Zeer slecht bedrijf met oplichting praktijken.
Tot aan de offerte ging alles soepel, daarna super slecht. 2 series aan kozijnen geleverd maar alles was klein of te groot, verkeerde kleur. We kregen Bulgaren, Polen die geen woord Nederlands konden en bakte er helemaal niks van. Kieren van 15 centimeter werden dichtgemaakt met pur en kozijnen zaten met een paar schroeven vast. Omdat ik dus commentaar had op hun werk was ik lastig en dreigde vcn met een rechtzaak. Ik heb uiteindelijk een advocaat in handen genomen en uiteindelijk is het contract ontbonden. Ik zat nog wel met kozijnen die slecht gemonteerd waren. Had een deel aanbetaald en met een ander deel door een 3e de boel laten installeren. Het zit er in maar daar blijft het bij. Dus kijk uit als je met dit bedrijf in zee gaat. Ze maken je huis kapot en gaan dan dreigen met een rechtzaak. Deze mensen hebben vaker een bedrijf laten omvallen en gaan dan verder onder een andere naam.








