Tak for så dejlig mad😊
Tak for så dejlig mad😊
Den 20/6 havde vi bestilt mad til 55 personer.. der var rigeligt mad til alle, og det var virkelig lækkert, både kødet og tilbehør. Alle gæster roste det. Slagterens “sovs” var i vældig høj kurs😊 Vi bestiller gladelig igen 😊







