Vægttabsforløb; empatisk og funktionelt
Jeg har været i vægttabsforløb hos Rikke, og jeg oplevede Rikke som meget personlig og empatisk. Hun fik mig til at reflektere over (og ændre) mine madvaner og mit aktivitetsniveau, jeg fik gode opskrifter, som passede perfekt til mit liv og min familie. Derudover havde vi god kontakt over app’en. Kan kun anbefales fra min side.








