.