Verduurzamingcentrumnederland Anmeldelser 9

TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

9 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zeer slecht bedrijf met oplichting praktijken.

Tot aan de offerte ging alles soepel, daarna super slecht. 2 series aan kozijnen geleverd maar alles was klein of te groot, verkeerde kleur. We kregen Bulgaren, Polen die geen woord Nederlands konden en bakte er helemaal niks van. Kieren van 15 centimeter werden dichtgemaakt met pur en kozijnen zaten met een paar schroeven vast. Omdat ik dus commentaar had op hun werk was ik lastig en dreigde vcn met een rechtzaak. Ik heb uiteindelijk een advocaat in handen genomen en uiteindelijk is het contract ontbonden. Ik zat nog wel met kozijnen die slecht gemonteerd waren. Had een deel aanbetaald en met een ander deel door een 3e de boel laten installeren. Het zit er in maar daar blijft het bij. Dus kijk uit als je met dit bedrijf in zee gaat. Ze maken je huis kapot en gaan dan dreigen met een rechtzaak. Deze mensen hebben vaker een bedrijf laten omvallen en gaan dan verder onder een andere naam.

25. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Onze 1 ster is nog teveel...

Onze 1 ster is nog teveel...
Onze ervaring is slecht in het kwadraat. Tot aan meten en bestellen ging alles prima maar daarna... van de drie bestelde kozijnen pasten er twee niet en wat wel paste konden ze niet plaatsen omdat ze geen kraan hadden.
Koste ons zelf geld om dat pakket van straat
te laten halen en na veel gesteggel en nog een vrije dag is het kozijn scheef gezet.
Koste dus weer een hoop gebel en gedoe en een vrije dag om dat weer te herstellen.
Wat niet paste word opnieuw geleverd.
Weer niet goed van maat! En weer niet volledig! Waar gaat dit allemaal mis??
Om te janken en de service van onze
contactpersoon die altijd te bellen was is maar net tot dat moment geweest.
Of dit goed gaat komen is maar de vraag maar alles moet wel betaald zijn voor er eens iemand komt dus van verduurzamen
word je erg arm bij VCN!

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

VCN - ik was niet blij, maar nu wel

Nadat ze (ZZP-ers (Polen uit Duitsland) werkend voor VCN), moesten ze helaas nog een aantal keer terugkomen, doordat er dingen niet juist waren geinstalleerd. Die mannen zeiden dat de binnenkant voor mij eigen rekening was, maar in het contract met VCN staat dat ze ook de binnen afwerking moeten doen. Ik heb al 4 x een afspraak gemaakt die iedere keer weer wordt afgezegd. Ik ben het nu echt zat, ik denk dat ik het nu maar hogerop moet gaan zoeken.
Ik voel mij echt in de maling genomen. Ik moet iedere keer vrijnemen voor deze afspraken en iedere keer komen ze niet opdagen... niet eens bellen, nee einde dag een laf emailtje sturen.
Een positief vervolg, VCN heeft contact opgenomen met mij en ze probeerde mij tegemoet te komen met 150 euro, en ze zouden zaterdag langskomen. Er zijn idd 3 mannen van een ander bedrijf uit Apeldoorn die VCN hebben ingehuurd langsgekomen op zaterdag, maar naar alles hebben bekeken, bleek dat hun supervisor hun verkeerd hadden geïnformeerd en dat ze de nodige spullen niet bij zich hadden. Ik had gelukkig een contact persoon van VCN te pakken gekregen en uiteindelijk zijn dezelfde mannen zondag terug gekomen.
Ze hebben fantastisch werk geleverd, mooi afgewerkt van binnen en nog een aantal punten die ik zelf niet gezien had aan de buitenkant ook aangepakt. Ik ben blij met het resultaat nu. Ze zijn afgelopen zaterdag nog langsgekomen omdat de deur niet meer op slot ging. Dus alles is nu in orde. Het beloofde geld nog niet ontvangen, maar ik neem aan dat ze zaten te wachten op dit aangepaste review, die ik had beloofd als alles in orde was.
Ik ben blij dat nu alles in orde is gekomen, ze zijn alles nagekomen zoals in het contract staat.

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Communicatie

Eerste gesprek met VCN beviel goed. En de gesprekken erna over de projecttekeningen ging ook prima. Tot aan de week van de levering van de kozijnen in week 11. Er zal een bericht gestuurd worden 1 dag van tevoren, helaas was dat niet zo en stonden de kozijnen opeens half voor onze deur en half bij de buren. De kozijnen werden geleverd op 10 maart. En vanaf toen ging de communicatie moeizaam. Uiteindelijk na wat moeite een afspraak kunnen maken voor 1april maar niemand kwam opdagen. Na wat nabellen kreeg ik te horen dat ze pech hadden onderweg en dit hadden ze blijkbaar ook niet gemeld bij VCN. Tijdens dit gesprek gelukkig een 2e afspraak kunnen maken voor 8 april en 9april en dit ging wel door. Tijdens het plaatsen van de kozijnen en deuren kwamen we erachter dat we de deur hendel miste. Dit direct gemeld via whatsapp maar hier werd niet op gereageerd. Ik heb ze uiteindelijk op 10 april te pakken gekregen via de telefoon en aangegeven over de deurhendel en dit zal opgepakt worden. Op 17 juli mijn review geschreven en aangeven over de slechte communicatie, hierop werd direct gereageerd en werd aangeven het graag op te willen lossen. Tijdens dit gesprek bleek de deurhendel echter niet besteld te zijn en er was alleen een notitie gemaakt. Ook tijdens dit gesprek was de communicatie moeizaam en kwam het op 1 ding neer de review moet er af gehaald worden. Uiteindelijk op 20 april contact gehad met Laila hier kwam naar boven dat er inderdaad wat dingen zijn mis gegaan en dat ze dit intern gaan oplossen. De deurhendel is nu ook besteld en onderweg. Gelukkig lijkt het nu goed te gaan met de communicatie.

1. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waardeloos contact en onprofessioneel bedrijf

Het eerste contact was super, dachten goed mee en gaven ook adviezen en er kon snel geschakeld worden over de prijs..........en toen begon de ellende.
Offerte goedgekeurd, afspraak gemaakt om in te meten kwam maar niet. Na zelf meerdere keren ellenlang aan de telefoon te zitten om hun te bereiken, gaven ze na 3 weken ineens aan dat ze kwamen inmeten na ons laatste telefoontje. De man om in de meten leek ook niet erg veel verstand van het inmeten te hebben en dat bleek ook wel. We kregen een verkeerde offerte met 3 i.p.v. 2 ramen en daarnaast ook meerdere verkeerde maten. Hij leek niet voor ons bestemd.
Hierover een mailtje gestuurd en hierbij aangegeven dat we niet akkoord gaan met de offerte, hier kregen we geen reactie op dus maar weer gebeld. Vervolgens wel een factuur van een aanbetaling.
Als we ze dan weer proberen te bellen, weer ellenlang aan de telefoon en ze gewoon niet voor sluitingstijd te pakken krijgen!

7. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Klacht word niet opgelost

Fijn gesprek gehad, alle wensen besproken.
Prijs afgesproken en akkoord gegeven.
Na inmeten kwamen ze binnen 3 weken kwamen ze de kozijnen plaatsen.
Mensen die kwamen vriendelijk en gingen netjes te werk.

Helaas 2 ramen te strak in gemeten waardoor ze niet volledig open gaan. Monteur die kwam plaatsen gaf dit ook aan.
Nu ruim 3 maanden verder en buiten dat iemand in die tussentijd opnieuw is komen inmeten gebeurd er helemaal niks.
Ook op mail word niet meer gereageerd.
Praatjes aan het begin zijn dus mooi maar nu er klachten zijn worden deze niet opgelost.

22. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastische en snelle service!

Fantastische en snelle service!

We zijn super en snel geholpen door Verduurzaming Centrum Nederland. Na telefonisch contact kwam er meteen een adviseur uit onze regio langs. Omdat wij alles graag op korte termijn geregeld wilden hebben, werd er zelfs direct voor de volgende dag een afspraak ingepland.

De adviseur nam uitgebreid de tijd om alle opties duidelijk uit te leggen en alles zorgvuldig op te meten. Na goed overleg met mijn man en de adviseur hebben we akkoord gegeven. Slechts vier weken later werd alles al geleverd en geplaatst!

De monteurs die de kozijnen en deuren kwamen installeren werkten ontzettend netjes en secuur. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Kortom: ik raad Verduurzaming Centrum Nederland zeker aan!

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Zeer goed en mooi werk geleverd

Zeer goed en mooi werk geleverd. Ze vroegen telkens of we tevreden waren en als we het toch iets anders wilde qua afwerking ofzo dan werd dat ook geregeld. Zijn allemaal zeer beleefd en vriendelijk. Wij zijn dan ook zeer tevreden en super blij met onze nieuwe kozijnen...

Met Vriendelijke Groet Familie Hendriks uit Huissen

7. maj 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere