Dårlig brugeroplevelse
Som bruger af zExpense er man dagligt irriteret over, hvor dårligt dette stykke software er udformet.
Det er stort set umuligt at indberette sin arbejdstid uden at lave fejl. Jeg har f.eks. lige indberettet 2900 timers arbejdstid på én uge, og systemet accepterer indberetningen uden videre. Nyeste posteringer på firmakortet ligger nederst, så man skal scrolle gennem en lang liste hver gang.
Alt virker rodet, uoverskueligt, billigt og halvfærdigt.
Det MÅ kunne gøres bedre i 2026.





