YOKKAO  Anmeldelser 

315
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The Team at Yokkao, is prompt in response and coordination making ordering very stress free, and the quality of product upon receipt is exceptional. I have no complaints only good things to say about... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Recently purchased Yokkao hoodie which is poorly sized and much too big. Purchased size L but not accurate sizing on this product. Yokkao will not refund despite correspondence and images of produc... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had made several mistakes like forgetting to add an item to an already-placed order and also changing one item (essential gloves) to another kind (black flame gloves). But Mae and Yokkao customer se... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jose from Customer Service was very pleasant to speak with and he assisted me in changing some details on my order promptly. It has been a pleasure purchasing from Yokkao, especially knowing there is... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Producent af sportstøj
  2. også i
  3. Sportstøjsbutik

Skrevet af virksomheden

Yokkao is a manufacturer apparel and equipment based in Thailand. From a complete range of products to international fight events and an unceasing drive in promoting the sport, YOKKAO’s 360-degree operations are unprecedented in the history of Muay Thai. Yokkao operates with warehouses in Asia, Europe and USA.


Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

315 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 59 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(315)

74 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Estafadores

La lían 2 veces con el envío teniendo que pagar yo el reenvio. Al liarla por tercera vez quieren que vuelva a pagar un reenvío y encima me dicen que no me devuelven el dinero. Un despropósito total.

26. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst customer service of any company…

Worst customer service of any company I’ve ever dealt with. Long story short, started an exchange for a larger size, I paid $15 to ship it back to them. Then they email me saying that the exchange was never approved (even though I started the exchange online and it was approved and Yokkao gave me a return slip) and they want me to pay a restock fee of 20% and then you have to pay to have the new shorts shipped back. So just to get a larger size I’m paying $42 in shipping and restock fees for a $69 pair of shorts. I told them if they communicated clearly I would’ve just gave the shirts to a friend and bought a new pair. EVERY ERROR in this whole process was made by Yokkao and If Yokkao cares to respond I have the whole email communication thread in which they clearly make no sense at all. They have such a petty and cheap customer service model that they lost a repeat customer over some petty 20% restock fee. 🥴

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst Customer Service I’ve ever encountered

Products are good but customer service is the worst I have seen so far. I accidentally ordered the wrong shorts and mailed them the EXACT SAME day to ask them to cancel the order or switch the model of the shorts. Both was denied and with the explanation that it has already been shipped (which is wrong, last Yokkao order took 2 month to arrive). I then asked kindly to return the shorts since in Germany we have 14 days of return policy BY LAW, only to get the response that it’s not possible to return and I have to take legal action otherwise. I’m very sorry because the shorts are nice but customer service leads me to never order/buy from Yokkao again,

20. november 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Dear Denis,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to clarify.

While we understand your frustration, we’d like to provide some context regarding your order and our policies.

Once an order is submitted and fulfilled in our system, we do not have the technical possibility to cancel or modify it. Your order had already been fulfilled when we received your request, making it impossible to cancel or switch the model. While your previous order may have taken longer due to it being a pre-order, this order followed our standard processing times.

Unfortunately, our return policy does not allow refunds unless the product is defective or there was an error on our part. However, your item is still eligible for a size exchange. We have previously informed you about it and already contacted you again via email regarding this option and are happy to assist further if needed.

Our policies are fully transparent and outlined on our website. Our policies are fully transparent and outlined on our website. By making a purchase, customers agree to these terms, which do not contradict any applicable consumer protection laws.

We’re glad to hear you appreciate the quality of our products and would love to help resolve this by facilitating an exchange of size.

Our customer support team has also been in touch with you via email to provide assistance and address any questions or concerns you may have.
Thank you for your feedback and for bringing this matter to our attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

veramente una pessima esperienza

veramente una pessima esperienza ordine arrivato ma con un prezzo doganale altissimo, l’assistenza incoerente prima dice di effettuare il reso e poi una volta fatto lo rifiuta, se vi piace questo marchio comprate da rivenditori o su amazon sicuramente risparmiate anche se costano di più

3. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Spent £250.00 and then when delivered…

Spent £250.00 plus p@p and then when delivered they wanted another £81.04 delivery …..DHL delivery service … Yokkao said they wont accept the return. They want a further £81 to return it. Seriously buy elsewhere it works out to expensive for cheap tatty goods.

3. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disapointed.

As the other comments says, Yokkao says that items are shipped from Europe, but after purchase and a small mistake from my part, I had to :
- Pay tax fees for receiving my first (wrong) item
- Pay fees to return items to Yokkao in Thailand
- Pay tax fees for returning the item
- Pay a new purchased item on their website
- Pay new tax fees for the purchased item
- Didn't get refunded on the first purchase - they added money to my Yokkao Wallet instead of refund me on my credit card

Very disapointed by Yokkao and their multiple hidden fees, also not helping the customer by :
1. Writing that items will be sent from EU, as we bought those on EU shop
- Informing him about the possible tax fees in front of order
- Not even paying fees for returning items + multiple taxes
- Not even refuding on the credit card used.

21. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought from the UK store but the items…

Bought from the UK store but the items shipped from Asian store so I was hit with a €128 import fee on a 240 order. Tried to cancel my order but they wouldn’t allow it. Very dissatisfied. They need to email a warning after purchasing about possible fees. Was hoping to get more gear but they’re way too over priced when adding on the fees. What’s the point of the uk store?

23. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy from this company!

Do not buy from this company. I bought 3 pairs of shin guards and one size was too big. I sent them back to exchange them for the correct size and they never sent the shin guards back. I have emailed them an no response. They are ok quality and way overpriced.

19. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purtroppo non posso dare zero.

Purtroppo non posso dare zero.
Maglia ricevuta con taglio sulla spalla,
Niente di grave può capitare.Yokkao mi richiede di rispedire la maglia A MIE SPESE. Richiedo il rimborso.
Dopo 19 mail a cui yokkao avrà risposto 3 volte in maniera inconcludente rinuncio al rimborso accettando un cambio che però non è MAI stato preso in considerazione.
Ho perso SOLDI (costo della maglia più prima spedizione) MAGLIA perché se la sono tenuta e 10 euro per la seconda spedizione. Servizio di post vendita inesistente.
Nulla di positivo nella mia esperienza

AGGIORNAMENTO:
Trovo doveroso aggiornare la mia transazione con Yokkao.
Sono stata finalmente contattata telefonicamente dal costumer dell'azienda. Lamentano una problematica di ricezione mail. Comunque il tutto alla fine si è concluso con un rimborso completo

16. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Produits défectueux sans possibilité d’échange

Je suis extrêmement déçue par l'expérience que j'ai eue avec Yokkao. J'ai acheté une paire de gants de boxe sur leur site en avril 2024 pour plus de 150 euros, et après seulement quelques utilisations, un défaut de fabrication majeur est apparu : une partie du gant n'était pas cousue, ce qui a provoqué l'ouverture du gant. Un cordonnier a confirmé qu'il s'agissait d'un défaut de fabrication.

J'ai contacté leur service client en juin 2024, après avoir eu des difficultés à les joindre en mai en raison d'une maintenance de leur site européen. Une employée de Yokkao a reconnu le défaut et m'a assuré qu'un échange serait possible après validation par leur équipe technique. Malgré mes relances, je n'ai reçu aucune réponse concrète. Plus récemment, j'ai été informée de manière inadmissible qu'un échange n'était plus possible car leur politique de retour est limitée à 14 jours, ignorant totalement le fait qu'il s'agit d'un produit défectueux.

Ce manque de professionnalisme et de respect des droits des consommateurs est inacceptable, d'autant plus que je suis une cliente régulière de leur marque. Leur refus de remplacer un produit manifestement défectueux montre un mépris total pour leurs clients. Je déconseille fortement d'acheter chez Yokkao, surtout si vous recherchez un service après-vente compétent et respectueux de la garantie légale de conformité.

13. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

suite à mon premier avis(colis reçu)

Suite à mon premier avis sur une livraison très longue (2 mois pour ma part) j’ai enfin reçu tous mes équipements ( gants, protèges tibias, chevillères et un short ~400€). Sur les produits en eux-mêmes je n’ai rien à dire, ils sont d’excellente qualité ! Je suis très content d’avoir commandé, mais soulagé d’avoir enfin reçu. Si cela vous arrives à vous qui lisez nous avis, ne rentrez pas en contact avec eux par mail puisque ceux qui gèrent les mails doivent être en arrêt ou en vacances puisque vous n’aurez jamais de réponses, passer SEULEMENT par Instagram ! Pour exemple: un short qui était en stock, après 2 semaines j’ai l’information comme quoi il était en précommande (indiqué nulle part) + on m’annonce presque 2mois après la commande que mes chevillerres ne sont plus disponibles dans la couleur que j’avais commandé.

15. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

No UK Website... stung with import duty.

Ordering and delivery was easy. BEAWARE. I specifically choose the YOKKAO UK website, they sneakily divert it to their main website in Bang Phiriang. My £310 order attracted £95 import duty. I am a savy shopper, if this was made obvious, I would not bought the shorts, which in my opinion are not worth the money, as they are poorly made, and I would have saved £100. Maybe worth looking at Amazon.

1. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have a client of Yokkao for two year…

I have been a client of Yokkao for two year now and everything here is super high quality, the best design and very attentive customer service. Thank you Yokkao, you give me style to my sport and lots of love :)

13. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Dear Karla,

Thank you for your wonderful review!

We're delighted that you had a positive experience shopping with us, and we look forward to assisting you again in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware ordered 2-3 day delivery

Beware ordered 2-3 day delivery. 6 weeks later nothing, asked for refund, no refund. No customer service. Still waiting

10. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Dear David,

We are truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We would like to address your concerns and provide some clarity on the situation.

Your order was affected by a technical glitch that led to items being listed as in stock when they were actually pre-order items. This caused an unfortunate delay in processing your order since all our products are handcrafted in Thailand. We apologize for falling short of your expectations, and we understand the frustration this may have caused.

When you requested a refund, we made an exception to our policy and offered one. However, your payment method turned out to be inactive, complicating the refund process.

While we were actively seeking alternative ways to issue your refund, your order was processed and sent. According to the tracking information, the package has already been delivered. We notified you about this and kindly asked you to consider giving us another chance.

We are eagerly awaiting your reply and are determined to resolve this issue to your satisfaction. Please reach out to us directly via the support form on the website so we can address your concerns promptly.

Thank you for your understanding and patience.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Comunicazioni non proprio celeri

Diciamo che, in caso di articoli non dispsonibili e addirittura fuori produzione, i tempi di comunicazione sono un po' lunghi. Ho aspettato diversi giorni per avere le risposte. Alla fine comunque mi hanno rimborsato in toto. Devono a mio avviso rivedere le tempistiche della comunicazione con i clienti. Per il resto ok.

13. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Dear Monica,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the lack of communication.

We're currently implementing measures to improve our communication channels to ensure timely updates for our customers.

We understand the importance of clear and timely communication, and we're committed to ensuring that all our customers are kept informed throughout the process.

Thank you for your feedback and for bringing this matter to our attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A fuir absolument

A fuir absolument. Ma commande n’a jamais été expédié et impossible d’obtenir un remboursement. Site criminel

14. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Greetings,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. We take your feedback seriously and want to clarify the situation.

While there was indeed a delay in processing your order, we can confirm that it has been shipped and, according to our tracking information, successfully delivered. We sincerely apologize for the inconvenience this delay has caused and any confusion surrounding the status of your order.

Please know that we are here to assist you if you have any further questions or concerns. We are committed to making this right and appreciate your understanding.

Thank you for bringing this to our attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Be careful !!!

Be careful !!!

After ordering shorts for my son, which were available on the YOKKAO website, I received an email stating that these shorts had sold out. The company offered me a refund or the option of choosing something else, so I replied that I would like to receive a refund.

As a result of my clear explanation that I would like to receive a refund, they decided to send me these shorts. If these shorts were the ones I ordered, I would not mind, but they have sent me completely different shorts (different design).

After sending them many emails, we have agreed that I will return these shorts for a refund. As a result of paying for a special tracked and signed postal service, I received confirmation that the shorts had been delivered to the warehouse.

A few days after the delivery was completed, I sent them an email asking for an update on my refund. They responded that they are working on it and that they will inform me as soon as possible. It has been about a week since I last received an email from them. My email was blocked when I attempted to ask for an update.

How you treat your customers, robbing small children of their hard earned money, is absolutely disgusting.

12. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Todo espectacular

Todo espectacular: la calidad de los productos, la calidad de los diseños, la mejor marca de muay thai

27. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
YOKKAO -logo

Besvarelse fra YOKKAO

Dear Jose,

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you are delighted with the quality of our products and designs. Your kind words reaffirm our commitment to being the best Muay Thai brand, and we are grateful for your support.

We look forward to serving you again and continuing to meet your expectations.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere